Witam,
Jako, że nie udało mi się rozwiązać problemu ze spadkiem ciśnienia podczas przyśpieszania to postanowiłem zażyć trochę wiedzy i działać dalej. A mianowicie:
- Czujnik ciśnienia doładowania wymieniony,
- MAP wyczyszczony,
- czujnik (zawór?) overboost wyczyszczony,
- wymienione przewody podciśnienia,
- dolot szczelny,
- zawór bocznikowy turbo wymieniony.
Objawy nadal takie same. Wg MES-a nie ma błędów, natomiast z log'ów wynika duże przeładowanie (2,7k i nawet 2,9k mBar) i gwałtowny spadek ciśnienia. Poniżej zamieszczam logi (w formacie .csv), które zrobiłem w dwóch konfiguracjach podłączenia przewodów do overboosta - pierwszy wg tego jak było do tej pory, drugi log to poprostu zamieniłem wężyki na dwóch niebieskich króćcach z czujnika.
Po zamianie wężyków turbina idzie bez upuszczania, jednak widać jeszcze większe przeładowanie niż wcześniej i słychać wyraźnie działanie WG. Również falowanie ciśnienia powietrza w dolocie wzbudza moje podejrzenia. Sam już nie wiem co dalej...
Log 1:
https: //ufile.io/f45231
Log 2:
https: //ufile.io/ee470
Jedynie co przychodzi mi do głowy to padnięty MAP, ale to tylko moje przemyślenia
