Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 54

Temat: MA do wymiany! Nieodpowiedni olej?

  1. #21
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał bogas Zobacz post
    Hej.
    Skąd wiesz o wykręcających się tulejach?
    Czy zatem naprawa nie powinna być banalna?
    Banalna jest ale przed wykręceniem tych tulei.Czyli jak ktoś rozbierze jeszcze sprawny moduł w celach poprawy po fabryce.
    Jak już się wykręcą to chyba jest po ptokach
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo Mito 135 KM 1,4 2010
    Postów
    60

    Domyślnie

    Ja już jestem po drugiej wymianie modułu, jutro odbieram auto z ASO. Wymiana darmowa. Auto 2010, 60 tyś. Mąż wywalczył, bo ASO też nie było chętne, ale kontaktowała się z nami osoba bezpośrednio z FAP. Ale 3 tygodnie walki, wymiany telefonów, nerwów. Ogólnie auto bezawaryjne, oprócz tej części, tylko że już jak się zepsuje to naprawa idzie w tysiące niestety.

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar Herostrates
    Dołączył
    12 2016
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4 MA 170KM / Subaru Forester 2004 2.0 XT 265KM/400NM
    Postów
    36

    Domyślnie

    Cytat Napisał clucha Zobacz post
    Ja już jestem po drugiej wymianie modułu, jutro odbieram auto z ASO. Wymiana darmowa. Auto 2010, 60 tyś. Mąż wywalczył, bo ASO też nie było chętne, ale kontaktowała się z nami osoba bezpośrednio z FAP. Ale 3 tygodnie walki, wymiany telefonów, nerwów. Ogólnie auto bezawaryjne, oprócz tej części, tylko że już jak się zepsuje to naprawa idzie w tysiące niestety.
    To nie poprawili tego modułu w trakcie produkcji, skoro drugi raz wymieniany?

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał clucha Zobacz post
    Ja już jestem po drugiej wymianie modułu, jutro odbieram auto z ASO. Wymiana darmowa. Auto 2010, 60 tyś. Mąż wywalczył, bo ASO też nie było chętne, ale kontaktowała się z nami osoba bezpośrednio z FAP. Ale 3 tygodnie walki, wymiany telefonów, nerwów. Ogólnie auto bezawaryjne, oprócz tej części, tylko że już jak się zepsuje to naprawa idzie w tysiące niestety.
    czyli nie jest z FAp tak źle, dobrze że robiłaś wymianę przez ASo. jaka decyzja teraz?? Auto do sprzedania czy zostawiacie??
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bogas
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    MiTo 1,4MATB 135KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotriix Zobacz post
    Banalna jest ale przed wykręceniem tych tulei.Czyli jak ktoś rozbierze jeszcze sprawny moduł w celach poprawy po fabryce.
    Jak już się wykręcą to chyba jest po ptokach
    Dlaczego?
    Nie można tej tulei wkleic lub rozwiercić gniazda i dotoczyć tulei pośredniczącej?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał clucha Zobacz post
    Ja już jestem po drugiej wymianie modułu, jutro odbieram auto z ASO. Wymiana darmowa. Auto 2010, 60 tyś. Mąż wywalczył, bo ASO też nie było chętne, ale kontaktowała się z nami osoba bezpośrednio z FAP. Ale 3 tygodnie walki, wymiany telefonów, nerwów. Ogólnie auto bezawaryjne, oprócz tej części, tylko że już jak się zepsuje to naprawa idzie w tysiące niestety.
    Możecie opisać bardziej szczegółowo?
    Smutne jest to, że np w Stanach bez zmrużenia oka zrobiliby akcję serwisową, a u nas trzeci świat. Radź sobie sam i płać. Przecież to wpływa na wizerunek i zniechęca potenchalnych nabywców.
    Już w necie widać opinie "unikaj multiaira".

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo Mito 135 KM 1,4 2010
    Postów
    60

    Domyślnie

    Cytat Napisał Herostrates Zobacz post
    To nie poprawili tego modułu w trakcie produkcji, skoro drugi raz wymieniany?
    Nikt nie był w stanie lub nie chciał nam odpowiedzieć na to pytanie. Pierwszy raz miałam wymianę w 2014 i wytrzymał półtora roku.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał paweltbu Zobacz post
    czyli nie jest z FAp tak źle, dobrze że robiłaś wymianę przez ASo. jaka decyzja teraz?? Auto do sprzedania czy zostawiacie??
    Raczej sprzedaż, nie dam rady nerwowo już z tym autem :-) poza tym pewnie to jest ta sama część dokładnie, skoro już dwa razy padło... sam rozumiesz. Chociaż gwarancja znowu na dwa lata :-P ale jedź gdzieś dalej i nie wiesz czy wròcisz. Sąsiedzi to już smieją się ze mnie. Jeszcze w życiu tyle lawet nie widzieli przez 4 lata :-P
    Ostatnio edytowane przez clucha ; 23-12-2016 o 01:19

  7. #27
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał bogas Zobacz post
    Dlaczego?
    Nie można tej tulei wkleic lub rozwiercić gniazda i dotoczyć tulei pośredniczącej?

    - - - Updated - - -



    Możecie opisać bardziej szczegółowo?
    Smutne jest to, że np w Stanach bez zmrużenia oka zrobiliby akcję serwisową, a u nas trzeci świat. Radź sobie sam i płać. Przecież to wpływa na wizerunek i zniechęca potenchalnych nabywców.
    Już w necie widać opinie "unikaj multiaira".
    były na forum chyba ze dwa przypadki naprawiania modułu (jeśli dobrze pamiętam to jeden chyba dotyczył punto) ale potrzebny był "dawca" części do przełożenia. Poszukaj sobie jeśli chcesz znać szczegóły bo było tam bardzo dokładnie opisane wszystko

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    nie jest dobrze z tymi multiarami, u mnie 105hp multiair 2010 od razu po zakupie szarpało co kilka tysięcy km, żaden błąd nie występował, tródno było to namierzyć, asso nic nie widziało, pozbyłem sie chwasta.....
    ogólnie to zaczynam powątpiewać w moc, piękno, urok AR, zabyt to wszystko kosztowne i nieprzewidywalne w tych samochodach, co model to jakiś "typowy" problem

  9. #29
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Co dokładnie szarpało? Możesz to opisać?

  10. #30
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    GTC
    Auto
    Giulietta 1.4 Multiair 170 + TCT '12
    Postów
    119

    Domyślnie

    Taa, bo u innych jest idealnie. Dziś auta są skomplikowane i wbrew pozorom AR/Fiat wypada w porównaniu do konkurencji dość korzystnie. Nie idealnie ale poprawnie.

Podobne wątki

  1. [146] Olej do wspomagania i olej silnikowy
    Utworzone przez GladArk146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 15:26
  2. [147 1.6 TS] czy mam MAF do wymiany ?
    Utworzone przez bubu321 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 12:56
  3. maf do wymiany????
    Utworzone przez dziun_bg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 17:09
  4. Wymiany
    Utworzone przez sydney w dziale GT
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-11-2011, 19:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory