Strona 126 z 135 PierwszyPierwszy ... 2676116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,251 do 1,260 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #1251
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    81 tys. dojezdzam do pracy - blad p0340 - czujnik polozenia walka rozrzadu. Jade do serwisu samochod pracuje w trybie awaryjnym ale jedzie, brak mocy, troche trzesie jakby jechal na 3 cylindrach.

    Pierwsze podejrzenie w ASO uszkodzony czujnik, skoro samochod odpala i jezdzi, podmieniaja na swoj, dalej to samo. Po dokladniejszych ogledzinach okazalo sie ze rozrzad przeskoczyl o 6 zabkow ;O podobno pierwszy raz sie z czyms takim spotkali, pasek wygladal niezle, napinacze tez. Na szczescie mechanicznie nic sie nie uszkodzilo, pomiar cisnienia w cylindrach prawidlowy itd. Na wszelki wypadek wymienilem pasek, napinacze i pompe wody na nowe tym bardziej ze samochod ma juz te 5 lat (choc kilometrowo wymiana rozrzadu zalecana jest przy 120 tys.)

    Po wymianie wszystko ok, nawet silnik pracuje bardziej gladko niz przedtem, wiec moze cos bylo juz na rzeczy.

  2. #1252
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał method Zobacz post
    81 tys. dojezdzam do pracy - blad p0340 - czujnik polozenia walka rozrzadu. Jade do serwisu samochod pracuje w trybie awaryjnym ale jedzie, brak mocy, troche trzesie jakby jechal na 3 cylindrach.

    Pierwsze podejrzenie w ASO uszkodzony czujnik, skoro samochod odpala i jezdzi, podmieniaja na swoj, dalej to samo. Po dokladniejszych ogledzinach okazalo sie ze rozrzad przeskoczyl o 6 zabkow ;O podobno pierwszy raz sie z czyms takim spotkali, pasek wygladal niezle, napinacze tez. Na szczescie mechanicznie nic sie nie uszkodzilo, pomiar cisnienia w cylindrach prawidlowy itd. Na wszelki wypadek wymienilem pasek, napinacze i pompe wody na nowe tym bardziej ze samochod ma juz te 5 lat (choc kilometrowo wymiana rozrzadu zalecana jest przy 120 tys.)

    Po wymianie wszystko ok, nawet silnik pracuje bardziej gladko niz przedtem, wiec moze cos bylo juz na rzeczy.
    No nie do końca doczytałeś instrukcję.
    Pasek wymienia się również na wiek bez względu na przejechane km
    Co 5 lat w klimacie ciepłym
    Co 4 lata w takim jak ostatnio u nas
    Co 3 lata Skandynawia ,Kanada,Rosja itd
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #1253
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Wczoraj na trasie przy prędkości 130-140km/h wyskoczył 'check engine' i auto straciło moc. Zjechałem na pobocze, zgasiłem auto na parę minut, za wiele nie pomogło. Powyżej 3-3,5k obrotów mocy prawie nie ma, w dodatku auto szarpie.
    Po podpięciu do kompa pokazuje błąd zaworu ciśnienia doładowania.
    Auto zostało wczoraj w serwisie.

    Ktoś miał taki przypadek? Czy to tylko zawór, czy może być turbina?

  4. #1254
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Wczoraj na trasie przy prędkości 130-140km/h wyskoczył 'check engine' i auto straciło moc. Zjechałem na pobocze, zgasiłem auto na parę minut, za wiele nie pomogło. Powyżej 3-3,5k obrotów mocy prawie nie ma, w dodatku auto szarpie.
    Po podpięciu do kompa pokazuje błąd zaworu ciśnienia doładowania.
    Auto zostało wczoraj w serwisie.

    Ktoś miał taki przypadek? Czy to tylko zawór, czy może być turbina?
    Miałem, u mnie turbina do wymiany była. Jak włączysz tryb Dynamic to widać czy ładuje na wykresie.


    Enviado do meu iPad usando o Tapatalk

  5. #1255
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    136

    Domyślnie

    A jaki masz przebieg aktualnie?

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Wczoraj na trasie przy prędkości 130-140km/h wyskoczył 'check engine' i auto straciło moc. Zjechałem na pobocze, zgasiłem auto na parę minut, za wiele nie pomogło. Powyżej 3-3,5k obrotów mocy prawie nie ma, w dodatku auto szarpie.
    Po podpięciu do kompa pokazuje błąd zaworu ciśnienia doładowania.
    Auto zostało wczoraj w serwisie.

    Ktoś miał taki przypadek? Czy to tylko zawór, czy może być turbina?

  6. #1256
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    67k.
    Auto już w serwisie, a nie pomyślałem wczoraj o sprawdzeniu ładowania na D.

  7. #1257
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    67k.
    Auto już w serwisie, a nie pomyślałem wczoraj o sprawdzeniu ładowania na D.
    Moja miała 68 jak to się stało. Jest chyba coś na rzeczy z turbinami. Serwis napisał FAP i dali 50% rabatu na części.


    Enviado do meu iPhone usando o Tapatalk

  8. #1258
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pitero
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Giulietta Sprint
    Postów
    672

    Domyślnie

    Cytat Napisał janek Zobacz post
    Moja miała 68 jak to się stało. Jest chyba coś na rzeczy z turbinami. Serwis napisał FAP i dali 50% rabatu na części.


    Enviado do meu iPhone usando o Tapatalk
    Podobno byl kiedys problem z pekajacymi korpusami w turbawkach IHI.
    Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale

  9. #1259
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pitero Zobacz post
    Podobno byl kiedys problem z pekajacymi korpusami w turbawkach IHI.
    Dokładnie. Olej wyciekał zamiast chłodzić turbinę i po kilkudziesięciu kilometrach nadawała się na śmietnik. Komputer wykrywał ubytek oleju dopiero po restarcie silnika co powodowało powrót na lawecie.

  10. #1260
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał janek Zobacz post
    Moja miała 68 jak to się stało. Jest chyba coś na rzeczy z turbinami. Serwis napisał FAP i dali 50% rabatu na części.
    Jak padł mi Multiair, to FAP umył ręce, bo "auto miało powyżej 5 lat". I guzik ich obchodzi, że to nie wina wieku auta, a wady fabrycznej.
    To było w lipcu, także jeśli to turbina to znowu mnie oleją.
    Czekam na diagnozę, mam nadzieję, że mimo wszystko nie turbina.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory