Witam,

Z racji, że ostatnio było ślisko na drogach to z ciekawości włączyłem tryb A, żeby zobaczyć jak się auto zachowuje. O ile trudno zauważyć różnicę w skuteczności hamowania (jakoś trudno było mi wyczuć różnicę kiedy ABS zaczynał kopać w pedał w trybie N i w trybie A), to zastanawia mnie kwestia reakcji kontroli trakcji przy zerwaniu przyczepności.
W trybie N kontrolka potrafiła mi zamigać nawet na mokrym asfalcie latem przy ruszaniu na skręconych kołach, natomiast gdy ostatnio bawiłem się trybem A (cienka warstwa rozjeżdżonego, mokrego śniegu), to auto potrafiło stracić częściowo przyczepność przy ostrym ruszaniu, ale dioda od kontroli trakcji nie zaświeciła się. Niestety nie miałem możliwości sprawdzić tego na jakiejś bardziej śliskiej nawierzchni (ujeżdżony śnieg, lód) tak, żeby auto mogło zamielić kołami, więc nie wiem, jak w rzeczywistości system powinien reagować. Chyba, że w trybie A systemy bezpieczeństwa reagują tak szybko, że nawet tego nie czuć? Jakie są Wasze doświadczenia?

Pozdrawiam