Strona 71 z 131 PierwszyPierwszy ... 21616263646566676869707172737475767778798081121 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 701 do 710 z 1307

Temat: Usunięcie DPF filtra cząstek stałych

  1. #701
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Po pierwsze dlaczego wypalałeś przez kompa, po drugie po serwisowym wypalaniu nigdy nie schodzi tak nisko jak po wypalaniu normalnym. Przegoń auto na trasie powinno się zainicjować w niedługim czasie po wypalaniu wymuszonym normalne wypalanie. Jak zejdzie do ok 20-30% to jest ok. Przy jeździe w mieście będzie się co tyle wypalał dlatego nikt normalny nie kupuje diesla do jeżdżenia tylko po mieście.

  2. #702
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    7

    Domyślnie

    wykonałem serwisowe bo miał średnią 5 wypaleń 65 km. i następne normalne wypalanie miałem po 100km a teraz po zrobieniu 250km mam znów 102% zatkania

  3. #703
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Mam nadzieje, ze przy tej częstości ostatnich wypaleń i po wypalaniu serwisowym wymieniłeś olej? Wypalanie w mieście co 250-300km to nic nadzwyczajnego.

  4. #704
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    7

    Domyślnie

    Tak wymieniłem olej. Auto kupiłem niedawno i pierwsze wypalanie zauważyłem po 800 km następne też podobnie ale nie wykonałem tego poprawnie i od tamtej pory było tylko gorzej. Dodam że autem jeżdżę po mieście ale w porach kiedy nie ma korków. Więc wydaje mi się że to nie jest normalne i ten nadmiar dymu.

  5. #705
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Obserwuj co się dzieje jak znów zacznie się wypalać z taka częstotliwością jak kiedyś to niestety do wywalenia lub wymiany. W mieście DPF ma ciężko się porządnie wypalić, krótkie odcinki, częsta zmiana prędkości, niedogrzany silnik wszystko wpływa na takie objawy o jakich wspomniałeś.

  6. #706
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Starych kopcących diesli nie wyeliminują bo jeśli auto jest z epoki Euro 1/2/3 to nie mogą mu nagle nakazać spełniać norm Euro 4/5/6. Co najwyżej jak na zachodzie mogą wprowadzić zakaz wjazdu aut nie spełniających danej normy do centrum dużych miast choć na to bym szybko nie liczył.
    Mam na myśli ogromną ilość aut wyprodukowanych po roku 2000, które po prostu nie powinny kopcić a kopcą, ze względu na źle działający EGR, padnięte wtryski, turbo i wiele innych drogich w naprawach części. Tak naprawdę to znajdzie się wiele takich samochodów nawet wśród tych z Euro 4.

  7. #707
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    7

    Domyślnie

    A czy oddanie do regeneracji filtra coś pomoże bo zapewniają że przywrócenie 99% sprawności. Ale z tego co słyszałem wypalą sadzę ale zostaje popiół. Czy ktoś oddawał do takiej regeneracji?

  8. #708
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Większość warsztatów regeneruje DPF przez czyszczenie filtra Kretem do udrażniania rur. Niektóre oczywiście wykorzystują do tego produkty ściśle do tego przeznaczone, ale działające chyba w ten sam sposób.

  9. #709
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Kartuzy
    Auto
    159 sw 1.9jtdm qtronic ti
    Postów
    101

    Domyślnie

    Znajomy wypala filtry w piecu indukcyjnym, mówi że to super sprawa, że filtr jak nowy itd. Sam nie sprawdzałem ani nie znam nikogo kto by regenerował swój filtr w ten sposób.
    Może osprzęt silnika nie domaga? A może nieświadomie przerwałeś wypalanie? Po dwóch przerwanych wypalaniach srednia spada z 800 do 150 km. Niebieski dym to u mnie loteria- czasem nic nie dymi, a czasem przy dodaniu gazu dymi jak batory.

  10. #710
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    7

    Domyślnie

    Jak kupiłem auto to nie wiedziałem jak się ma sprawa z wypalaniem i poprostu to zaniedbałem do takiego momentu że miałem wypalania co 30 km i teraz już wiem jak obserwować wypalanie i jadę na autostradę, ale to nie jest to co było na początku i dlatego teraz rozważam czy warta jest taka regeneracja czy poprostu filtr usunąć.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy i szarpanie przy wypalaniu DPF (filtra cząstek stałych)
    Utworzone przez Alfabeta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 29-11-2018, 16:18
  2. [159] Błąd P2085 - Czujnik temp. na wejściu filtra cząstek stałych.
    Utworzone przez psotnick w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 17:36
  3. [159] Zmywacz filtra cząstek stałych
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 15:23
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 22:09
  5. [159] Słyszeliście o 'zapchaniu filtra cząstek stałych'?
    Utworzone przez marekkas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory