Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #11621
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    Mazda 6 GG, 2.0 benzyna, 2007
    Postów
    8

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grzegorz2107 Zobacz post
    Zamówiłem veloce w misano blue i z felgami jak na tej z Paryża. Poza tym luksusowym wnętrzem z drewnem, szklanym dachem i chromowanymi listwami wziąłem wszystkie opcje i pakiety. Dostałem rabat 5% i cena mi wyszła 503 tys koron szwedzkich, czyli 231tys złotych. Polski konfigurator wylicza 246 tys złotych za takie auto. Sprzedawca twierdzi, że do połowy maja się ogarną z tym kolorem i z felgami. Innych nie chcę Ryzyko, że ktoś inny wybierze ten sam zestaw jest małe. To była pierwsza Veloce zamówiona u tego dilera.
    Gratuluje, dla mnie to jest jedyna opcja dla Giuli (Veloce, misano blue i piekne felgi z Paryza - no i do tego aprobata zony), ale zeby ogarniac jeden lakier do maja? Alfa musi naprawde miec deficyt gotowki.

  2. #11622
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie Alfa Giulia- 2015

    Cytat Napisał Vater Zobacz post
    Gratuluje, dla mnie to jest jedyna opcja dla Giuli (Veloce, misano blue i piekne felgi z Paryza - no i do tego aprobata zony), ale zeby ogarniac jeden lakier do maja? Alfa musi naprawde miec deficyt gotowki.
    Bardziej organizacji

    To Włosi, jak zamawiałem Ducati to przyjechał prawie dwa miesiące po pierwotnym terminie, a składałem preorder jeszcze przed polska premierą czyli byli w teorii przygotowani. Oni się po prostu nie stresują


    Enviado do meu iPad usando o Tapatalk

  3. #11623
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał mks Zobacz post
    Dziś miałem, dzięki uprzejmości salonu Polcar w Poznaniu, okazję przejechać się Giulią 2,0 TB 200KM i chciałem podzielić się wrażeniami


    Osiągi - niby na papierze ma 6,6s do setki, ale odczuwalnie wydaje się, że to będzie bliżej 7,5-7,7s, moja Giulietta dużo lepiej przyśpiesza do 100kmh wg pomiaru dupohamowni . Może to być też mylne wrażenie przez to, że Giulia prowadzi się łagodniej, jest cichsza i napędu nie odczuwa się na kierownicy. Dużą zaletą jest trakcja - na mokrym asfalcie można sobie wcisnąć gaz w podłogę i nie ma problemu mrugającej lampki kontroli trakcji Brakowało mi znacznej zmiany charakterystyki auta w trybie D jak to ma miejsce w przypadku Giulietty QV. Odnoszę wrażenie (ku mojemu lekkiemu rozczarowaniu ), że Giulia 2,0TB 200KM jest świetną opcją na następne auto dla posiadaczy Giulietty 1,4TB 170KM, gdyż charakterystyka silnika jest bardzo podobna. A do tego wersji cena dla firm lub leasingu jest bardzo atrakcyjna.

    Dla mnie niestety jedyną opcją byłoby 2,0TB 280km (z nadzieją, że różnica trybów D i N byłaby o wiele większa niż w wersji 200KM), czyli wersja Veloce.
    Przesiadłeś się do Giulii z 235 KM kompaktu - nie dziw się, że 200 KM w większym samochodzie, lepiej wyciszonym nie zrobiło na tobie wrażenia. Odczucie "dynamiki" samochodu zabrał też w dużej mierze automat. Zaryzykował bym stwierdzenie, że nawet przesiadając się z 170 KM Giulietty nie wpadłbyś w zachwyt. Wątpię też, żeby Veloce 280 KM robiła wrażenie szybszej niż Twoja QV-ka. Z sekundnikiem pewnie tak będzie ale Twoja odczucia będą dokładnie odwrotne.
    Jeśli szukasz wrażeń w stylu hothatcha - to musisz kupić takowego, sedan klasy średniej musi być dużo mocniejszy niż 280 KM żeby zapewnił niesamowite wrażenia. Giulia jest dedykowana do dojrzalszych odbiorców szukających komfortu, niezłego wyciszenia,do tego dobrych osiągów i prowadzenia.

  4. #11624
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Przesiadłeś się do Giulii z 235 KM kompaktu - nie dziw się, że 200 KM w większym samochodzie, lepiej wyciszonym nie zrobiło na tobie wrażenia. Odczucie "dynamiki" samochodu zabrał też w dużej mierze automat. Zaryzykował bym stwierdzenie, że nawet przesiadając się z 170 KM Giulietty nie wpadłbyś w zachwyt. Wątpię też, żeby Veloce 280 KM robiła wrażenie szybszej niż Twoja QV-ka. Z sekundnikiem pewnie tak będzie ale Twoja odczucia będą dokładnie odwrotne.
    Jeśli szukasz wrażeń w stylu hothatcha - to musisz kupić takowego, sedan klasy średniej musi być dużo mocniejszy niż 280 KM żeby zapewnił niesamowite wrażenia. Giulia jest dedykowana do dojrzalszych odbiorców szukających komfortu, niezłego wyciszenia,do tego dobrych osiągów i prowadzenia.
    Dokładnie tak jest. Jak miałem 25 lat to Giulietta była super, teraz mam 30+ i komfort i cisza wygrały


    Enviado do meu iPhone usando o Tapatalk

  5. #11625
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    406

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Przesiadłeś się do Giulii z 235 KM kompaktu - nie dziw się, że 200 KM w większym samochodzie, lepiej wyciszonym nie zrobiło na tobie wrażenia. Odczucie "dynamiki" samochodu zabrał też w dużej mierze automat. Zaryzykował bym stwierdzenie, że nawet przesiadając się z 170 KM Giulietty nie wpadłbyś w zachwyt. Wątpię też, żeby Veloce 280 KM robiła wrażenie szybszej niż Twoja QV-ka. Z sekundnikiem pewnie tak będzie ale Twoja odczucia będą dokładnie odwrotne.
    Jeśli szukasz wrażeń w stylu hothatcha - to musisz kupić takowego, sedan klasy średniej musi być dużo mocniejszy niż 280 KM żeby zapewnił niesamowite wrażenia. Giulia jest dedykowana do dojrzalszych odbiorców szukających komfortu, niezłego wyciszenia,do tego dobrych osiągów i prowadzenia.
    Sugerujesz, że jestem niedojrzały
    Jeździłem 170KM Giuliettą przed kupnem, stąd w moim poście pojawiło się odniesienie do niej

    Pewnie jakbym się przesiadł ze 150 konnego hatchbacka, to 200KM Giulii robiłoby dobre wrażenie, problem polega na tym że jeździłem wieloma autami o wiele większej mocy i niestety przekonałem się, że osiągi stawiam ponad komfort i ciszę.
    Myślę, że 280 koni w Veloce byłoby wystarczające, to jest jednak o 1/3 mocy więcej.
    Brat ma obecnie w BMW 330d bodajże 260-270koni i automat i odczucie mocy jest jak najbardziej pozytywne Mimo, że automat u niego jest o wiele gorszy niż w Giulii i ma większe opóźnienia w reakcjach.

  6. #11626
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Straszne to pieniądze kosztuje. Każda duperela kosztuje krocie. Sprzedaż aut to dobry biznes.
    A co do kuni... Nigdy nie miałem bardzo mocnego auta ale mam ducati 999R, który przyspiesza od 2 tys obrotów jak demon w ok. 3 sek. do setki i trzeba bardzo uważać,żeby w terenie zabudowanym, przy jakimkolwiek wyprzedzaniu nie przekroczyć 100 km/h. To jest naprawdę trudne. Jeżdżenie taką QV po drogach publicznych to będzie duże wyzwanie dla kierownika. Utrata prawa jazdy w tak mocnym pojeździe to nie będzie problem. Nie wspomnę o bezpieczeństwie.

  7. #11627
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    Cytat Napisał sailor_p Zobacz post
    Kiedy Chińczycy przejęli Volvo kilka lat temu, a volvo sprzedawało ok 180 tys aut rocznie zapowiedzieli, że do 2015 roku będą sprzedawać 500 tys. samochdów. Plan został zrealizowany. 4 lata temu sweterek zapowiadał sprzedaż AR na poziomie 400 tys. sztuk do 2016, a skończy się na sprzedaży 60 tys. .
    Od dawna wskazuję na to samo: gadanie, gadanie, gadanie a efekty mizerne. Ilu ludzi kupi Stelvio QV? Tylu co Giulie QV, czyli wąski margines nabywców. Te wersje miały napędzać sprzedaż "normalnych" odmian. Co do pewności Alfonsa, jest taka szansa, pojawi się Stelvio a Giulia będzie w ofercie cały rok. Toteż wzrost z 700 na ponad 1000 jest w zasadzie pewny.
    Ale w kategoriach ekonomicznych, alfa romeo przynosi straty, bo nie sprzedaje odpowiedniej ilości aut i nic nie wskazuje, aby miało się to zmienić w bieżącym roku. Wzrost sprzedaży jednak powinien byc odnotowany z powodów opisanych wyżej. Giulia też zanotuje wzrost; obawiam się, że jedynie dwukrotny. Co oznacza zerową dynamikę przyrostu sprzedaży.

  8. #11628
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Anderson, pokaz te wyliczenia swojemu lekarzowi, moze to mu pomoc w diagnozie.
    Jakie to jest juz nudne....

  9. #11629
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Suzumushi
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    155Q4, 147GTA, Giulietta QV, Giulia Q, Ducati STF V4S
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał duke75 Zobacz post
    Straszne to pieniądze kosztuje. Każda duperela kosztuje krocie. Sprzedaż aut to dobry biznes.
    A co do kuni... Nigdy nie miałem bardzo mocnego auta ale mam ducati 999R, który przyspiesza od 2 tys obrotów jak demon w ok. 3 sek. do setki i trzeba bardzo uważać,żeby w terenie zabudowanym, przy jakimkolwiek wyprzedzaniu nie przekroczyć 100 km/h. To jest naprawdę trudne. Jeżdżenie taką QV po drogach publicznych to będzie duże wyzwanie dla kierownika. Utrata prawa jazdy w tak mocnym pojeździe to nie będzie problem. Nie wspomnę o bezpieczeństwie.
    Im szybsze auto tym wlasnie bezpieczeniejsze....
    poza tym nie opowiadaj.... Ducata ujarzmiasz a z Q mialbys problem.... jakoś tego nie widzę, nikt nie oczekuje i nie projektuje tych samochodów tak żeby mogli nimi jezdzić tylko mistrzowie kierownicy,
    samochod jest trudny i wymagający, ilość dzwonów dobitnie o tym świadczy, ja to widzę tak że szybciej te auta są rozwalane niż produkowane

    Wszystko siedzi tylko w glowie, tak jak w miescie nie odkręcasz powyzej limitu utraty prawka, tak tutaj przelozysz zachowanie ręki na nogę.

    W

  10. #11630
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Ale sam przyznajesz, że szybciej je rozwalają niż produkują. Auto musi być piekielnie szybkie i nie każdy kierownik ogarnia

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory