Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 48 z 48

Temat: Wymiana wahacza górnego

  1. #41
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Niestety, nie jestem w stanie załatwić

  2. #42
    Hubert155
    Gość

    Domyślnie

    ja wymieniałem w wakacje kpl. gum w górnych wahaczach bo sworznie były ok (trw) i zakupiłem sobie tulejki Bilsteina posmarowałem jakimś cudownym smarem (chyba silikonowym) i teraz jak jest zimno i auto postoi tydzień w garażu to jak jadę po głębszych dołkach to i tak potrafi od czasu do czasu sobie zaskrzypieć...

  3. #43
    Yeti
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Hubert155 Zobacz post
    ja wymieniałem w wakacje kpl. gum w górnych wahaczach bo sworznie były ok (trw) i zakupiłem sobie tulejki Bilsteina
    Czy ja dobrze rozumiem,że kupiłeś oddzielnie gumy trw i w to tulejki Bilstein? Gdzie taki zestaw sobie załatwiłeś?

  4. #44
    Hubert155
    Gość

    Domyślnie

    nie źle to zrozumiałeś, miałem sprawne górne wahacze TRW i kupiłem od znajomego gumy z tulejkami czy jak to się tam nazywa, firmy Febi bilstein, nie wiem czy można to sobie kupić oddzielnie w sklepie on chciał się pozbyć tych gum bo wkładał poliuretany i odkupiłem okazjonalnie. I po mimo tego że są firmowe to przy zmianach temperatury potrafią zaskrzypieć

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Timurq
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 156 (FL) 1.9 JTD 115KM 2005r.
    Postów
    47

    Domyślnie

    Odświeżę temat, czy po wymianie wahaczy przód (górne), i tył (poprzeczne) trzeba ustawić geometrie kół, czy tylko zbieżność??

  6. #46
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Z tyłu po wymianie poprzecznych musisz ustawić zbieżność, więc i tak będziesz miał już założone przyrządy do ustawiania geometrii. Jak wyjdzie, że z przodu jest coś nie tak, to raczej oczywiste, że też dobrze byłoby poprawić. Ale standardowo po wymianie górnych przednich moim zdaniem nie ma takiej konieczności.

  7. #47
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    156 2.4 150km
    Postów
    442

    Domyślnie

    z przodu mi nic nie ustawiali, u mnie o dziwo tulejka padła a nie sworzeń, i cisza kanapa ucichła

  8. #48
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Lublin Chmiel
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140KM, sedan
    Postów
    165

    Domyślnie

    Cytat Napisał puotek Zobacz post
    Ja nie jestem zwolennikiem smarowania zawieszenia
    Zakładaj jak leci, tylko niech mechanik nie skręca na podniesionym samochodzie
    a ja kolego założyłem niby trw i na początku tak skrzypiały, że musiałem posmarować bo naprawdę wstyd. Nowy asfalt w miejscówie, a i tak skrzypiały, siara jak nie wiem. Kupiłem jakiś takiś smar specjalny do gumy, żeby nie zniszczyć, i od tamtej pory spokój, choć jak się domyślasz to nie dzięki smarowi tylko po prostu w między czasie się wyrobiły i przestały jazgotać

Podobne wątki

  1. [159] [159] Wymiana wahacza górnego alfa 159
    Utworzone przez wino-w2 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 94
    Ostatni post / autor: 05-04-2020, 18:52
  2. Wymiana wahacza górnego
    Utworzone przez gwilinski w dziale 166
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 10:56
  3. Wymiana wahacza górnego
    Utworzone przez wojtekml w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-07-2010, 15:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory