Strona 134 z 168 PierwszyPierwszy ... 3484124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,331 do 1,340 z 1678

Temat: Zakup Alfy Romeo GT

  1. #1331
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar icemanevo
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    AR GT JTD & Galant 2.5 V6
    Postów
    51

    Domyślnie

    Ja mam trochę inne pytanie: czy ktoś ma GT, które służy jako 2.auto, weekendowe, na wyjazdy? Jeśli tak to w jakim silniku? Ponieważ posiadam JTD od 2 lat, używane na co dzień, w bdb stanie technicznym, stosunkowo niski przebieg. I stąd mój dylemat, czy zostawić sobie sprawny, dobrze znany już silnik diesla jako auto weekendowe, czy będzie to nieopłacalne pod względem utrzymania i spróbować zaryzykować, zamienić na benzynę.

  2. #1332
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Edd46
    Dołączył
    11 2015
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    56

    Domyślnie

    Jako używam w zasadzie GT jako auto weekendowe. 2.0 jts


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #1333
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    Punto II FL
    Postów
    8

    Domyślnie

    GT na auto weekendowe? No to chyba jedynie 3.2 v6. Nic innego nie brałbym pod uwagę skoro weekendowe

  4. #1334
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar icemanevo
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    AR GT JTD & Galant 2.5 V6
    Postów
    51

    Domyślnie

    Cytat Napisał LrPrl Zobacz post
    GT na auto weekendowe? No to chyba jedynie 3.2 v6. Nic innego nie brałbym pod uwagę skoro weekendowe
    No oczywiście, że najlepiej. Tylko pytanie - czy uda się zamienić jtd na v6, żeby stan się zgadzał i pieniądze? Otóż szansa jest niewielka.

  5. #1335
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał icemanevo Zobacz post
    I stąd mój dylemat, czy zostawić sobie sprawny, dobrze znany już silnik diesla jako auto weekendowe,
    A moje pytanie jest takie..... i szczerą odpowiedź proszę:
    Czerpiesz przyjemność z jazdy dieslem?
    One nic po za pozorną często oszczędnością nic nie oferują....
    Tylko proszę nie poruszać tematu "elastyczności" bo zwymiotuję
    No to jak to jest?

    P.S. Zamiana jeden do jednego na V6, niemożliwe.
    Ostatnio edytowane przez slavol ; 04-02-2017 o 14:34
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  6. #1336
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    A moje pytanie jest takie..... i szczerą odpowiedź proszę:
    Czerpiesz przyjemność z jazdy dieslem?
    Nie będę odpowiadał za kolegę, ale za siebie.
    Tak, czerpię radość z moich GT z dieslami, podobnie jak moja kobieta która dzięki GT z dieslem złapała wirusa Alfy
    Marzyłem o Busso, choć powiem szczerze, że po wrażeniach z jazdy GT z Busso oczekiwałem nieco więcej - myślałem, że będzie większa różnica między JTD 150 KM a Busso 240 KM. W zakrętach ta różnica prawdopodobnie jest jeszcze mniejsza, a może nawet JTD nie przegrywa? Choć oczywiście jest jeszcze opcja, że z tym Busso którym jechałem
    było coś nie tak.
    No ale mimo wszystko magia Busso sprawia, że większość Alfisti marzy o belli z tym silnikiem, i jeżeli trafi się koledze coś ciekawego, to nie zastanawiać się za długo tylko brać!

  7. #1337
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał pafka Zobacz post
    po wrażeniach z jazdy GT z Busso oczekiwałem nieco więcej - myślałem, że będzie większa różnica między JTD 150 KM a Busso 240 KM.
    Nie wiem jak jechałeś akurat Ty ale zauważyłem że baaardzo dużo ludzi wsiada do V6-tki, używa obrotów jak w dieslu, po czym wysiada i mówi - no fajnie ale myślałem, że będzie lepiej.
    No to dobra, wsiadam za kierę, jadę tak jak powinno się jechać benzyną i widzę przerażenie na twarzy.
    A tak face to face na drodze wychodzi spora różnica której po prostu się tak nie czuje przez równomierne rozwijanie mocy.
    W zakręcie każde lżejsze będzie szybsze (na podobnych oponach). Moc nic nie pomoże.

    P.S. Bym zapomniał, pytanie celowo było o jazdę "dieslami" bez konkretnej marki. Tylko o rodzaj napędu.
    Ostatnio edytowane przez slavol ; 04-02-2017 o 18:31
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #1338
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Nie wiem jak jechałeś akurat Ty ale zauważyłem że baaardzo dużo ludzi wsiada do V6-tki, używa obrotów jak w dieslu, po czym wysiada i mówi - no fajnie ale myślałem, że będzie lepiej.
    No to dobra, wsiadam za kierę, jadę tak jak powinno się jechać benzyną i widzę przerażenie na twarzy.
    A tak face to face na drodze wychodzi spora różnica której po prostu się tak nie czuje przez równomierne rozwijanie mocy.
    W zakręcie każde lżejsze będzie szybsze (na podobnych oponach). Moc nic nie pomoże.

    P.S. Bym zapomniał, pytanie celowo było o jazdę "dieslami" bez konkretnej marki. Tylko o rodzaj napędu.
    Masz rację, większość ludzi przesiadając się z turbodiesla na benzynę wolnossącą nie wie, że charakterystyka silnika wolnossącego jest zupełnie inna, i zupełnie inaczej powinno się jeździć taką benzyną żeby wydobyć z niej maksimum. Przed moimi dieslami w GT, jeździłem tylko autami benzynowymi - poza Brerą - wolnossącymi. Zresztą nawet jeżdżąc moimi GT z JTD regularnie korzystam z pełnego zakresu obrotomierza, i oczywiście podobnie było jak jechałem GT z Busso. Pedał w podłogę i prawie pod czerwone pole.
    To równomierne rozwijanie mocy w Busso faktycznie może być przyczyną moich wrażeń - nie ma tak nagłego kopnięcia jak w JTD.

    Podsumowując, dzięki właściwościom jezdnym i turbinie można czerpać mnóstwo radości z jazdy GT z JTD, ale GT z Busso potęguje te wrażenia poprzez lepsze przyspieszenie, dźwięk silnika, no i unikatowość samej jednostki napędowej.

  9. #1339
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    A moje pytanie jest takie..... i szczerą odpowiedź proszę:
    Czerpiesz przyjemność z jazdy dieslem?
    One nic po za pozorną często oszczędnością nic nie oferują....
    Tylko proszę nie poruszać tematu "elastyczności" bo zwymiotuję
    No to jak to jest?

    P.S. Zamiana jeden do jednego na V6, niemożliwe.
    owszem - czerpałem
    a tekst ze nie oferuja nic poza oszczedniscia to wkładam miedzy widok z lusterka wstecznego w ktorym była 2.5 V6 busso ... a co tam sobie kto doda








  10. #1340
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Nie ... no szacun, a ta 2.5 to się popsuła? czy paliwo skończyło?
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

Podobne wątki

  1. Zakup Alfy Romeo GT 1.9 JTD
    Utworzone przez spdii w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 265
    Ostatni post / autor: 25-10-2017, 13:07
  2. [159] Zakup Alfy Romeo 159
    Utworzone przez Janusz :> w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 19:42
  3. Zakup Alfy Romeo w UK
    Utworzone przez karczes816 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-05-2014, 18:38
  4. zakup alfy romeo gt
    Utworzone przez hiszpan w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 12:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory