Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 88

Temat: Uwaga na fabryczną wadę kolektora ssącego

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    741

    Domyślnie

    Cytat Napisał pr0k0p
    150 km a jechało się gorzej niż fordem escortem 1.4 benzyna z 91 r. 71 KM
    Ten błąd jest chwilowy, po ponownym uruchomieniu silnika wszystko jest w normie.
    Wyświetla się tylko komunikat Check engine.
    Szczęście w nieszczęściu jest tylko takie, że zacięcie następuje przy schodzeniu obrotów do poziomu jałowego,
    np. przy zatrzymywaniu, więc można jakoś zareagować.

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    londyn
    Postów
    83

    Angry kolektor ssacy 159

    moja druga alfa i znow dzisjaj zaprowadzilem do serwisu wymiana kolektora ssacego przebieg 58000 km dobrze ze jest na gwarancji

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Tak dla pełnej jasności podaj rok produkcji auta , a jeśli pamiętasz to i miesiąc , z góry dziękuję. Pozdr
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    londyn
    Postów
    83

    Domyślnie

    01 09 2006 niema róznicy ze z tego roku bo silnik może byc 2005 roku dzisiaj rozmawialem ze znajomym prowadzi serwis fiata alfy, sprawdzil mi kolektor i okazalo ze mam stary
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 17-12-2009 o 19:45

  5. #35
    Pawel159
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie dotknął mnie ten problem. Na początku miałem chwilowe utraty mocy, ostatnio straciłem moc, ale jeszcze można było jechać, po przejechaniu 10 km pokazał się komunikat Check engine i max v = 20 km/h.
    Jadac usłyszałem jakiś "turkot". Potem zgasł i już nie zapaliłem. Jak silnik trochę przestygł zapalił, ale po próbie wkręcenia na obroty, zgasł.
    Teraz stoi w warsztacie. Myślicie że to kolektor czy może coś jeszcze?
    Może ktoś mi podać miejsce gdzie mogę w dobrej cenie go kupić. W serwisie FIATa zaśpiewali mi 980,-.

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    U mnie objawy awarii kolektora były inne , nie było żadnych niepokojących hałasów spod maski , po prostu pojawił się check ale mogłem jechać z normalnymi prędkościami tylko był ogranicznik obrotów silnika do ok 2500 obr. i to wszystko . Jeżeli masz auto zakupione w polskiej sieci dealerskiej możesz po gwarancji liczyć na tzw. gest handlowy Fiat Auto Poland ,jeśli nie to współczuję.Pzdr
    PS. Daj jakieś info jak będziesz wiedział co padło
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  7. #37
    Pawel159
    Gość

    Domyślnie

    Jakoś przełknąłbym ten kolektor, ale po rozebraniu wszystkiego okazało sie że podobno jest Ok. W zaworze EGR znaleziono kawałek blaszki(prawdopodobnie z turbiny), który blokował zawór - był cały czas otwarty.
    - może to była przyczyna zachowania silnika?

    Stąd moje pytania:
    Czy kolektor można ocenić wzrokowo? Czy możliwe, że padł silniczek sterujący tymi klapami w kolektorze?
    Komp - pokazał błedy:
    P2013
    P0095
    P2455
    - może ktoś wie co oznaczają?

    Zaczynam żałować że to nie kolektor.
    Może ma ktoś jakieś podejrzenia?
    Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 25-06-2009 o 13:17

  8. #38
    M@T
    Gość

    Domyślnie

    Napisz jeszcze jaki przebieg masz obecnie i z którego roku samochód.
    Pozdrawiam

  9. #39
    Pawel159
    Gość

    Domyślnie

    Auto sprowadzone, rok prod : Koniec 2005, przebieg 78 tys.km - na liczniku

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Pytanie zasadnicze czy Ty, a zwłaszcza poprzedni właściciel przestrzegaliście sumiennie reguł użytkowania auta wyposażonego w turbo ??
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

Podobne wątki

  1. [159] uszczelka kolektora ssącego
    Utworzone przez grzechu7 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-03-2014, 19:43
  2. polerowanie kolektora ssącego w 1.9 JTD
    Utworzone przez don camillo w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-11-2012, 17:54
  3. [145] Demontaż kolektora ssącego
    Utworzone przez Wicked w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-01-2012, 12:54
  4. [Giulietta] Julki z okresu luty-maj 2010 mogą mieć wadę fabryczną
    Utworzone przez metan w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-05-2011, 21:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory