Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #11731
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fawkes Zobacz post
    2.9? Naprawdę? Skoro miało być TOP to powinno być tam co najmniej V8 z 4 albo 5 litrami.
    Tak, 8 litrów. I niech się prowadzi jak taczka. Myślisz, że waga takiego 5-litrowego silniczka to jest pikuś? W Ferrari można to wsadzić za fotele, to nie robi wielkiej różnicy, ale w sedanie silnik musi być z przodu, przy 5 litrach to by się w ogóle nie prowadziło.
    Samochód demoluje M3, a tu się okazuje, że silnik za mały . Z takimi potrzebami to tylko Camaro zostaje.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #11732
    Użytkownik Świeżak Avatar Fawkes
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 2.0 JTDm 170 KM Sport Plus; JEST: Alfa Romeo 159 1750 TBi Sport Plus
    Postów
    136

    Domyślnie

    Cytat Napisał SliwusBuu Zobacz post
    Obawiam się, że jeśli na 17" kołach w 159 nie ma w ogóle komfortu, a chcesz kupić alfę, to pozostaje jedynie poczekać jak będzie to wyglądało w Stelvio.


    Osobiście uważam, że szukanie przede wszystkim komfortu w segmencie usportowionych sedanów może być trudne. Może lepiej poszukać czegoś odpowiedniego w segmencie E?
    No niestety w Stelvio Q tez są 19tki.;-(
    Poza tym jeśli SUV to tylko dla żony. Ja wolę sedany.

    Chętnie bym poszukał w segmencie E, ale AR tam nic nie ma.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Tak, 8 litrów. I niech się prowadzi jak taczka. Samochód demoluje M3, a tu się okazuje, że silnik za mały . Z takimi potrzebami to tylko Camaro zostaje.
    Co z tego że demoluje M3, skoro to jest takie ekstremalne wysilenie silnika że po 200 tys będzie do remontu?
    Silnik jest mały. i strasznie wysilony ponad 170 KM z litra. I to dzięki temu Turbo. Tragedia.
    Moc, ta prawdziwa i zdrowa, bierze się z pojemności, nie z wiatraków w silniku. Jakby Giulia miała powiedzmy 5 lub 6 litrową Vke i tam z 400 KM i kręciła się tak do 10 tys a nie do 7tys RPM to byłaby dopiero zajebista!
    Ostatnio edytowane przez Fawkes ; 09-02-2017 o 15:37

  3. #11733
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Jak Cię stać na Ferrari, to możesz spokojnie QP kupować - też jest 19", ale przy profilu 245/45 nie powinno być tragedii .



    Co z tego że demoluje M3, skoro to jest takie ekstremalne wysilenie silnika że po 200 tys będzie do remontu?
    170KM z 1.4 w Giulietcie też miało zabijać te silniki. Tymczasem mają po 400 tys. km i jeżdżą. Poza tym, 200 tys. km by mi w zupełności wystarczyło - przy moich przebiegach rocznych to jakieś 10 lat - kto tak długo samochód trzyma?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #11734
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fawkes Zobacz post
    Dokładnie tak. Zgadzam się z Tobą.
    Dlatego mnie tak te 19tki bolą w Giulii Q. Wg mnie ten samochód niestety nie jest zdatny do użytku na normalnych drogach. Każda droga (nawet najlepsza niemiecka autostrada ma jakieś nierówności), a mnie do szału doprowadza jak tylko słyszę w ogóle że zawieszenie pracuje, a co dopiero jak bije (na 19tkach to jest normalne). W aucie chce słyszeć TYLKO silnik i czuć TYLKO jak mnie przyspieszenie wbija w fotel, a nie skakać na dziurach jak w diliżansie z XIX wieku.
    To potrzebujesz tfu-SUV'a. Bo Alfa ma za zadanie właśnie m.in. dawać znać czy jest ten rzeczony pyłek na drodze czy nie, co się dzieje z kolami, przekazywać precyzyjnie ruch kierownicy na asfalt itd. A takie prozaiczne sprawy jak przyspieszenie wbijające w fotel to byle co oferuje, jakiś opel opc czy właśnie byle suv z fabryką pod maską, z tonami uszczelek izolującymi od wszystkiego.
    (BTW 19tki z profilem 45 przy 225 ma dupowozowa Mazda 6, tapczanowata, to zawieszenie jest od komfortu a nie balon na feldze)
    (BTW 2 : zdaje się że dedykowane do Q felgi są sporo lżejsze niż std, nie bez powodu)

    A swoją drogą to dziur w drogach coraz mniej, określenie "nasze drogi" już nieaktualne praktycznie. A jak aktualne, to trudno - Forester czy coś..

  5. #11735
    Użytkownik Świeżak Avatar Fawkes
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 2.0 JTDm 170 KM Sport Plus; JEST: Alfa Romeo 159 1750 TBi Sport Plus
    Postów
    136

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Jak Cię stać na Ferrari, to możesz spokojnie QP kupować - też jest 19", ale przy profilu 245/45 nie powinno być tragedii .





    170KM z 1.4 w Giulietcie też miało zabijać te silniki. Tymczasem mają po 400 tys. km i jeżdżą. Poza tym, 200 tys. km by mi w zupełności wystarczyło - przy moich przebiegach rocznych to jakieś 10 lat - kto tak długo samochód trzyma?
    Ja trzymam auta bardzo długo, bo się do nich przywiązuję (do tych które były fajne) - nie sprzedaje samochodu bo jest stary. Dbam, mam i jeżdżę.
    Jeśli wydam na auto niemal pół bańki to chciałbym by przeżyło co najmniej 700 tys km bez remontu. Auto ma jeździć a nie stać. Mój dzienny przebieg to minimum 50 km, z czego większość dla przyjemności. Zwykle rocznie robię około 35 tys.
    P.S. 90% wyprodukowanych Astonów Martinów jeździ nadal o ile się o nie dba. Ja właśnie tak traktuję samochód. Jeśli mi się podoba - to będę go utrzymywał w stanie idealny by był wieczny;-)

  6. #11736
    Użytkownik Rowerzysta Avatar b0rn20wn
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 2001
    Postów
    295

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fawkes Zobacz post
    No niestety w Stelvio Q tez są 19tki.;-(
    Poza tym jeśli SUV to tylko dla żony. Ja wolę sedany.

    Chętnie bym poszukał w segmencie E, ale AR tam nic nie ma.

    - - - Updated - - -



    Co z tego że demoluje M3, skoro to jest takie ekstremalne wysilenie silnika że po 200 tys będzie do remontu?
    Silnik jest mały. i strasznie wysilony ponad 170 KM z litra. I to dzięki temu Turbo. Tragedia.
    Moc, ta prawdziwa i zdrowa, bierze się z pojemności, nie z wiatraków w silniku. Jakby Giulia miała powiedzmy 5 lub 6 litrową Vke i tam z 400 KM i kręciła się tak do 10 tys a nie do 7tys RPM to byłaby dopiero zajebista!
    Kręćmy do 15k rpm, kto da więcej. Ale niech to będzie litrowy diesel z trzema turbo i opony o profilu 75, tylko niech nie buja za bardzo na zakrętach. Koncert życzeń czas zacząć

    Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka

  7. #11737
    Użytkownik Świeżak Avatar Fawkes
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 2.0 JTDm 170 KM Sport Plus; JEST: Alfa Romeo 159 1750 TBi Sport Plus
    Postów
    136

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    To potrzebujesz tfu-SUV'a. Bo Alfa ma za zadanie właśnie m.in. dawać znać czy jest ten rzeczony pyłek na drodze czy nie, co się dzieje z kolami, przekazywać precyzyjnie ruch kierownicy na asfalt itd. A takie prozaiczne sprawy jak przyspieszenie wbijające w fotel to byle co oferuje, jakiś opel opc czy właśnie byle suv z fabryką pod maską, z tonami uszczelek izolującymi od wszystkiego.
    (BTW 19tki z profilem 45 przy 225 ma dupowozowa Mazda 6, tapczanowata, to zawieszenie jest od komfortu a nie balon na feldze)
    (BTW 2 : zdaje się że dedykowane do Q felgi są sporo lżejsze niż std, nie bez powodu)

    A swoją drogą to dziur w drogach coraz mniej, określenie "nasze drogi" już nieaktualne praktycznie. A jak aktualne, to trudno - Forester czy coś..
    Nie potrzebuję SUVa. Miałem. Już nie chcę.
    Co innego precyzja prowadzenia, a co innego nieznośne bicie i hałasowanie zawieszenia na byle kamyku.
    Co Ci po precyzyjnych informacjach z kierownicy jak zmiany w kręgosłupie wyeliminują cię jako kierowcę po roku jazdy taka taczką.

  8. #11738
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fawkes Zobacz post
    P.S. Wg mnie Giulia Q nie jest żadną bezkompromisową wersją - gdyby taka była, nie miałaby tak małego silniczka. 2.9? Naprawdę? Skoro miało być TOP to powinno być tam co najmniej V8 z 4 albo 5 litrami. To minimum. No i na pewno nie Turbo. Ja wiem że w Giulii to turbo działa całkiem dobrze...ale nadal to jest turbo... Wysokoobrotowy wolnyssak zawsze będzie fajniejszy do jazdy.
    omg...silnik jest jaki jest własnie ze względu na bezkompromisowość. 5 litrów w niewielkim sedanie? No to mamy przepis na kolejnego krażownika. Tutaj masz lekki, mniejszy silnik o potęznych osiągach, dzięki czemu można kręcić lepsze czasy. Kolego, z przykrością muszę napisać, że chyba nie wiesz o czym piszesz...
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  9. #11739
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    [QUOTE=Fawkes;1934353]...Co z tego że demoluje M3, skoro to jest takie ekstremalne wysilenie silnika że po 200 tys będzie do remontu?
    ....QUOTE]

    A co Cię interesuje, przepraszam co będzie z silnikiem po 200tys km ? W Giulii Q . No bez jaj. Albo już jej nie będziesz miał, bo "pójdziesz w" jaguara , albo go wyremontujesz, silnik rzecz eksploatacyjna.
    Tak swoją droga też turba nie lubię, ale widać inaczej nie mogli, gdyby miało być kilkadziesiąt kilo więcej nad przednią osią, to dobrze wiedzieli co robią.

  10. #11740
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fawkes Zobacz post
    Mój dzienny przebieg to minimum 50 km, z czego większość dla przyjemności. Zwykle rocznie robię około 35 tys.
    P.S. 90% wyprodukowanych Astonów Martinów jeździ nadal o ile się o nie dba. Ja właśnie tak traktuję samochód. Jeśli mi się podoba - to będę go utrzymywał w stanie idealny by był wieczny;-)
    Ja 5 razy w tygodniu robię minimum 72 km (do roboty 36 w jedną stronę) - a mam problem, żeby 20 tys. osiągnąć... Każdym samochodem jesteś w stanie jeździć wiecznie - wszystko jest kwestią samozaparcia i wkładanej kasy.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory