Strona 7 z 15 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 146

Temat: Giulia Sportwagon...?

  1. #61
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Ja mam nadzieję że jeden z tych dwóch UV to będzie odpowiednik 500X/Renegade. To się teraz najwięcej sprzedaje. Sam bym chętnie kupił, ale zarówno 500X i Jepp mnie nie przekonują(tak jak nie przekonywała mnie Delta i Bravo - może powtórzy się sytuacja jak z giulietta, która deklasuje obu braci). Dla 2+1 90% miasto Giulia i Stelvio są dla mnie po prostu za duże. A coś praktycznego z segmentu X1/Q3 bym chętnie przygarnał.

  2. #62
    Użytkownik Znawca Avatar Pucek-159
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Białobrzegi/WBR
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    1,320

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    oby, bo nie wiem czy Stelvio to bedzie cos co mi przypadnie do gustu, I skonczy sie tym ze przygladne sie blizej BMW 4 gran coupe, czyli czemus co ma zalety kombi/hatchbaka (liftback) a wyglada lepiej niz odpowiednik kombi.
    tam moge miec xdrive w slabszych wersjach silnikowych jesli tylko chce, nie musze od razu pchac sie w Veloce jak w przypadku Giuli, skoro I tak jest to silnik tylko 4 cylindrowy (w obu przypadkach, w tym zakresie mocy), wiec motywacja spada. nie pasuja mi w Veloce pelne skorzane siedziania, w BMW biore co chce I cena bedzie podobna.

    Nie wiem czy dobrze Wlosi kombinuja skoro czesciowo pojanrany Giulia fan marki nie bardzo znajduje auto dla siebie i oglada sie na konkurencje.

    - - - Updated - - -


    Nie wiem czy potrzebny im jest full size sedan,czy lepszy nie bylby mid size SW
    Też bym się mocno głowił nad bmw, ostatnio spotkałem się z dawnym kolegą ze szkoły dał mi się karnąć jego e91 3.0 272km w xdrive i zauroczyłem się mocno )
    2013-2019 - 06' AR 159 1.9 JTDm 8v - Grigio Titanio
    2019-2020 - 08' Fiat Nuova Bravo 1.9 JTDm 16v - Rosso Maranello
    2020-2022 - 11' AR Giulietta Sportiva 2.0 JTDm powered by @sdero - Rosso 8C Competizione
    2022- ... - 10' AR Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBI - Rosso 8C Competizione

  3. #63
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    401

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    I skonczy sie tym ze przygladne sie blizej BMW 4 gran coupe, czyli czemus co ma zalety kombi/hatchbaka (liftback) a wyglada lepiej niz odpowiednik kombi.
    To już lepiej przyjrzyj się blizej 4 coupe, bo Gran Coupe ma z tyłu zdecydowanie za mało miejsca, dużo mniej niz w sedanie. Zrobili tam coś dziwnego, odsunęli kanapę do tyłu, także na nogi jest olbrzymia ilość miejsca, a nad głową go totalnie brak - ja przy moich 176cm musiałem osunąć się niżej na kanapie, a i tak opierałem się głową o dach. Dla dorosłej osoby tył moze służyć jako doraźne miejsce na krótką podwózkę w mieście, więc lepiej wziąć coupe, bo ładniejsze. Jedyna zaleta Gran Coupe to duża tylna klapa
    Inna sprawa, że za bazowe 184 konne 420i xdrive zapłacisz tyle co za Giulie Veloce ze 100 koni mocniejszym silnikiem i dużo lepszym wyposażeniem

  4. #64
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    chce 5 drzwi, więc coupe odpada. tak samo Giulia bez SW raczej nie jest dla mie opcją (choć czasem serce podpowiada olać to, bierz sedana, ale jak wkracza rozum, to tylko kombi albo liftback). z tyłu będą jeździć co najwyżej dzieci, więc tam nie musi być mega ilość miejsca nad głową. Tylna klapa byłaby dla mnie dużą zaletą, stąd właśnie jeśli już to 4 CG.
    Co do ceny przesadzasz 430i xDrive 252KM ze sportową skrzynią to w bazie jakieś 201tys. Wiem, w Giuli Veloce już są skóry (których ja akurat nie chcę) i 18" felgi ale tak poza tym trzeba jeszcze wywalić ze 30tys zł na dodatki. Wiadomo, BMW podobne wyposażenie wyjdzie pewnie trochę drożej, ale raczej nie na tyle żeby nie brać tego pod uwagę jako alternatywę, tym bardziej że nie wszystko z Veloce jest mi potrzebne (albo nie chcę typu skórzane siedzenia)

    Z ciekawości machnąłem na szybko jakąś konfigurację która by mnie w miarę zadowalała z pakietem M sport, 18" felgi, lakier niebieski met, trochę dodatków, ale bez szaleństw - 230tys zł,czyli podobnie jak Veloce jaką sobie składałem.

    PS> Konfigurator w BMW to jakaś porażka - mój nowy laptop z i7 16GB i superszybkim SSD NVMe więcej się "zastanawiał' i lagował niż dawał możliwości przeglądania opcji i wygodnej konfiguracji.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  5. #65
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    alfaromeo159jtd
    Postów
    166

    Domyślnie

    eponix 435i grancoupe jezdzilem i auto jest swietne.Natomiast bedzie wielka szkoda jak nie bedzie giuli SW.W europie mysle ze kombi w giuli bylaby w podobnych ilosciach sprzedawana co sedan.A po co coupe?Najpierw mogliby pomyslec o wersji praktycznej-jakby nie bylo alfy czy to 156 czy to 159 sprzedawaly sie bardzo dobrze w wersji SW.A coupe w europie to nisza.W USA watpie czy ona bedzie hitem,tam jest tyle tych sportowych odmian ze slabo to widze.

  6. #66
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    435i to R6, miłoby było, ale to dokłada kolejne 50tys do ceny... (tzn dzisiaj już nie ma 435, jest 440). cena częściowo przez R6, częściowo przez akcyzę (widać to po cenie dodatków, większa za to samo dla modeli >2L)

    OK, bo odpływam od tematu SW. Mam nadzieję ze Włosi jednak zmienią zdanie, i jak już ustabilizują sprzedaż/produkcję Giuli i Stelvio, to wezmą się w końcu za Giulię SW.
    Może im potrzeba dodatkowych zakładów przygotowanych na produkcję ich nowych aut - w jednym może ciężko ogarnąć tyle modeli (jeszcze Coupe?)
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 09-02-2017 o 23:08
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  7. #67
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    401

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    chce 5 drzwi, więc coupe odpada. tak samo Giulia bez SW raczej nie jest dla mie opcją (choć czasem serce podpowiada olać to, bierz sedana, ale jak wkracza rozum, to tylko kombi albo liftback). z tyłu będą jeździć co najwyżej dzieci, więc tam nie musi być mega ilość miejsca nad głową. Tylna klapa byłaby dla mnie dużą zaletą, stąd właśnie jeśli już to 4 CG.
    Co do ceny przesadzasz 430i xDrive 252KM ze sportową skrzynią to w bazie jakieś 201tys. Wiem, w Giuli Veloce już są skóry (których ja akurat nie chcę) i 18" felgi ale tak poza tym trzeba jeszcze wywalić ze 30tys zł na dodatki. Wiadomo, BMW podobne wyposażenie wyjdzie pewnie trochę drożej, ale raczej nie na tyle żeby nie brać tego pod uwagę jako alternatywę, tym bardziej że nie wszystko z Veloce jest mi potrzebne (albo nie chcę typu skórzane siedzenia)

    Z ciekawości machnąłem na szybko jakąś konfigurację która by mnie w miarę zadowalała z pakietem M sport, 18" felgi, lakier niebieski met, trochę dodatków, ale bez szaleństw - 230tys zł,czyli podobnie jak Veloce jaką sobie składałem.

    PS> Konfigurator w BMW to jakaś porażka - mój nowy laptop z i7 16GB i superszybkim SSD NVMe więcej się "zastanawiał' i lagował niż dawał możliwości przeglądania opcji i wygodnej konfiguracji.
    no własnie o tym mówię - żeby mieć podobne wyposazenie do BMW 4 trzeba dołożyć ok 40tys a to już jednak jest spora róznica. Veloce w bazowej wersji ma koła 18" skórę itd a kosztuje 194tys. Za 230tys wychodzą chyba wszystkie opcje w Giulii, a wtedy podobne BMW wyjdzie ok 270tys. A wtedy to zdecydowanie lepiej wziąć biedniej wyposażone 440i bo jednak 6 cylindrów to inna bajka Zawsze jest taki dylemat przy wyborze samochodu

  8. #68
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    Cytat Napisał mks Zobacz post
    no własnie o tym mówię - żeby mieć podobne wyposazenie do BMW 4 trzeba dołożyć ok 40tys a to już jednak jest spora róznica. Veloce w bazowej wersji ma koła 18" skórę itd a kosztuje 194tys. Za 230tys wychodzą chyba wszystkie opcje w Giulii, a wtedy podobne BMW wyjdzie ok 270tys. A wtedy to zdecydowanie lepiej wziąć biedniej wyposażone 440i bo jednak 6 cylindrów to inna bajka Zawsze jest taki dylemat przy wyborze samochodu
    tyle ze giulia jest tylko w sedanie, i to jest problem dla mnie. poza tym q4 tylko w veloce, a ta ma pelne skory, ktorych nie chce. ar nie ma oferty dla mnie na dzisiaj, a wychodzi na to ze sw raczej nie bedzie, wiec i w srednioterminowej przyszłości tez chyba nic nie bedzie. no chyba ze stelvio, ale dotychczas raczej nie bralem pid uwage suva.

  9. #69
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    401

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    tyle ze giulia jest tylko w sedanie, i to jest problem dla mnie. poza tym q4 tylko w veloce, a ta ma pelne skory, ktorych nie chce. ar nie ma oferty dla mnie na dzisiaj, a wychodzi na to ze sw raczej nie bedzie, wiec i w srednioterminowej przyszłości tez chyba nic nie bedzie. no chyba ze stelvio, ale dotychczas raczej nie bralem pid uwage suva.
    a ja jestem ciekaw jak wypadnie stelvio na żywo bo jest to bardzo fajna opcja to nie jest typowy suv o aparycji i aerodynamice budki telefonicznej

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa
    Auto
    159 2.4 Q-Tronic 2009, Giulia MY24 Tributo Italiano
    Postów
    328

    Domyślnie

    [...]Giulia Sportwagon is no longer part of the plan.

    'We decided not to do a Giulia Sportwagon,' said Alfa manufacturing chief Alfredo Altavilla...


    http://www.carmagazine.co.uk/car-new...rtwagon-plans/

Podobne wątki

  1. giulia
    Utworzone przez gibson w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-08-2016, 08:23
  2. Alfa Romeo Giulia Sportwagon / następca 159 SW
    Utworzone przez Tuti w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 24-03-2010, 20:34
  3. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory