Hej
planuje zakup Mito z silnikiem benzynowym, tak do maxymalnie 24 tys zlotych. Autko bedzie dla zony, ktora jezdzi po miescie i robi male przebiegi.
Jaka wersja benzynowa bedzie najmniej awaryjna.
Teraz jezdzi stilo 1.6 103km
Hej
planuje zakup Mito z silnikiem benzynowym, tak do maxymalnie 24 tys zlotych. Autko bedzie dla zony, ktora jezdzi po miescie i robi male przebiegi.
Jaka wersja benzynowa bedzie najmniej awaryjna.
Teraz jezdzi stilo 1.6 103km
Była: 156 2.0 TS 155km 1999r
Była: 156 Crosswagon Q4 150km 2004r
Była: 159 SW 2.4 Q-Tronic 200km 2006r
Jest: Fiat Stilo 1.6 103km 2003r
Jest: BMW X5 3.0 218km 2004r
Zwykłe 75 konne 1.4
P9
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
odpuściłem multiairy / a co myślicie o wersji 1.4 120km ?
Była: 156 2.0 TS 155km 1999r
Była: 156 Crosswagon Q4 150km 2004r
Była: 159 SW 2.4 Q-Tronic 200km 2006r
Jest: Fiat Stilo 1.6 103km 2003r
Jest: BMW X5 3.0 218km 2004r
Mam taki w giuliettcie i daje radę. Dość stara i sprawdzona jednostka, żłopie sporo paliwa, ale idealnie nadaje się pod LPG w razie czego.
Często te silniki mają więcej mocy niż obiecuje producent (moja 136KM, ale słyszałem o przypadkach ok 150KM) także małe MiTo powinno zapierdzielać jak dzikie.
PS. samochodu z tym silnikiem wyposażone są w koło dwumasowe także koszty serwisu rosną.
PS2. Ja miałem stilo 1.8 133KM i dynamika w 1.4 T-Jet jest o niebo lepsza
PS3. wersja 1.4 8V to chyba nie MultiAir (raczej FIRE) - mam taki silnik w punto (77KM), na miasto wystarcza. Prosty jak budowa cepa.
Ostatnio edytowane przez bakol ; 16-02-2017 o 11:07
Szukaj 1.4TB 120KM albo 155KM - nie są to awaryjne jednostki, a przyjemność z jazdy w porównaniu ze zwykłym 1.4 75 KM nie do opisania![]()
to mnie zagieliście teraz z tą dwumasą w benzynie...masakra, serio?
Była: 156 2.0 TS 155km 1999r
Była: 156 Crosswagon Q4 150km 2004r
Była: 159 SW 2.4 Q-Tronic 200km 2006r
Jest: Fiat Stilo 1.6 103km 2003r
Jest: BMW X5 3.0 218km 2004r
Serio! Każdy t-jet lub MA ma dwumasę. Ja bym radził zostać przy Stilojak się nie psuje i nie gnije oczywiście
![]()
trzeba dodać, że ta dwumasa się nie psuje jak w dieslu. 250kkm to powinna lekko pohulać.
1.4 75KM to w tym aucie pomyłka. Jak wolnossący to 95KM, a najlepiej TB155
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
stilo wlasnie bardzo dobrze smiga, nie psuje sie, ani nie gnije...ale pomyśleliśmy, zeby kupic cos nowszego i padlo na MiTo. To muszę to przemyśleć....
Była: 156 2.0 TS 155km 1999r
Była: 156 Crosswagon Q4 150km 2004r
Była: 159 SW 2.4 Q-Tronic 200km 2006r
Jest: Fiat Stilo 1.6 103km 2003r
Jest: BMW X5 3.0 218km 2004r