Oj seria nowa vs jamex różni się wysokością![]()
Nie mówimy chyba o uklepanych sprężynach seryjnych [emoji14]
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Miałem uklepane serie i wierz mi ze była nizsza , nie zapominajmy ze seria w jtd stała inaczej niz w 3.0 która była juz fabrycznie obnizona
tak było w serii ale uklepanej a teraz mam 1-1,5cm wyzej i niestety ale to widać wiec chyba poczekam az sama sie obniży bo jamexy nic nie wniosą do tematu a eibachy za bardzo posadzą![]()
Ostatnio edytowane przez Kris_Nero166 ; 14-02-2017 o 01:43
No tu ładnie wygląda![]()
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
tu macie foto serii w 166...
V6 na seryjnym zawiasie
Załącznik 221991
prawdopodobnie TS na seryjnym zawiasie
Załącznik 221992
V6 super byly chyba tylko obnizone seryjnie. Reszta to opcja. Tak w podreczniku wyrobu jest napisane. Jak sie myle to mnie neich ktos poprawi
[C
Jak patrzę na te jamexy z przodu, to chyba moja na kayabach niżej stoi![]()
Seryjna mega wysoka była. Wydaje mi się, że Sportronic był już nieco niżej seryjnie, no i sportowe zawiechy były do wzięcia.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
No ale Twoja też przysiadła na jamexach z tego co pamiętam![]()
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Moja przysiadla na kayabach. Fakt. Na każdych siada, ale te miały być obniżone już na starcie -30![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html