Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Turbo po regeneracji spadek doładowania o 0,4 bar

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Kędzierzyn-Koźle
    Auto
    AR 159 1.9 v8 150KM
    Postów
    209

    Domyślnie Turbo po regeneracji spadek doładowania o 0,4 bar

    Witam, na wtepie silnik 1.9 120 KM 8V z wirusem na 150 KM. Przed regeneracja turbo szło prawie do 1,6 bar a teraz idzie do 1,2 bar'a. Jakieś pomysły?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Butch
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 159 SW 1.75 tbi, AR MiTo 1.4 TB 155 KM
    Postów
    738

    Domyślnie

    wirus był robiony przed regeneracją? Może już wtedy turbo dogorywało i teraz po regeneracji zmieniły się jej parametry i trzeba dostroić program.

  3. #3
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,228

    Domyślnie

    Skontaktować się z tymi co regenerowali?
    Nie dotykaj się do sprężarki jeśli od początku jest źle, na pewno dostałeś jakąś gwarancję na usługę. Skorzystaj z niej.

  4. #4
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał Butch Zobacz post
    wirus był robiony przed regeneracją? Może już wtedy turbo dogorywało i teraz po regeneracji zmieniły się jej parametry i trzeba dostroić program.


    W sofcie masz wpisane wartości ciśnienia, do których turbo będzie dążyć niezależnie od jego stanu. Ja bym sprawdził w pierwszej kolejności czystość map sensora i szczelność układu. Chociaż sprawdził bym jeszcze jakie faktycznie jest zadane maksymalne ciśnienie w sofcie.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Butch
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 159 SW 1.75 tbi, AR MiTo 1.4 TB 155 KM
    Postów
    738

    Domyślnie

    no racja racja

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał gsmfon Zobacz post
    Przed regeneracja turbo szło prawie do 1,6 bar a teraz idzie do 1,2 bar'a. Jakieś pomysły?
    Taka regeneracja, ustawienie turbo na maszynie poniżej zadanego doładowania z dołu to nagminny zabieg regeneratorów którzy zabezpieczają się tak przed uszkodzeniem turbo na gwarancji.

    Sprawdź szczelność układu doładowania i działanie układu sterującego pracą turbo.
    Map sensor przecież jak podaje wartości, to wątpliwe, aby sobie tak zaniżał w całym zakresie.. wątpię, map jak pada to kompletne bzdury pokazuje.

  7. #7
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Nikt nie pisał, ze jest uszkodzony, a tylko, żeby sprawdzić jego czystość. Każdy kto widział jak wygląda kolektor w JTD wie, ze map sensor potrafi być całkowicie zaklejony mieszaniną sadzy z EGR i oleju z odmy. Sprawdzenie tego to chyba najprostsza i najszybsza czynność nawet jeśli to nie on to stracimy max 30 minut ;]

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Nikt nie pisał, ze jest uszkodzony, a tylko, żeby sprawdzić jego czystość. Każdy kto widział jak wygląda kolektor w JTD wie, ze map sensor potrafi być całkowicie zaklejony mieszaniną sadzy z EGR i oleju z odmy. Sprawdzenie tego to chyba najprostsza i najszybsza czynność nawet jeśli to nie on to stracimy max 30 minut ;]
    No, ok, ale nie uważasz, żeby byłby to aż nader dziwny zbieg okoliczności, że akurat po wymianie turbo, map sensor został czymś zabrudzony ?

  9. #9
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Ja tylko napisałem co najłatwiej i najszybciej sprawdzić zanim będziemy reklamować turbosprężarkę. Nawet nie wydałem diagnozy, a Ty znów wdajesz się w filozoficzne rozważania jak w temacie odsysania oleju. To jest w miarę nowoczesne auto z kupa zależnych od siebie czujników i nie takie "dziwne zbiegi okoliczności" tu się już pojawiały.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Jak obrażalski co za forum ... Wyraziłem swoją oponie, a ty już jęczysz, przecież napisałem, że może sprawdzić mapsensor- jedynie szansa, że to one jest mała.

    Za dużo już się naczytałem o regenerowanych turbosprężarkach z których 70% - nie działa jak powinna po regeneracji, mam nadzieje, dla kolegi, że to coś innego, bo zrzucanie turbo to nic miłego, a jak raz ktoś zawali robotę regeneracji turbo, to drugi raz zazwyczaj jest to samo.

    I to nie jest temat o olejach więc daruj sobie ot, i jęczenia ludzi którzy w życiu nic nie zrobili, a wiedzą najlepiej - ignoranci.

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 JTDm 16V chwilowy spadek ciśnienia doładowania
    Utworzone przez tommy-j w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 16-10-2018, 18:42
  2. [159] Turbo do regeneracji .... ?
    Utworzone przez krzychu0073 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 05-03-2017, 15:32
  3. [159] Spadek ciśnienia doładowania przy 2k obr/min
    Utworzone przez zloty35 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 07-02-2016, 20:57
  4. [159] Przepływomierz spadek doładowania 1.9 jtdm 150
    Utworzone przez kamil8746 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-10-2015, 16:17
  5. [159] Nagły spadek doładowania ????
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-10-2015, 17:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory