Temat: ALFA ROMEO 155V6 ( foty,historia, technika, dyskusje )

  1. #3191
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    No to na 6B od 156 na 6 nie ma 110, tylko około 105 km/h.
    UUUUuu to coś ten Vi bieg krótki, może główne przełożenie jest inne?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #3192
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    UUUUuu to coś ten Vi bieg krótki, może główne przełożenie jest inne?
    No niestety tak, będzie trzeba coś innego wykombinować.
    Przełożenie główne jest zupełnie inne.
    Jak się zdenerwuję, to zaaplikuje od JTD, to wtedy będzie dłuższa na 100%.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  3. #3193
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    muszę sprawdzić jak w tej czarnej to wyglada

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #3194
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    muszę sprawdzić jak w tej czarnej to wyglada
    Sprawdź, może być jeszcze inaczej. plus tej mojej jest taki, ze szybko się napędza.
    Jak dotrę to sprawdzę max prędkości na biegach, na 3 przy odcięciu 5 miała 140 km/h.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  5. #3195
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Drodzy koledzy, skarbnico wiedzy posiadaczy kredensów. To tyle wstępu
    Jako, ze nikt nie jest omnibusem mam pytanie, czy ktoś miał podobny problem.
    Bije mi przód, aż od 130 chce mi kierownicę z rąk wyrwać. Czy ktoś miał podobny problem ???
    Wymienione:
    - 3 różne zestawy kół - całe, różne wymiary,
    - wszystkie nowe przeguby,
    - nowe łożyska,
    - wyczyszczone i poskładane od nowa tarcze i klocki - jak nowe przylgnie,
    - druga skrzynia biegów,
    - nowe amortyzatory, na starych było to samo,
    - wszystko wygląda, że jest ok, a jest tragedia.

    Czy miał ktoś przypadek krzywych półosi ? bo już chyba tylko to pozostało. Mam kłopot, bo nie mam do nich łatwego dostępu niestety.
    Pomysły mi/nam się powoli kończą, a na mocniejszym silniku jest naprawdę kiepsko, bo samochód się dziko napędza, szczęście, ze nie mogę go kręcić powyżej 4 kprm.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  6. #3196
    Użytkownik Świeżak Avatar piotr_147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    mielno
    Auto
    Alfa 155 v6 ,Giulia Q4
    Postów
    197

    Domyślnie

    mi też lekko bije jak wyjadę po długim postoju,ale mam łożyska do wymiany bo już je słychać i myślę że to jest przyczyną
    alfa 145
    alfa 147x5
    alfa 155 v6
    alfa 159 jtd 8v

  7. #3197
    Użytkownik Znawca Avatar maryszkens
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Będzin/Dąbrowa Górnicza
    Auto
    155 1.8 16v FL// BMW 1
    Postów
    1,172

    Domyślnie

    U mnie bicie było właśnie przez połoś- ale jeden spec przy składaniu wbił ją z założonym zabezpieczeniem- czy jakoś tak i uszkodził.

  8. #3198
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Bije mi przód, aż od 130 chce mi kierownicę z rąk wyrwać. Czy ktoś miał podobny problem ???
    Pochwał się rozwiązaniem jak już je znajdziesz.Mam to samo i pomysły też mi się skończyły.

  9. #3199
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Piasty?

  10. #3200
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Moim zdaniem to w 90% wina kół lub opon telepanie kierownicą inne to wszystko co się kręci(piasty, półoś i może całkowicie skopana zbieżność
    Leciałem swoja czarna pierdziawką
    V bieg 3000 obrotów i prędkość 118-120km/h
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 18-02-2017 o 21:48

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [155] Alfa Romeo 155 TS 8V - "wszystko o ..." (fotki, dyskusje, modyfikacje itp.)
    Utworzone przez rafal_155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1491
    Ostatni post / autor: 14-05-2023, 20:09
  2. Historia Alfa Romeo
    Utworzone przez fiergloo w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-04-2009, 19:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory