Strona 372 z 418 PierwszyPierwszy ... 272322362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,711 do 3,720 z 4180

Temat: Kosmetyka Alf - doradztwo,porady,Twój arsenał itd

  1. #3711
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kicaj
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 jtd 8v
    Postów
    269

    Domyślnie

    Cytat Napisał Agatek Zobacz post
    Na razie wiosna/lato idzie to mogę się bawić w częste mycie powiem szczerze, że nawet to lubię jak mam trochę wolnego czasu. Spróbuje więc Lusso Oro. Jakiś podkład pod to jest potrzebny? (do DoDo miałem jakiś wymagany cleaner Lime coś tam). A i jeszcze jedno pytanie: idzie dostać ten mój specyfik czyli Dodo Juice Blue Velvet w większym opakowaniu niż te 30 ml? Na zimę wrócę do Dodo, ale jest to męczące wsadzanie "słoneczka" do tak małego opakowania.
    Lusso też ma swój dedykowany cleaner. Revitalizing Creme. Jak na cleaner ma fajny zapach z tego co pamiętam ale dawno go nie używałem, wosk pachnie jeszcze lepiej. Minusem Lusso Oro jest to że trzyma 3 tygodnie. Ale Blue Velvet trzyma niewiele dłużej wiec pewnie się z tym liczysz.
    Nie używaj słoneczka, woski naturalne możesz nakładać palcami Albo kup puchę 200ml.
    Na zimę kup sobie blue velvet pro - to jest hybryda naturalnego z syntetykiem. Dłuzej wytrzyma. Nie ma sensu nakładać na takie warunki "letniego" wosku.

  2. #3712
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Alfa Romeo Brera, 2.4 jtdm
    Postów
    120

    Domyślnie

    Cytat Napisał kicaj Zobacz post
    Lusso też ma swój dedykowany cleaner. Revitalizing Creme. Jak na cleaner ma fajny zapach z tego co pamiętam ale dawno go nie używałem, wosk pachnie jeszcze lepiej. Minusem Lusso Oro jest to że trzyma 3 tygodnie. Ale Blue Velvet trzyma niewiele dłużej wiec pewnie się z tym liczysz.
    Nie używaj słoneczka, woski naturalne możesz nakładać palcami Albo kup puchę 200ml.
    Na zimę kup sobie blue velvet pro - to jest hybryda naturalnego z syntetykiem. Dłuzej wytrzyma. Nie ma sensu nakładać na takie warunki "letniego" wosku.
    Dzieki Panowie szukam póki co i nie mogę znaleźć dostępnego Lusso Oro, ale mam nadzieję, że im bliżej wiosny tym sklepy uzupełnią braki

  3. #3713
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Odpuść zabawy z UC czy czymkolwiek ręcznie !

    BTW - wspomnianym Vanderem , miękką gąbką , na max obrotach (*czy prawie max) po 4-5 przejść każdego elementu z Mequiars UC - i tak swirle zostają, a co dopiero ręcznie!
    UC jako pasty ściernej nie używa się na miękkiej gąbce w dodatku na maszynie DA vandera, która ma skok 8mm. Przy takiej konfiguracji trzeba innego pada. Robisz to po prostu źle Andrzeju Wystarczy sobie popatrzeć na foty 50/50 prawidłowo użytego UC. Sam go często używam jaki szybkiego one-step. Jak pisałem ręcznie niewiele usuwa ale fajnie maskuje i nadaje połysku wiec pisanie, ze nic nie daje to bzdura. W dodatku na UC wosk siedzi lepiej niż na AIO. Ale tez jestem zdania, ze lepiej wydać dwie stówki na euroteca niż się pocić.

  4. #3714
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,434

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    UC jako pasty ściernej nie używa się na miękkiej gąbce w dodatku na maszynie DA vandera, która ma skok 8mm. Przy takiej konfiguracji trzeba innego pada. Robisz to po prostu źle Andrzeju Wystarczy sobie popatrzeć na foty 50/50 prawidłowo użytego UC. Sam go często używam jaki szybkiego one-step. Jak pisałem ręcznie niewiele usuwa ale fajnie maskuje i nadaje połysku wiec pisanie, ze nic nie daje to bzdura. W dodatku na UC wosk siedzi lepiej niż na AIO. Ale tez jestem zdania, ze lepiej wydać dwie stówki na euroteca niż się pocić.
    Tak, na gąbce o miękkości aplikatora, ruchami szybszymi i w ilości i sile większej niż ręka ludzka, nawet żołnierza specnazu nie usunie swirli, a ręcznie z milionem mniej ruchów i mniejszym dociskiem ręcznie usunie? jasne.

    Ja nie mówię że ZERO efektu, oczywiście że był jakiś po tym moim użyciu, ale to nie jest gładka tafla bezswirlowa po prostu. A po ręcznym będzie praktycznie zero różnicy między UC + wosk , a AIO, a dodatkowy środek kupiony, który przy 1-2 autach to przez lata nie zużyje i będzie zalegać bez sensu.
    Efekt niewspółmierny do czasu .

    Co do tego że na nim (na UC) coś siedzi dłużej - to może jakiś wosk dedykowany, nie wie,. Duraglossy , w tym można powiedzieć AIO 101 czy 501 niczego nie potrzebują żeby dłużej siedzieć. Same z siebie siedzą miesiącami.

    W ogóle uważam, że trzeba minimalizować ile się da etapy i ilość środków w tym całym "detailingu" bo to chore się robi trochę już.

    Tak czy siak - najprościej : maszyna + wspomniany #501 i temat z głowy na miesiące i można się czym innym zająć.

  5. #3715
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Tak, na gąbce o miękkości aplikatora, ruchami szybszymi i w ilości i sile większej niż ręka ludzka, nawet żołnierza specnazu nie usunie swirli, a ręcznie z milionem mniej ruchów i mniejszym dociskiem ręcznie usunie? jasne.
    A kto pisal, ze usunie? Sam napisałem ze ręcznie więcej maskuje niz usuwa. Ja po prostu zwróciłem uwagę ze mając maszynę zrobiles to zle.

    Ja nie mówię że ZERO efektu, oczywiście że był jakiś po tym moim użyciu, ale to nie jest gładka tafla bezswirlowa po prostu. A po ręcznym będzie praktycznie zero różnicy między UC + wosk , a AIO, a dodatkowy środek kupiony, który przy 1-2 autach to przez lata nie zużyje i będzie zalegać bez sensu.
    Efekt niewspółmierny do czasu .

    Co do tego że na nim (na UC) coś siedzi dłużej - to może jakiś wosk dedykowany, nie wie,. Duraglossy , w tym można powiedzieć AIO 101 czy 501 niczego nie potrzebują żeby dłużej siedzieć. Same z siebie siedzą miesiącami.
    Zestaw który polecałem stronę wczesniej siedzi 3 miesiące na lakierze. Żadne tanie AIO tyle nie wytrzyma no chyba ze CarPro essence

    W ogóle uważam, że trzeba minimalizować ile się da etapy i ilość środków w tym całym "detailingu" bo to chore się robi trochę już.
    Mam wrażenie że nie czytasz moich postów bo sam zredukowałem etapy do minium i dwóch środków i jest to zestaw przetestowany przeze mnie dla tych co chca miec zrobione szybko i w miare trwale. UC na maszynie i fusso ręcznie. Jesli dla kogoś dwa etapy za dużo to cóż nic juz na to nie poradzę.
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 22-02-2017 o 10:54

  6. #3716
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,434

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    .. dwóch środków i jest to zestaw przetestowany przeze mnie dla tych co chca miec zrobione szybko i w miare trwale. UC na maszynie i fusso ręcznie. Jesli dla kogoś dwa etapy za dużo to cóż nic juz na to nie poradzę.
    A po co dwa jak można jeden środek ? i 3 miesiące to z palcem w nosie posiedzi Duragloss 101 czy 501 . Bez różnicy w efekcie w praktyce codziennego użytku auta, jeden środek mniej, to nie tylko buteleczka, ale i jedna robota mniej (nakładanie , polerowanie) .

  7. #3717
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    A może ktos po prostu to lubi? Jeden grzebie w mechanice, inny poleruje auta 10 etapami a jeszcze inny nie ma żadnych zainteresowań. Ja z aio nie bylem nigdy zadowolony. UDS sprzedałem po jednym użyciu, cherry użyłem dwa razy i leży. Niestety na czarnym lakierze aio sie kompletnie nie sprawdza bo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Dlatego u mnie zawsze onestep na maszynie a później dlugodystansowy wosk typu fusso lub colli. Jak ktos chce stosować jeden etap czy dziesięć etapów mnie nic do tego. Osobiście zawsze polecam tylko to co mam sprawdzone i siebie.

  8. #3718
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Pływak, nie przesadzaj z tym nie sprawdza. Dobre AIO się sprawdzi i na czarnym jeżeli oczekuje się maskowania/wypełnienia, a nie usunięcia rys. Fakt że się długo nie utrzyma, ale nikt nie broni po AIO położyć jeszcze wosk. Wg mnie jeżeli ktoś chce jechać na ręcznym to AIO jest jedynym rozsądnym wyjściem. Efekt końcowy będzie zadowalający. Szybko zniknie, ale jak ktoś lubi co dwa tygodnie posiedzieć w garażu to czemu nie?

  9. #3719
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,434

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    A może ktos po prostu to lubi? Jeden grzebie w mechanice, inny poleruje auta 10 etapami a jeszcze inny nie ma żadnych zainteresowań. Ja z aio nie bylem nigdy zadowolony. UDS sprzedałem po jednym użyciu, cherry użyłem dwa razy i leży. Niestety na czarnym lakierze aio sie kompletnie nie sprawdza bo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Dlatego u mnie zawsze onestep na maszynie a później dlugodystansowy wosk typu fusso lub colli. Jak ktos chce stosować jeden etap czy dziesięć etapów mnie nic do tego. Osobiście zawsze polecam tylko to co mam sprawdzone i siebie.
    Wiem, trzeba spróbować i się samemu przekonać. Dlatego ja też piszę coś z X-letniego doświadczenia, bo zalegają mi z lat błędów młodości (choć młody już nie byłem) 2 skrzynki bez sensu nakupionych pierdół i bzdetów. Też się do tzw AIO zraziłem po czymś Sonaxa czy Autoglym SRP. Po tym ostatnim dodatkowo zraziłem się do nakładania czegokolwiek pod wosk, bo internety piały jak to cudnie się woski na SRP trzymają. A ja zrobiłem próbę z SRP i bez ( + megsa #16) - i co - guzik prawda.

    Więc cośtam spróbowałem i dzielę się praktycznym, z kilku lat duraglossów na kilku autach doświadczeniem, a jak ktoś chce może i kremy nakładać warstwowo, ja mu nie wróg

    Oczywiście przy zaniedbanym lakierze - jak najbardziej żadne AIO nie da rady (choć wielokrotnie powtarzane?) . Lakiernik i jakaś głębsza korekta jako start jak najbardziej. Ale później kolejne lata? - 1 etap wspomnianych przeze mnie , albo innych sealantów (żadne woski w puszkach) i przy myciu Aquawax przed wytarciem z wody i sprawa detailingu lakieru załatwiona raz na zawsze.

    Szczytem było jak wyczytałem, że jest szampon do opon specjalny czy coś w tym guście, wiem że marketing , tworzenie potrzeb, handel, nakręcanie spirali itd, wszystko rozumiem ale no sory, są granice gdzieś.

    Oczywiście mowa o autach używanych co dzień, nie wystawowych.

  10. #3720
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Pływak, nie przesadzaj z tym nie sprawdza. Dobre AIO się sprawdzi i na czarnym jeżeli oczekuje się maskowania/wypełnienia, a nie usunięcia rys. Fakt że się długo nie utrzyma, ale nikt nie broni po AIO położyć jeszcze wosk. Wg mnie jeżeli ktoś chce jechać na ręcznym to AIO jest jedynym rozsądnym wyjściem. Efekt końcowy będzie zadowalający. Szybko zniknie, ale jak ktoś lubi co dwa tygodnie posiedzieć w garażu to czemu nie?
    Nie przesadzam dla mnie coś co się szybko nakłada ale równie szybko znikie jest bez sensu. Wole zrobić jeden etap wiecej i być zadowolony w 100% na dłużej. Próbowałem Colli kłaść na UDS'a, jak i Fusso na Cherry i wypadało to mizernie jeśli chodzi o wytrzymałość. Na UC oba w.w siedzą dłużej.


    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Szczytem było jak wyczytałem, że jest szampon do opon specjalny czy coś w tym guście, wiem że marketing , tworzenie potrzeb, handel, nakręcanie spirali itd, wszystko rozumiem ale no sory, są granice gdzieś.
    Szczytem są woski swisswaxa dedykowane do konkretnego koloru lakieru, konkretnego producenta z konkretnych roczników oczywiście za konkretną cenę

Podobne wątki

  1. Twój pomysł na bodykit / ospoilerowanie..
    Utworzone przez Mariusz AutoDS w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 82
    Ostatni post / autor: 10-12-2018, 19:48
  2. pioneer prosba o doradztwo
    Utworzone przez masters85 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 16:43
  3. Sprzedac czy naprawiac silnik prosze o doradztwo !!
    Utworzone przez szczuras w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-09-2012, 20:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory