Ja staram sie przestrzegać, ale mam go od 4 miesięcy, wcześniej Francuz - także mogło być różnie.
Wracając do problemu. Silnik został złożony, reset błędów Oględziny łopatek turbiny nic nie wykazały - łopatki całe. Turbina w bardzo dobrym stanie - w/g opinii mechanika. Okolice turbiny suche. Silnik odpalał, ale nie chciał wchodzić na obroty.
I mała ciekawostka. Po odkręceniu wydechu silnik zapalił i zaczął normalnie wchodzić na obroty.
I takim sposobem doszliśmy do filtra cząstek stałych. Po jego odłączeniu od reszty wydechu i odpięciu przewodów silnik zachowuje się normalnie. Jeszcze nie wiem jak w czasie jazdy.
Komputer ma zapisanych ostatnich kilka "wypaleń" . Teraz przypominam sobie, że czasami gasł mi silnik przy zapalaniu i pokazywał komunikat na desce( treści nie pamiętam.
I co wy na to?
Może to ten filtr? Ile on może kosztować? I jak go sprawdzić skoro komp nie pokazuje błędów.