Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Alfa Romeo 166 2.4 JTD

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Mysle ze Italiano nie bedzie robil problemu
    Pozdrawiam
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  2. #12
    hajper
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał SYSUNIAdq Zobacz post
    hmmm z tym muleniem to dziwne bo mam 2.4 jtd i wciska ladnie, a tez jezdzilem ts-ami.
    To zależy od tego, kto czym wcześniej jeździł i jak rozumie 'wciska'

  3. #13
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacoff Zobacz post
    tak czy inaczej 166 nie wbija w fotel, ale autka w lusterku giną...
    JTD przy około 2.100 obrotów, gaz w podłogę na 2 biegu zrywa przyczepnośc i pod koniec 3 biegu jest 100km/h dosłownie w mgnieniu oka. Więc nie wiem czy jest taki muł.

  4. #14
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Alfista napisałeś:
    "normalnie to bym szukał benzyny i by bylo wszystko fajnie i pięknie ale teraz robie za duzo kilometrów i nie wyrobie na paliwo :/"

    ja mam 2.5V6 i ostatnio byłem na wakacjach... trasa bez szaleństw 80-140 km/h full załadowany (naprawde max!!!) - spalanie 12.5 gazu, instalacja sekwencyjna. przeliczając mamy jakieś 23zł / 100km (licze 1.85 wg stacjebenzynowe.pl chociaz tankowalem taniej).... przy dieslu musiałbyś sie wyrobic w 5.9 litra (3.90 zł) żeby wyjść na to samo....

    zaraz sie pewnie odezwa przeciwnicy gazu... ale osobiscie uwazam ze jezeli 166 to tylko V6 + gaz. ewentualnie moze 2.4 jtdm 175KM... ale to juz nie te roczniki

    pozdr,
    ~tomaz

  5. #15
    hajper
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Alfista napisałeś:
    przy dieslu musiałbyś sie wyrobic w 5.9 litra (3.90 zł) żeby wyjść na to samo....
    Na trasie żaden problem

  6. #16
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat:
    Napisał tomaz
    Alfista napisałeś:
    przy dieslu musiałbyś sie wyrobic w 5.9 litra (3.90 zł) żeby wyjść na to samo....

    Na trasie żaden problem


    2,4 jtd na trasie nawet 4,3 l przecietne spalanie calosciowe na 10 000 km 6,5 l ,a szczerze mowiac nie oszczedzam tego diesla
    jesli ktos nie wierzy niech poszuka mojej alfy na forum i tam sa zdjecia ze spalania

  7. #17
    Użytkownik Ogier Avatar dachu
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    brak
    Postów
    192

    Domyślnie

    ten wiatraczek od nagrzewnicy jeżeli się okaże że jest do wymiany to możesz liczyć koszt dodatkowy ok.1000-1100 chyba że będziesz szukał używanego.
    była:AR 166 2.4jtd 136km 99r.,
    było:Bmw E39 525 tds touring,
    było:Bmw e38 725 96r.

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    no nic chyba ją wezme... kusi mnie strasznie ta nietknieta bezwypadkowa karoseria a oglądalem juz chyba z osiem takich alf i wszystko po dzwonie..

    wiatraczek juz mam za 100zł ale wątpie jakos ze to tylko to jest walniete, pewnie cos z elektroniką ale moze jakos dam sobie rade zeby dojsc z tym wszystkim do ładu..

    jeszcze jedna kwestia.. samochod w ogole nie dymi na czarno przy depnieciu gazu w podłoge, to mozliwe zeby diesel nic nie dymił na czarno?? jezdziem troche tdikami i to zawsze chmure jakas tam puscilo przy agesywniejszej jezdzie..

    mam okazje jeszcze kupic za 11.500 V6 w gazie ale tez powypadek wiec chyba zostaje to JTD

  9. #19
    hajper
    Gość

    Domyślnie

    Przejedź się za tym autem, przy wdepnięciu gazu w podłogę diesel powinien zakopcić na czarno - chociaż minimalnie... Z pozycji kierowcy często tego nie widać.

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    ogladalem ten samochod z drugą osobą i gdy ta dawala gazu ja obserwowalem rure i nic samochod nie dymił w czasie jazdy nie patrzalem.. troche smierdzialo spaloną ropą ale spaliny są bezbarwne

    aha co do kontrolek to wszystko gasnie po przekreceniu kluczyka (swiece, cisnienie i check)

    moze sie czepiam stanu technicznego tego samochodu bo nigdy dieslem nie jezdzilem a moze rzeczywiscie cos jest nie tak chodz cena jest atrakcyjna i zawsze jakas tam kwota na naprawy zostaje..

    olej na bagnecie czarny nie jak u mnie w twin sparku ladny przeźroczysty

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory