Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 88

Temat: 2.5 V6 Nie chce odpalić po zmianie koła pasowego. Błędy wtryskiwaczy.

  1. #61
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    A choć osłona była zdejmowana? Czasem fachman i tak znaczy mazakiem.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #62
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotriix Zobacz post
    A choć osłona była zdejmowana? Czasem fachman i tak znaczy mazakiem.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Teraz nie ściągałem ale rozrząd był zmieniany w listopadzie 2016, zrobiłem na nim raptem 1500km. Wiem że nie oznacza to że nie przeskoczył ale na nowym pasku i w ogóle prawdopodobieństwo chyba mniejsze.

    Poniżej wklejam link do filmiku z działaniem 3 przednich wtrysków i zachowaniem kontrolek podczas odpalania. Co można zauważyć na filmiku dziś zaczynała coś łapać ale nie chce odpalić.
    https://youtu.be/BO_E6gT91Ro

  3. #63
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    Przecież ewidentnie świeci ci check silnika. Odczytaj bledy

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasza85 Zobacz post
    Przecież ewidentnie świeci ci check silnika. Odczytaj bledy

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    Błędy P0201 do P0206 czyli błędy wtrysków.

  5. #65
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    A nie masz zamienionych wtyczek? Opisane są od 1 do 6. Podaj też jakie liczy ci obroty w czasie rozruchu

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  6. #66
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasza85 Zobacz post
    A nie masz zamienionych wtyczek? Opisane są od 1 do 6. Podaj też jakie liczy ci obroty w czasie rozruchu

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    Nie da się zamienić wtyczek we wtryskach bo są ustawione długością. Chyba że chodzi o wtyczki do cewek ale też nie są zamienione bo sprawdzałem. O jakie obroty chodzi i jak to sprawdzić?

  7. #67
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    Mes fes i w parametrach obroty silnika

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  8. #68
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasza85 Zobacz post
    Mes fes i w parametrach obroty silnika

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    Podczas kręcenia ok 190 (185 - 195), jak na chwilę łapię to ok 400 (390 - 405).

    Zauważyłem też że po chwili kręcenia klema minusowa od aku robi się ciepła. Nie wiem czy może to mieć jakiś związek??

  9. #69
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Ja tam nie widzę lampki CODE po przekręceniu klucza. Może ten immo coś pieprzy.
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafik. Zobacz post
    Ja tam nie widzę lampki CODE po przekręceniu klucza. Może ten immo coś pieprzy.
    Odkąd mam to auto nie miałem lampki CODE.

Podobne wątki

  1. Wyważenie koła pasowego V6
    Utworzone przez ozman w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-04-2018, 13:31
  2. Alfa gaśnie i nie chce odpalić, błędy P0220 i P0191 JTD
    Utworzone przez Mateusz_147 w dziale 166
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 02-05-2014, 10:02
  3. AR 156 1.9 jtd bicie koła pasowego
    Utworzone przez Bladyy w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-05-2013, 13:44
  4. Sruby koła pasowego
    Utworzone przez Mieszko1974 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-06-2009, 09:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory