Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy 123456789
Pokaż wyniki od 81 do 88 z 88

Temat: 2.5 V6 Nie chce odpalić po zmianie koła pasowego. Błędy wtryskiwaczy.

  1. #81
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    Tak jak piotrix pisze. W czasie robienia mostków na wtryskach mogłeś zamienić sygnał z wtryskiem co oznacza że impuls idzie nie na ten wtrysk co trzeba

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  2. #82
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotriix Zobacz post
    Podałeś 201 i 206 a te błędy to niekoniecznie uwalone wtryski.
    Namieszane masz coś z instalacjá

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Od P0201 do P0206 czyli P0201, P0202, P0203, P0204, P0205 i P0206.

    Nie wiem, jak mi starczy dziś czasu to rozbiorę resztę izolacji aż do samego sterownika. Na razie jestem w połowie drogi. W instalacji nic nie kombinowałem więc wątpię aby to było przyczyną ale sprawdzę.
    Ostatnio edytowane przez aves89 ; 05-03-2017 o 11:22

  3. #83
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Więc tak:

    Wyjąłem sterownik gazu.
    Rozbebeszyłem całą wiązkę idącą od wtrysków do ECU.
    Wyciąłem wiązkę instalacji LPG.
    Połączyłem ze sobą oryginalne przewody sterujące wtryskami.
    I dupa... W dalszym ciągu nie chce odpalić.

    Przy podłączaniu do kompa zauważyłem że za tunelem środkowym po lewej stronie mam mały zielony(lub niebieski) moduł a z tyłu jedną luźną wtyczkę. Podpiąłem i ku mojemu zdziwieniu mam nową ikonę na zegarach pt. CODE! Która nie gaśnie i cały czas się świeci...

    O dziwo myślałem że to będzie odcinać mi paliwo ale ku mojemu zdziwieniu paliwo dalej dochodzi na listwę. Wtryski działają. Tylko nadal nie chce odpalić.
    Poprawcie mnie jeśli się mylę ale czy może być po prostu tak że przez kilka dni jak był odłączony aku centralka alarmu rozkodowała się czy coś i zgubiła kod z pilota? Da się to jakoś samemu zakodować? I co dalej z tym przeklętym CODE który widzę po raz pierwszy odkąd mam to auto czyli 1,5 roku.
    Ostatnio edytowane przez aves89 ; 05-03-2017 o 13:57

  4. #84
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Masz kartę z Alfa Code? Może zadziała metoda awaryjna - jest ze 156, ale może i w 166 jest tak samo?

    1. Odczytać 5 cyfr elektronicznego kodu, znajdujących się na karcie kodowej.
    2. Obrócić kluczyk w wyłązcniku zapłonu w położenie MAR.
    3. Wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia i przytrzymać go. Lampka
    sygnalizacyjna awarii układu wtryskowego zaświeci się na około 8 sekund i
    zgaśnie. W tym momencie zwolnić pedał przyspieszenia.
    4. Lampka sygnalizacyjna wtrysku zacznie świecić światłem pulsującym; gdy
    lampka błyśnie ilość razy zgodną z pierwszą cyfrą znajdującą się na karcie
    kodowej (CODE), nacisnąć pedał przyspieszenia i przytrzymać wciśnięty do
    momentu, aż lampka sygnalizacyjna wtrysku zaświeci się (na około 4 sekundy) i
    zgaśnie. W tym momencie zwolnić pedał przyspieszenia.
    5. Lampka sygnalizacyjna wtrysku zacznie świecić światłem pulsującym; gdy
    lampka błyśnie ilość razy zgodną z drugą cyfrą znajdującą się na karcie
    kodowej, nacisnąć pedał przyspieszenia i przytrzymać wciśnięty.
    6. Powtórzyć ww. procedurę dla pozostałych cyfr, znajdujących się na karcie
    kodowej (CODE).
    7. Po wprowadzeniu ostatniej cyfry przytrzymać pedał przyspieszenia wciśnięty.
    Lampka sygnalizacyjna wtrysku zaświeci się (na około 4 sekundy) i zgaśnie. W
    tym momencie zwolnić pedał przyspieszenia.
    8. Szybki ebłyskanie lampki sygnalizacyjnej wtrysku (przez około 4 sekundy)
    potwierdza, że procedura została wykonana prawidłowo.
    9. Uruchomić silnik, obracając kluczyk wyłącznika zapłonu z położenia MAR w
    położenie AVV, nie obracając go w położenie STOP.

    Jeśli lampka sygnalizacyjna wtrysku świeci się światłem ciągłym, obrócić
    kluczyk wyłącznika zapłonu w położenie STOP i powtórzyć wyżej opiosaną
    procedurę, rozpoczynając od punktu 1.

    UWAGA Po wykonaniu uruchomienia awaryjnego zalecane jest zwrócenie się do ASO,
    ponieważ wyżej opisana procedura musiała by być wykonywana przy każdorazowym
    uruchamianiu silnika.

    Jeśli podczas wykonywania procedury awaryjnej uruchomienia silnika zostanie
    popełniony błąd, kluczyk w wyłączniku zapłonu należy obrócić w położenie STOP i
    procedura powinna być wykonana od początku, rozpoczynając od punktu 1.

  5. #85
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał Zenonzlasu Zobacz post
    Masz kartę z Alfa Code? Może zadziała metoda awaryjna - jest ze 156, ale może i w 166 jest tak samo?
    Nie mam karty

  6. #86
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Postów
    168

    Domyślnie

    Kurcze bylo gdzies pisane jak to zrobic bez karty. Moze znajde zaraz..

    - - - Updated - - -

    Kolego napisz do kolegi maly_777

    On z tego co czytalem na forum bez problemu poradzi sobie z Twoim brakiem karty.

    - - - Updated - - -

    Mysle ze to jest wlasnie Twoj problem, tzn dlaczego alfa nie odpala. Jak sobie tym z tym poradzisz bedzie dobrze.
    Kiedys czytalem ze w 147 ktos odłączył na kilka dni akumulator i potem swiecil sie napis code.

    Tyle ze tam Kolega mial karte z kodem.

  7. #87
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Spróbuj podłączyć się alfaobd, centralka imo i wykasuj błędy nawet jak ich tam nie ma.

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  8. #88
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aves89
    Dołączył
    08 2016
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    166 2.5 V6 2002r.
    Postów
    61

    Domyślnie

    Cytat Napisał mk998 Zobacz post
    Kolego napisz do kolegi maly_777

    On z tego co czytalem na forum bez problemu poradzi sobie z Twoim brakiem karty.
    Z rozmowy z kolegą maly_777 narazie dowiedziałem się że najlepiej kupić zestaw startowy z zamkami, immo i komputerem. Problem jest taki że trzeba polować na taki zestaw z komputerem w wersji ME 3.1 bo wszystkie wystawione są z komputerami ME 2.1. Czekam jeszcze na odpowiedź czy podejmie się ewentualnie wydobycia kodu.


    Cytat Napisał rafik. Zobacz post
    Spróbuj podłączyć się alfaobd, centralka imo i wykasuj błędy nawet jak ich tam nie ma.

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
    Niestety nie mogę się połączyć z immo. Próbowałem dłuższą chwilę ale za każdym razem bez odpowiedzi.

Podobne wątki

  1. Wyważenie koła pasowego V6
    Utworzone przez ozman w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-04-2018, 13:31
  2. Alfa gaśnie i nie chce odpalić, błędy P0220 i P0191 JTD
    Utworzone przez Mateusz_147 w dziale 166
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 02-05-2014, 10:02
  3. AR 156 1.9 jtd bicie koła pasowego
    Utworzone przez Bladyy w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-05-2013, 13:44
  4. Sruby koła pasowego
    Utworzone przez Mieszko1974 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-06-2009, 09:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory