
Napisał
loggik12
Ogólnie od samego zakupu byłem skłonny regenerować bo układ nie chodził tak jak powinien i głównie podejrzewałem maglownice. Wymieniłem sam końcówki drążków i nadal strasznie stukała na dziurach itp. Maglownice regenerowałem bo tak zardzewiała, że przedarła mi uszczelniacze i poszedł olej. Zapłaciłem chyba coś około 1200zł. Dlatego tyle, że była konieczna nowa listwa zębata, która kosztowała 400zł. Doszedł to tego jeszcze jeden drążek. Wyjęcie i zamontowanie to 150-200zł, a regeneracja niby ponad 400zł. Regeneracja nie przyniosła za dużo efektów. Coś gdzieś nadal puka ale mniej, luzu zostało nawet mam na gwarancji zapisane że luz pozostały to 20% no i te drgania na kierownicy. Będę regenerował pompę. Jeżeli to nic nie da to reklamuję magiel.