Zanim wywalisz to sprawdź, bo ja też kląłem że tarcza brembo to już nie to itp, a okazało się, że wewnętrzny klocek nie miał dość luzu na krawędziach , gdzie "chodzi" w zacisku. W dwóch autach z róznymi zaciskami brembo tak miałem. Przygrzewał do wewnętrznej pow tarczym nierówno się tam najwyraźniej "przetransferował" i powstaje efekt bicia. W każdym razie po oczyszczeniu, założeniu na trochę bardzo agresywnych klocków - zdarły to co tamte nałożyły na tarcze , i na powrót tych pierwszych - gładkość hamowania powróciła. I siła większa. Oczywiście pomiary bicia tarczy itd.
A może ma ktoś u siebie klocki Galfer Sport FDT1055?
Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
Była Vectra A 1993r 1.8 B+G
Pare osób ma i tu raczej pozytywnie się wyrażali o nich . Ja jutro/pojutrze planuję założyć.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y