W jednym teście 11 w innym 2, przeważnie gdzieś w połowie pierwszej dziesiątki więc to nijak się ma do padających tu haseł: "szajs", "gniot", "nie stało koło dobrej opony".
W jednym teście 11 w innym 2, przeważnie gdzieś w połowie pierwszej dziesiątki więc to nijak się ma do padających tu haseł: "szajs", "gniot", "nie stało koło dobrej opony".
Spory rozrzut.
Dalej opona do której porównywałem i twierdze że wolałbym dopłacić
http://www.opontest.pl/dunlop-sport-bluresponse
od 1 do 6 ze znaczną przewagą 1-2-3
Dodatkowo nie w 5 testach tylko 20
Oczywiście mówi o oponie do turlania się dupo wozem, nie do sportu.
O czymś na czym w sezonie wiosna lato jesień zrobię około 40-50kkm.
Ostatnio edytowane przez culmen ; 09-03-2017 o 14:56
Wspomniany przeze mnie Hankook stronę wcześniej też ma taki rozrzut. I nie twierdze, ze nie ma lepszych po prostu za daleko popłynęliście w krytyce bardzo dobrego średniaka ot co. Bo dla mnie gniot czy szajs to są opony, które w każdym teście będą na końcu listy, a nie opona zajmująca przeważnie koło 5-6 miejsca w testach.
Średniaka tu się zgodzę.
Dodatkowo patrząc na trend tych Dunlopów najlepsze miejsca zbierały w 2013.
Ale:
"Świat poszedł do przodu, pojawiły się komputery, amfetamina, samoloty."
Konkurencja nie śpi, wydaje nowe modele i stare schodzą na dalsze pozycję.
Trzeba śledzić w miarę nowe testy.
Znalazłem wyniki dzisiejszego wydania autobilda. Uzupełnienie do testu sprzed miesiąca gdzie dodatkowo prócz drogi hamowania na suchym/mokrym brali pod uwagę pozostałe aspekty jak cena, hałas, zużycie itd.. Uniroyal spadł dzięki temu z 6 na 10, Hankook z 2 na 5, Sava tylko jedno oczko w dół z 11 na 12. Swoja pozycje zachowały tylko Contnentale zostały na 1, oraz Falkeny i Pirelli. Zaskakujące są dwa ostatnie miejsca 19 i 20 dla Kumho i Yokohamy. Cała tabela powinna się już niedługo pojawić na tyrereview.
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 10-03-2017 o 15:50
Szybkie pytanie 225/45/17 Fulda SportControl 2, czy Dunlop SportMaxx RT2?
W tescie autobilda dunlop jest na drugim miejscu oczywiscie na pierwszym jest conti.
1. Conti Premiumcontact 6
2. Dunlop sportmaxx rt2
2. Falken azenis fk510
2. Pirelli Cinturato p7 Blue
5. Hankook Ventus prime^3
6. Fulda Sportcontrol 2
Uniroyale miejsce 10 mistrz mokrej drogi ale na sucho kicha.
Sava intensa UHP 2 miejsce 12. Dobrze hamuje ale podsterowna na mokro.
Wszystkie 6 pierwszych opon jest polecanych przez gazete. Tylko conti ma przewidywany przebieg prawie 40tys km po tescie dlugodystansowym 4000tyskm. Dunlop 36,5tys. Reszta mniej jak 30tys.
Cos tu jest na rzeczy, moje hankooki k120 po 2ch sezonach i moze 25-30 tys sa zjechane.... myslalem ze jescze przejade troche ale nie ma bata profilu nie ma. Jest to dla mnie i mojego portfela szokujace.... Wiec bede szukal opony oplacalnej pod wzgledem przewidywalnego przebiegu.
Biorac pod uwage cene to falkeny ^^
Ostatnio edytowane przez alcapone154 ; 13-03-2017 o 23:42
W auto świecie jest przedruk tego testu.
Ciekawostką jest, że Presto UHP2(Dębica) jest tylko w rozmiarach 17 i 18, a Intensa UHP2(Sava) jest w rozmiarach 17 - 20 cali.
Info stąd: http://wulkanista.pl/debica-presto-uhp-2/ i http://wulkanista.pl/sava-intensa-uhp-2/
Sava a debica maja w modelach uhp2 tez inne biezniki.
Gesendet von meinem HTC 10 mit Tapatalk