Strona 82 z 131 PierwszyPierwszy ... 32727374757677787980818283848586878889909192 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 811 do 820 z 1307

Temat: Usunięcie DPF filtra cząstek stałych

  1. #811
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Skoro wiesz lepiej, to po co dyskutujesz - tu trzeba zbijać kasę na najtańszym na rynku usuwaniu filtra DPF poprzez pozbycie się wyłącznie wkładu DPF. Zgodnie z Twoją teorią nic się wypalało nie będzie więc luz - nikomu krzywdy nie zrobisz. I to powinno dotyczyć wszystkich aut z DPF, więc masz człowieku tak niesamowicie wielki rynek odbiorców, że ja bym się nawet chwili nie zastanawiał.
    Zajmujesz się tym zawodowo, to wyjaśnij proszę proces PROFILAKTYCZNEGO wypalania w samochodach Alfa Romeo z jtdm.

    Nie wiem jak jest w innych markach, koncernach , znam przypadek Saaba, twierdzisz , ze to nie możliwe ?

  2. #812
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    O ile mnie pamięć nie myli ten watek wyjaśniał już chyba na forum kolega @sadero ;]

  3. #813
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    @sdero raczej jezeli juz go wolamy


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  4. #814
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał carramba Zobacz post
    Zajmujesz się tym zawodowo, to wyjaśnij proszę proces PROFILAKTYCZNEGO wypalania w samochodach Alfa Romeo z jtdm.

    Nie wiem jak jest w innych markach, koncernach , znam przypadek Saaba, twierdzisz , ze to nie możliwe ?
    Podałem przykład że auto (159 jtdm) miało przewiercony filtr na wylot, na czujniku roznicowym zero, a i tak wypalało pozostałości filtra. Resztki filtra łapały temperaturę więc wypalanie przebiegało prawidłowo. Nie rozrzedzało oleju, śmiem twierdzić że miało to mniej zgubny wpływ na silnik niż normalne wypalanie w czasie np jazdy po mieście.

    To nie była jednorazowa sprawa, sam tym autem przejeździłem pół roku zanim dowiedziałem się co było w puszcze dpf.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 21-03-2017 o 13:04

  5. #815
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    a co ma do tego przedziurawiony filtr DPF?( dziura zrobiona w obudowie filtra ) będzie pierdziało smierdziało ale wypalanie dalej będzie.
    Każde wypalanie powoduje lanie paliwem do komory spalania które dostaje sie do wydechu i do oleju również

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #816
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Każde wypalanie rozrzedza olej w mniejszym lub większym stopniu dlatego między innymi. ECU oblicza sobie degradacje oleju na podstawie wypaleń.

  7. #817
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Każde wypalanie rozrzedza olej w mniejszym lub większym stopniu dlatego między innymi. ECU oblicza sobie degradacje oleju na podstawie wypaleń.
    Czyli normalne wypalanie w seryjnym 159 też. I auta jakoś te 100-200-300 tys km robią.

  8. #818
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    a co ma do tego przedziurawiony filtr DPF?( dziura zrobiona w obudowie filtra ) będzie pierdziało smierdziało ale wypalanie dalej będzie.
    Każde wypalanie powoduje lanie paliwem do komory spalania które dostaje sie do wydechu i do oleju również
    Dziura nie była w obudowie tylko wzdłuż filtra w srodku, w rdzeniu filtra. Na zewnątrz nie było nic widać.

    Edit: i żeby nie było, nikogo do tego nie namawiam. Tylko piszę jak jest jeśli chodzi o procedurę wypalania.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 21-03-2017 o 13:24

  9. #819
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Dziura nie była w obudowie tylko wzdłuż filtra w srodku. Na zewnątrz nie było nic widać.
    No to jeszcze zależy jaka to dziura była i czy nie przewiercił też katalizatora? Zupełnie dziwny trik. Skoro wypalanie dalej jest inicjowane to ta dziurka sie jednak zatyka
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 21-03-2017 o 13:28

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #820
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Czyli normalne wypalanie w seryjnym 159 też. I auta jakoś te 100-200-300 tys km robią.
    Oczywiście, ze też dlatego nie kupuje się auta z DPFem do latania po mieście. Stał ostatnio taki pacjent u znajomego na warsztacie. 159 jeżdżona tylko po mieście i olej zmieniany jak pokazało informacje na komputerku. Panewki do wymiany Miedzy 100K, a 300K km jest różnica

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy i szarpanie przy wypalaniu DPF (filtra cząstek stałych)
    Utworzone przez Alfabeta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 29-11-2018, 16:18
  2. [159] Błąd P2085 - Czujnik temp. na wejściu filtra cząstek stałych.
    Utworzone przez psotnick w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 17:36
  3. [159] Zmywacz filtra cząstek stałych
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 15:23
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 22:09
  5. [159] Słyszeliście o 'zapchaniu filtra cząstek stałych'?
    Utworzone przez marekkas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory