Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 45

Temat: Zawieszenie gwintowane do GT, pytania.

  1. #31
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    2680
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  2. #32
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    6

    Domyślnie

    Jestem w trakcie szukana gwintu do mojego gt zastanawiam sie nad AP KW i Bilstein B14, moje pytanie czy ktoś cos więcej wie na temat uwagi AP mianowicie

    Uwagi: W przypadku pojazdów wyprodukowanych do 10/06 należy przemieścić przednie kierunkowskazy lub je wymienić. Można je nabyć w salonie Fiata pod numerem 46 226 698. niestety

  3. #33
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Ta uwaga dotyczy rynków rygorystycznie przestrzegających wymogów technicznych. Po obniżeniu kierunkowskazy są za nisko i może być problem np z niemieckim tuv.
    Nie dotyczy oczywiście naszego grajdołka
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  4. #34
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    6

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanie bo już leci do mnie używka zawieszenie gwintowane Novitec Przód Alko, tył TA technix, czym zakonserwować gwint ?

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    O drugiej w nocy KW, AP i B14
    A około południa na tyle siedzi TA, a z przodu stary Novitec.
    Dobrze nie będzie

  6. #36
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    6

    Domyślnie

    Wygląda to dosyć dziwnie wiem ale cena była przystępna a przynajmniej zobaczę czy mi fele wejdą OZ Racing F1 8" ET20 a KW v2 zakupie następnym razem bo do przymiarki ciężko wywalić 5,2 tysia a jeszcze wiele przy aucie muszę zrobić co do 2 w nocy to aktualnie w chinach przebywam czyli (GMT+8) 7 godzin różnicy.

    P.S.
    Dobrze możne nie będzie ale zawsze może być lepiej. ;D

  7. #37
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Tak,tak, do przymiarki........ A KW nie będzie potrzebował przymiarki?
    Przy takiej feldze to dąb bartek się zmieści zamiast gwintu.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #38
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał Golbiosz Zobacz post
    Jeszcze jedno pytanie bo już leci do mnie używka zawieszenie gwintowane Novitec Przód Alko, tył TA technix, czym zakonserwować gwint ?
    750zl za ten zlom to jakis ku%$£ zart [emoji23]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #39
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    6

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Tak,tak, do przymiarki........ A KW nie będzie potrzebował przymiarki?
    Nie znam się może tez będę musiał dograć, ale na dzień dzisiejszy wleci TA po zimie wsadzę KW v2 niestety jeszcze nie założyłem tematu moja bella zrobię to jak wrócę do kraju niedowiarki będą mogły śledzić temat, lepiej powiedz jak to zabezpieczyć
    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Przy takiej feldze to dąb bartek się zmieści zamiast gwintu.
    sugerujesz ze nie zmieszczę? bo jakoś jest mi obcy slang.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    750zl za ten zlom to jakis ku%$£ zart [emoji23]
    wziołem to bo mam TA jeździłem na tym 3 miechy wywaliłem bo wleciałem w krawężnik dość ostro dup... do zimy mi to wystarczy, normalnie jak bym puścił czerwona płachtę na byka....

  10. #40
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Bo...... zajmujesz czas, uwagę i troskę forumowiczów a potem radośnie oznajmiasz że kupiłeś najtańszy szajs i używki w nieokreślonym stanie.
    Czyli klasyczne zawracanie doopy

    Cytat Napisał Golbiosz Zobacz post
    sugerujesz ze nie zmieszczę? bo jakoś jest mi obcy slang.
    A gdzie tu slang. Myślisz że gwint się różni wymiarami od serii? Często jest odwrotnie, a te felgi zostawią miejsca z tyłu więcej niż seryjne.

    Cytat Napisał Golbiosz Zobacz post
    normalnie jak bym puścił czerwona płachtę na byka....
    Jak wyżej, chwalić się niczym nie musisz, udowadniać też nie, pokarzesz i tyle.

    Czym smarować? Jak zabezpieczyć? Nie wiem, dobre gwinty są anodyzowane albo z nierdzewki wystarczy piach oczyścić i można kręcić. Widzisz nawet w takiej kwestii wychodzi różnica.
    Nawet nie wspominam o różnicy charakterystyki pracy między przodem a tyłem bo to nie powinno mieć w ogóle miejsca.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

Podobne wątki

  1. Zawieszenie gwintowane AP w 147
    Utworzone przez CARENZO w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 10-03-2018, 23:04
  2. zawieszenie gwintowane
    Utworzone przez sskamilss w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-01-2014, 18:35
  3. [145] zawieszenie gwintowane 145/146.
    Utworzone przez Phantom w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-06-2013, 07:37
  4. [147] Zawieszenie Gwintowane
    Utworzone przez strazak66666666 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 10:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory