2680
2680
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Jestem w trakcie szukana gwintu do mojego gt zastanawiam sie nad AP KW i Bilstein B14, moje pytanie czy ktoś cos więcej wie na temat uwagi AP mianowicie
Uwagi: W przypadku pojazdów wyprodukowanych do 10/06 należy przemieścić przednie kierunkowskazy lub je wymienić. Można je nabyć w salonie Fiata pod numerem 46 226 698. niestety
Ta uwaga dotyczy rynków rygorystycznie przestrzegających wymogów technicznych. Po obniżeniu kierunkowskazy są za nisko i może być problem np z niemieckim tuv.
Nie dotyczy oczywiście naszego grajdołka![]()
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Jeszcze jedno pytanie bo już leci do mnie używkazawieszenie gwintowane Novitec Przód Alko, tył TA technix, czym zakonserwować gwint ?
O drugiej w nocy KW, AP i B14
A około południa na tyle siedzi TA, a z przodu stary Novitec.
Dobrze nie będzie
Wygląda to dosyć dziwnie wiem ale cena była przystępna a przynajmniej zobaczę czy mi fele wejdą OZ Racing F1 8" ET20 a KW v2 zakupie następnym razem bo do przymiarki ciężko wywalić 5,2 tysia a jeszcze wiele przy aucie muszę zrobić co do 2 w nocy to aktualnie w chinach przebywam czyli (GMT+8) 7 godzin różnicy.
P.S.
Dobrze możne nie będzie ale zawsze może być lepiej. ;D
Tak,tak, do przymiarki........ A KW nie będzie potrzebował przymiarki?
Przy takiej feldze to dąb bartek się zmieści zamiast gwintu.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Nie znam się może tez będę musiał dograć, ale na dzień dzisiejszy wleci TA po zimie wsadzę KW v2 niestety jeszcze nie założyłem tematu moja bella zrobię to jak wrócę do kraju niedowiarki będą mogły śledzić temat, lepiej powiedz jak to zabezpieczyć![]()
sugerujesz ze nie zmieszczę? bo jakoś jest mi obcy slang.
- - - Updated - - -
wziołem to bo mam TA jeździłem na tym 3 miechy wywaliłem bo wleciałem w krawężnik dość ostro dup... do zimy mi to wystarczy, normalnie jak bym puścił czerwona płachtę na byka....
Bo...... zajmujesz czas, uwagę i troskę forumowiczów a potem radośnie oznajmiasz że kupiłeś najtańszy szajs i używki w nieokreślonym stanie.
Czyli klasyczne zawracanie doopy
A gdzie tu slang. Myślisz że gwint się różni wymiarami od serii? Często jest odwrotnie, a te felgi zostawią miejsca z tyłu więcej niż seryjne.
Jak wyżej, chwalić się niczym nie musisz, udowadniać też nie, pokarzesz i tyle.
Czym smarować? Jak zabezpieczyć? Nie wiem, dobre gwinty są anodyzowane albo z nierdzewki wystarczy piach oczyścić i można kręcić. Widzisz nawet w takiej kwestii wychodzi różnica.
Nawet nie wspominam o różnicy charakterystyki pracy między przodem a tyłem bo to nie powinno mieć w ogóle miejsca.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...