Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Temat: Ciśnienie doładowania po wymianie turbo - 1.5 bar, czy nie za dużo? (po chipie)

  1. #31
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Jak dobrEze pamiętam w 1.9 16v 140hp przeładowanie występuje po przekroczeniu 1.5 bara lącznie max 2.5 bar z atmosferycznym sztange zmiennej geometri mam troche dlubniętą i w zimie turbo pompowało 1.6bar no ale wywaliło przeładowanke no imam pytanie w 2.4 np 210hp czujnik cisnienia doładowania jest sens podmienic czy tez tam turbinki dmuchaja 2.5bar gdzies na youtube widziałem alfe 272hp i miała czyjnik z lanci twin turbo.
    Ostatnio edytowane przez icekiller2121 ; 22-03-2017 o 15:55

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar komisarz
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    156 SW 1.9 16V 150KM '05r DISTINCTIVE
    Postów
    513

    Domyślnie

    Cytat Napisał icekiller2121 Zobacz post
    Jak dobrEze pamiętam w 1.9 16v 140hp przeładowanie występuje po przekroczeniu 1.5 bara lącznie max 2.5 bar z atmosferycznym sztange zmiennej geometri mam troche dlubniętą i w zimie turbo pompowało 1.6bar no ale wywaliło przeładowanke no imam pytanie w 2.4 np 210hp czujnik cisnienia doładowania jest sens podmienic czy tez tam turbinki dmuchaja 2.5bar gdzies na youtube widziałem alfe 272hp i miała czyjnik z lanci twin turbo.
    Kolego, faktycznie ogarnij tę pisownię bo jeden chaos w Twoich postach

  3. #33
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    Lancia Lybra 1.9 JTD 155KM 380NM BY BzTech.pl Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    9

    Domyślnie

    Witam, ja mam 1.9 jtd seria 105km teraz 155km i 380nm dmucha 1.7 i błędów brak a jest już dwa lata po chipie. Pozdrawiam

  4. #34
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    I turbina te 1.7 bar wytrzymuje? A to doładowanie nie jest czasem podane łącznie z atmosferycznym? Bo dziwne że nie wywala przeładowania po wyżej 1.5bar.

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał icekiller2121 Zobacz post
    czujnik cisnienia doładowania jest sens podmienic czy tez tam turbinki dmuchaja 2.5bar gdzies na youtube widziałem alfe 272hp i miała czyjnik z lanci twin turbo.
    A co tobie da zmiana mapsensora ? To że będzie miał większy zakres pomiaru nie sprawi, że przestanie wywalać błąd przeładowania... zakładając, że będzie prawidłowy odczyt.
    http://www.forum.alfaholicy.org/signaturepics/sigpic54175_2.gif

    Było Mk4 1.9 TDI ALH 90PS 230Nm- upgrade 0.216 + soft = 151PS 309Nm

    Ducati Monster 696

  6. #36
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Gdy bym zamontował taki mapsensor do 4 bar to też bym miał przeładowanke po przekroczeniu 1.5 bara? Wtedy według mnie nie powinno go być gdyż właśnie będzie wiekszy zakres to jeat moja logika, troche eksperymentuje z autem, że by wiedzieć co można a czego nie

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał icekiller2121 Zobacz post
    Gdy bym zamontował taki mapsensor do 4 bar to też bym miał przeładowanke po przekroczeniu 1.5 bara? Wtedy według mnie nie powinno go być gdyż właśnie będzie wiekszy zakres to jeat moja logika, troche eksperymentuje z autem, że by wiedzieć co można a czego nie
    To nie map sensor tylko sterownik decyduje o tym czy jest przeładowanie czy nie - map sensor to tylko czujnik.
    http://www.forum.alfaholicy.org/signaturepics/sigpic54175_2.gif

    Było Mk4 1.9 TDI ALH 90PS 230Nm- upgrade 0.216 + soft = 151PS 309Nm

    Ducati Monster 696

  8. #38
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Czyli jak dobrze rozumię w sterowniku ecu zadane jest maksymalde doładowanie? I nic nie da zmiana mapsensora?

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał icekiller2121 Zobacz post
    Czyli jak dobrze rozumię w sterowniku ecu zadane jest maksymalde doładowanie?
    Dokładnie - jest mapa doładowania i jest zabezpieczenie przed przeładowaniem.
    http://www.forum.alfaholicy.org/signaturepics/sigpic54175_2.gif

    Było Mk4 1.9 TDI ALH 90PS 230Nm- upgrade 0.216 + soft = 151PS 309Nm

    Ducati Monster 696

Podobne wątki

  1. JTD ciśnienie doładowania
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 11-03-2018, 12:34
  2. ciśnienie doładowania faluje 1,9 jtd
    Utworzone przez seba198666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 21:13
  3. Ciśnienie doładowania
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-05-2011, 17:56
  4. Ciśnienie doładowania w 1,9 JTD 8v cf2
    Utworzone przez jajcek w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-04-2011, 11:49
  5. [156] ciśnienie doładowania
    Utworzone przez piotrek164 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-01-2008, 18:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory