Strona 68 z 105 PierwszyPierwszy ... 18585960616263646566676869707172737475767778 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 671 do 680 z 1050

Temat: Alfa Romeo SUV- (Stelvio) 2016...

  1. #671
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Diesel 2.2 jest faktycznie chwalony - jego największą wadą jest niska kultura pracy
    To fakt niestety. Trochę chodzi jak traktor i w związki z pozycją wzdłużną telepie samochodem na boki przy dodawaniu gazu. W zimie na zimno wydaje niepokojące dźwięki ale po prostu ten typ tak ma. Odwdzięcza się za to dynamiką
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

  2. #672
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    A kto się przejmuje kulturą pracy silnika w SUVie, dajcie spokój. Nadwozie toporne - silnik toporny w pracy, pasuje wszystko pięknie. Czytam że na jedną Giulię produkują dwa SUVy ! co za czasy... :-/
    (BTW do ciągnięcia łodzi wspominanego wyżej (nie wiem ile ważącej ? ) to się może okazać Giulia lepsza żeby się DMC obu mieściło w 3,5 tony, chyba że mamy prawko odpowiednie. Byle Golf ma DMC przyczepy 1700kg, nie trzeba SUVa do tego).
    Swoją drogą, nie zdziwiłbym się, gdyby nośność dachu była wciąż na poziomie 50kg, a DMC przyczepy powiedzmy 1200kg - no bo to Alfa No ale w SUVie tro ze 100kg powinno być - byle passat czy mazda 6 ma 100kg, a DMC przyczepy ze 2 tony przynajmniej , bo głupio jakby Golf miał większą .... łodź

    SUV Alfy Romeo... w sumie to mogą i telefony produkować - też się dobrze sprzedają.

  3. #673
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Oglądam właśnie mecz Granada-Barcelona w Eleven.
    Już miałem wychodzić na przerwę, a tu moją uwagę przykuła reklama... Stelvio.

    Ciekaw jestem, czy w przerwie nadchodzącego Gran Derbi też będzie Alfa Romeo.

  4. #674
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    A kto się przejmuje kulturą pracy silnika w SUVie, dajcie spokój. Nadwozie toporne - silnik toporny w pracy, pasuje wszystko pięknie. Czytam że na jedną Giulię produkują dwa SUVy ! co za czasy... :-/
    (BTW do ciągnięcia łodzi wspominanego wyżej (nie wiem ile ważącej ? ) to się może okazać Giulia lepsza żeby się DMC obu mieściło w 3,5 tony, chyba że mamy prawko odpowiednie. Byle Golf ma DMC przyczepy 1700kg, nie trzeba SUVa do tego).
    Swoją drogą, nie zdziwiłbym się, gdyby nośność dachu była wciąż na poziomie 50kg, a DMC przyczepy powiedzmy 1200kg - no bo to Alfa No ale w SUVie tro ze 100kg powinno być - byle passat czy mazda 6 ma 100kg, a DMC przyczepy ze 2 tony przynajmniej , bo głupio jakby Golf miał większą .... łodź

    SUV Alfy Romeo... w sumie to mogą i telefony produkować - też się dobrze sprzedają.
    Czepiasz się tego SUVa, jak pijany płotu, ale czasy są takie, że właśnie SUVy się dziś sprzedają, a jako ciągnik do przyczepy nadają się najlepiej, szczególnie diesel z napędem 4x4 i z automatem, bo ciągną od niskich obrotów w każdych warunkach terenowych i nawet baba nie spali sprzęgła. Sam kupiłem mojej pani Jeepa GC z 3-litrowym dieslem w automacie, żeby mogła sama ciągnąć bukmanę na zawody, bo mnie się nie chciało ponownie robić prawka na B+E

    A co do DMC przyczepy, to homologacja auta może być nawet na 3,5 tony (tak ma Jeep GC), ale według polskich przepisów DMC przyczepy nie może być większe, niż DMC auta, które ją ciągnie.
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  5. #675
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Oczywiście że się czepiam i co jakiś czas to wyrażę , trudno to że się sprzedaje to nie znaczy że musi to robić Alfa Romeo. Telefony i proszki do prania też się świetnie sprzedają.

    A co do DMC itd. itp. , sprawy są mieszane , plotkowane, powtarzane, tu przepis który chyba miałeś na myśli - (rzeczywista masa przyczepy nie może przekraczać rzeczywistej holownika :
    Dz.U.2017.0.128 t.j. - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym Art. 62.1

    Odzielna sprawa to sumowanie DMC holownika i przyczepy. Tu papiery się liczą. Generalnie sprawy są zawikłane, ale je torchę postudiowałem, i kwestia typu nadwozia wozu nie ma nic do rzeczy - do momentu gdy chcemy na kat B jeździć. Jak coś cięższego chcemy ciągnąć - przy osobówce lekkiej może się udać pomieścić. Im cięższy holownik tym mniej na haku (w papierach - aby zmieścić zespół w 3,5T DMC) przyczepimy. Więc przy ciężkim wozie - SUVie - robimy dodatkowe prawko/kategoriię i nie zapominamy o Viatolu, albo ciągniemy coś lekkiego. Ale to poboczny wątek, jednak chciałbym trochę pryzgasić mit o superprzydatności SUVa do przyczep, owszem będzie przydatny tak jak każde auto, ale ma zakres ograniczony (a powiększony owszem - jak duży i ciężki i jednocześnie mamy B+E )
    Akurat sprawy holowania przestudiowałem dokładnie, trochę km zrobiłem z lawetą 1500kg, o dziwo za wozem FWD 165km, mieścimy się w przepisach tylko dzięki temu że to lekkie kombi. Im cięższy holownik - tym mniej pociągniemy mieszcząc się w kat B.
    Oczywiście przy kategorii ciężarówkowej , jak najbardziej ciężarówka-SUV pasuje. W dieslu oczywiście.

    Jedyne co potrzeba to AUTOMAT. Tyle. No chyba że po grząskim jeździmy i śniegu to fakt - 4x4 i porządne opony na pewno coś dadzą.

    Stelvio każde jest 4x4?
    Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 02-04-2017 o 22:11

  6. #676
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Oczywiście że się czepiam i co jakiś czas to wyrażę , trudno to że się sprzedaje to nie znaczy że musi to robić Alfa Romeo. Telefony i proszki do prania też się świetnie sprzedają.
    Wiesz, 10 lat temu, jak kupowałem 159 JTDm, to wielu Alfisti też uważało, że diesel w Alfie to herezja, ale w Polsce sprzedawały się tylko diesle, bo taki był "trynd" w tamtych czasach i cena oraz moda na diesle kształtowała rynek. Benzynę mogłeś mieć jedynie na zamówienie i to znacznie drożej, od diesla.

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    A co do DMC itd. itp. , sprawy są mieszane , plotkowane, powtarzane, tu przepis który chyba miałeś na myśli - (rzeczywista masa przyczepy nie może przekraczać rzeczywistej holownika :
    Dz.U.2017.0.128 t.j. - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym Art. 62.1
    Tu możesz mieć rację, bo pisałem z pamięci.

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Odzielna sprawa to sumowanie DMC holownika i przyczepy. Tu papiery się liczą. Generalnie sprawy są zawikłane, ale je torchę postudiowałem, i kwestia typu nadwozia wozu nie ma nic do rzeczy - do momentu gdy chcemy na kat B jeździć. Jak coś cięższego chcemy ciągnąć - przy osobówce lekkiej może się udać pomieścić. Im cięższy holownik tym mniej na haku (w papierach - aby zmieścić zespół w 3,5T DMC) przyczepimy. Więc przy ciężkim wozie - SUVie - robimy dodatkowe prawko/kategoriię i nie zapominamy o Viatolu, albo ciągniemy coś lekkiego. Ale to poboczny wątek, jednak chciałbym trochę pryzgasić mit o superprzydatności SUVa do przyczep, owszem będzie przydatny tak jak każde auto, ale ma zakres ograniczony (a powiększony owszem - jak duży i ciężki i jednocześnie mamy B+E )
    Akurat sprawy holowania przestudiowałem dokładnie, trochę km zrobiłem z lawetą 1500kg, o dziwo za wozem FWD 165km, mieścimy się w przepisach tylko dzięki temu że to lekkie kombi. Im cięższy holownik - tym mniej pociągniemy mieszcząc się w kat B.
    Oczywiście przy kategorii ciężarówkowej , jak najbardziej ciężarówka-SUV pasuje. W dieslu oczywiście.
    Tu oczywiście masz rację. Mnie się nie chciało zdawać ponownie na prawko B+E i wstawać o 5.00 rano, żeby jeździć na zawody, więc obiecałem mojej Pani, że kupimy Jeepa GC, jak zrobi prawo jazdy na przyczepę Sądziłem, że się zniechęci, a ona nie dość, że poszła ponownie na egzamin, to powiedziała mi o tym dopiero, jak go zdała i chcąc nie chcą trzeba było poszukać Jeepa :-) Jeepowi trzeba oddać jedno - jako ciągnik do bukmany z dwoma końmi po 600-700 kg każdy sprawuje się wyśmienicie.

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Jedyne co potrzeba to AUTOMAT. Tyle. No chyba że po grząskim jeździmy i śniegu to fakt - 4x4 i porządne opony na pewno coś dadzą.

    Stelvio każde jest 4x4?
    Automat w ciągniku pozwala mi spać spokojnie, a czy napęd 4x4 jest konieczny, to zależy od tego po jakich drogach i w jakich warunkach przyjdzie nam ciągnąć przyczepę. Stajnie i stadniny zwykle nie leżą przy autostradach Na pewno 4x4 daje większy komfort jazdy z przyczepą w zimie. Czy każde Stelvio będzie miało 4x4 to nie wiem, ale dla mnie SUV kojarzy się zawsze z takim napędem.
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  7. #677
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    Czepiasz się tego SUVa, jak pijany płotu.
    Andrzej jest całkowicie trzeźwy.
    Natomiast pijany jest płot.

  8. #678
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Krzysztof - gratulacje dla Pani z pasją że się jej chciało kategorię robic!

    Co do Alfy i diesla to wciąż obowiązuje, przy 159 byl jeden czynnik decydujący o popularności diesli- cena.
    Oczywiście, że z dieslem to nie Alfa. Tak jak i SUV. Ale racjonalizować można wszystko. Suva też.

  9. #679
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Krzysztof - gratulacje dla Pani z pasją że się jej chciało kategorię robic!

    Co do Alfy i diesla to wciąż obowiązuje, przy 159 byl jeden czynnik decydujący o popularności diesli- cena.
    Oczywiście, że z dieslem to nie Alfa. Tak jak i SUV. Ale racjonalizować można wszystko. Suva też.
    Ale dzisiaj ci heretycy z dieslami z tego forum mogą nakryć czapkami tych, co to tylko benzynę w Alfie uznają, a za kolejnych 10 lat wszystkich nas razem nakryją czapkami suvowcy i hybrydowcy, a i benzyna dzisiaj to już nie taka jak kiedyś panie dzieju
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  10. #680
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    Ale dzisiaj ci heretycy z dieslami z tego forum mogą nakryć czapkami tych, co to tylko benzynę w Alfie uznają, a za kolejnych 10 lat wszystkich nas razem nakryją czapkami suvowcy i hybrydowcy, a i benzyna dzisiaj to już nie taka jak kiedyś panie dzieju

    No ba! ale co to za argument dla przyszłych wyborów? Alfę od dawna czapkami narywa folkswagen i inne masówki, droga mas nie musi być właściwa. Jest tylko łatwa. Oczywiście, czasem potrzebne jest łatwe-nudne-nijakie auto, jak wszystko, bo są inne priorytety. No ale mowa o Alfie Romeo. Jakiś zgrabny elektryk czy napęd na nie wiem, ziemię, jakby wymyśliła ale nie ubrała w nadwozie które musi, z uwagi na prawa fizyki, być gorsze niż nadwozie niskie sedana, no ok. Ale SUV? zaprzeczenie lekkości, zwinności, precyzji... Fiat, Jepp - jak najbardziej , nawet powinny takie nadwozia mieć. Ale Alfa ? przy tej całej otoczce reklamowej historycznej z nawiązaniami do wyścigów? to się śmieszne staje. Chyba tylko po to aby klient sobie , czy komuś kto mu naiwnie jak on sam uwierzy, tłumaczył że toto co kupił- SUV Alfy Romeo, to to samo co Alfy z czasów jej świetności. Że niepotrzebna masa i wysoki środek ciężkości nie mają znaczenia. No ale "ciemny lud wszystko kupi".
    Zresztą co sama Alfa robi - wprowadza Giulię, z grubej rury od Quadrifoglio poczynając, rekordy na torach świeże itd, ... A później - dla tych co chcieliby, ale boją się - wnętrze Giulii, światełka itd. - do napompowanej bezsensem bryły ciach. Mówiąc jakby - a co tam, trudno chcecie to macie tego SUV'a skoro takie ważne , no bo sąsiedzi mają, my zrobiliśmy go od niechcenia, z resztek po Giulii, ale jak chcecie takie byle co i jeszcze zapłacicie za toto więcej niż za Giulię - proszę bardzo , na zdrowie :-/

Podobne wątki

  1. [Temat organizacyjny] V Ogólnopolski Zlot Alfa Romeo 166 16-19 czerwca 2016
    Utworzone przez marek230482 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 239
    Ostatni post / autor: 25-09-2016, 16:05
  2. Alfa Romeo Amore - 27.08.2016
    Utworzone przez boratsc w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2016, 07:35
  3. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-04-2016, 22:38
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-04-2016, 15:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory