Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: Honowanie czy zlom

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Timurq
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 156 (FL) 1.9 JTD 115KM 2005r.
    Postów
    47

    Domyślnie

    za taką kasę (5-7k) to już lepiej kupić drugi silnik i przekładkę zrobić... Szkoda pieniędzy ^^

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Spokojnie w połowie tej ceny sie zmieści za kompletny silnik, wiec srednio sie opłaca honowanie.

  3. #13
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR 156, 1.6, 16v TwinSpark
    Postów
    14

    Domyślnie

    Po przemyśleniach składam silnik na nowych pierscieniach i zobaczymy co będzie za dużo nie stracę a później zobaczymy może jakaś rozbita 2.5 i swap albo nowy silnik... Tylko z tym to też nie wiadomo co się trafi...

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał Timurq Zobacz post
    za taką kasę (5-7k) to już lepiej kupić drugi silnik i przekładkę zrobić... Szkoda pieniędzy ^^
    Co zrobisz jak po 2tkm obroci oanewke?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #15
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR 156, 1.6, 16v TwinSpark
    Postów
    14

    Domyślnie

    Właśnie o to chodzi. Kupić silnik który jest niewiadomego pochodzenia to też ryzyko...

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Skladanie na nowych pierscieniach to lecenie po kulkach..
    mam nadzieje ze przy sprzedazy nie bedzie tekstow typu
    "igla od alfaholika"
    "Od pasjonata marki"
    "Zawsze wszystko wymieniane na czas i najlepszej mozliwej jakosci"
    "Serwisowana tylko w ASO"
    Tylko przyznasz, ze silnik jest przyjanuszowany i moze w kazdej chwili "wybuchnac".
    Bo wymiana samych pierscieni to pudrowanie pryszcza i nic ci raczej nie pomoze a moze jeszcze bardziej zaszkodzic.



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    No to można, by zakupić sam blok silnika i przełożyć swoje graty.

  8. #18
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR 156, 1.6, 16v TwinSpark
    Postów
    14

    Domyślnie

    Posiadam na stanie 2 alfy 156 1.6 lubię te auta i szczerze mówiąc nie mam najmniejszego zamiaru sprzedawac żadnej potrzebuje tego na szybko a jak Bedzie źle to będę szukał jakiejś igielki. A co do tego co kolega pisał to dajmy na to kupię silnik i gdybym chciał sprzedac? Jak zagwarantuje kupującemu ze silnik jest "igła"?

  9. #19
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Cytat Napisał miagy Zobacz post
    Po przemyśleniach składam silnik na nowych pierscieniach i zobaczymy co będzie...
    Raczej świeże skarpetki dla nieświeżego trupa...

    a nawet gorzej...
    wróci szybciej niż zdążysz pomyśleć, będzie gorzej, pobór oleju wzrośnie, a z tego powodu otwierałeś silnik... powstaje pytanie po co?
    - nie da się oszukać ciśnień...
    Co się stanie, jak położysz nowy pierścień na powierzchnię niehonowaną? Można sobie to wyobrazić?

    Cytat Napisał miagy Zobacz post
    A co do tego co kolega pisał to dajmy na to kupię silnik i gdybym chciał sprzedac? Jak zagwarantuje kupującemu ze silnik jest "igła"?
    Można zbadać ewentualnie, ale w sumie to niepraktyczne.

    Nic, można zrobić przed otwarciem silnika, a jak się nie jest przygotowanym, to się go nie otwiera i dolewa olej...

    W każdym razie ja w takiego typu ingerencje w silnik nie wierzę.

    Obyś faktycznie pisał prawdę i nie sprzedawał samochodu po kapitalnym remoncie, po takiej robocie.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 03-04-2017 o 21:57

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie Honowanie czy zlom

    Po niehonowanym olej bedzie splywal odrazu.. czym to sie skonczy wiadomo.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory