Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 61

Temat: Swap silnika 1.75 TBI w miejsce 2.2 JTS

  1. #21
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,243

    Domyślnie

    A co byś chciał tam wymieniać? Głowicę można kupić za 700-800. Uszczelki, pasek, pierścienie i jeździ.

    To i tak będzie 10 letni samochód.

    Domyślam się, że autor jakieś pojęcie o mechanice ma skoro się porywa na swapy.
    W innym ujęciu sama robocizna tego swapa to 6 tys.

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    Remont tego JTS to pewnie granice 2-3 tys PLN (włączając w to wymianę głowicy na inną, bo pewnie stąd problemy).
    Swap jest bez sensu z wymienionych już przyczyn.
    Gdzie? Konkrety po prosze bo czuje sie glupi wydajac cale 6tys zl na kapitalny remont TSa nie liczac robocizny..


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar TomSon1991
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Cieszanów
    Auto
    Była: Alfa Romeo 156 SW, 1,9JTD (85kW) 115km (mapa na 150;]) Jest: Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Remont JTS za 2-3K gdzie tak tanio robią? Bo w normalnym warsztacie to nierealne. Połowa tej kwoty to będzie robocizna.
    Brawo, nie wiem skąd reszta bierze taki informacje może dane o remontowanych Passatach ale w JTSie jest tak jak pisze kolega Pływak od 2-3 to się zaczyna wymiana uszczelki bo jest masa roboty nie mówiąc o remoncie. Jeżeli macie zaufany warsztat w który. Zrobię remont za takie pieniądze bardzo proszę o namiary

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

  4. #24
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Oddaj koledze bobby pewnie Ci za te 2-3k zrobi

  5. #25
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,243

    Domyślnie

    To może wyjaśnisz czym tak bardzo różni się ten silnik od wszystkich innych? Technologia kosmiczna?
    Autor najpewniej ma rozwaloną uszczelkę pod głowicą i tyle. Stąd jego problemy z ubytkiem oleju i płynu.

    - - - Updated - - -

    PS. Ja wiem że jak boli ząb to można wyrwać wszystkie i wstawić sztuczną szczękę. Tylko po co?

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie Swap silnika 1.75 TBI w miejsce 2.2 JTS

    Gllwica do JTSa 1200 minimum a trzeba taka jeszcze szligowac, sprawdzic szczelnosc, szlifowac gniazda, jezeli jest na liczniku ponad 100tkm to pewnie wymienic popychacze, wariator, uszczelki, demontaz i demontaz.. liczyl bym blizej 3000-4000zl

    Druga sprawa, olej znika i niewiadomo dlaczego. Co jezeli po wymianie gliwicy dalej bedzie znikal? Dasz koledze kase na kolejne prace zwiazane z usunieciem powodu poboru oleju?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez omen ; 10-04-2017 o 21:43

  7. #27
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,243

    Domyślnie

    Jak zawsze... moja racja jest mojsza niż twojsza...

    Prosta sprawa. Jakbym miał taki problem, odstawiłbym auto do dobrego mechanika, ten rozbiera silnik i patrzy co jest zepsute. Wymieni się co trzeba i tyle. Po co robić z igły widły? Może Ty dasz Koledze kasę na swapa? Idiotyczne pytanie.

    Oczywistym jest że trzeba wszystko sprawdzić.

    W przeciętnym silniku wymiana UPG nie licząc materiałów to circa 600 PLN. Pytam więc, dlaczego w JTS ta sama robota miałaby kosztować 3 razy tyle. Czekam na odpowiedź. Konkretnie.

    PS. zawory wszystkie też można przy okazji wymienić po tych 100 tys km. i podocierać, najlepiej jeszcze byłoby je przeszlifować na 3 kąty żeby było efektywniej ekonomicznie. Proponowałbym też profilaktycznie wymienić wałki rozrządu na nowe, bo w JTS może się szybciej wycierają
    Ostatnio edytowane przez bobby ; 10-04-2017 o 21:52

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Masz napisane wyzej.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #29
    Użytkownik Świeżak Avatar TomSon1991
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Cieszanów
    Auto
    Była: Alfa Romeo 156 SW, 1,9JTD (85kW) 115km (mapa na 150;]) Jest: Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Gllwica do JTSa 1200 minimum a trzeba taka jeszcze szligowac, sprawdzic szczelnosc, szlifowac gniazda, jezeli jest na liczniku ponad 100tkm to pewnie wymienic popychacze, wariator, uszczelki, demontaz i demontaz.. liczyl bym blizej 3000-4000zl


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Dziękuję za odpowiedź takiej właśnie się spodziewalem.
    Pomysł Swapa jest dobry sam w sobie. Tak jak napisałem wyżej, oczekiwałem informacji od ludzi znających temat.
    Jakie mogą być koszta i jak dużego nakładu pracy wymaga ta operacja. Wiem że remont jest drogi, więc gdy zobaczyłem silnik za 4500 tysiąca zacząłem się zastanawiać.

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

  10. #30
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,243

    Domyślnie

    Każda odpowiedź racjonalizująca już podjętą decyzję jest dobra. Nie zrobiłbym swapa którego koszt zbliża się do wartości auta.

    PS. pamiętaj tylko, że koniec końców po swapie masz tylko silnik z innego auta, hamulce i reszta zostają jak były... i przy sprzedaży masz auto firmy "sam vel składak" warte 30% mniej niż w stanie oryginalnym.
    Ostatnio edytowane przez bobby ; 10-04-2017 o 22:12

Podobne wątki

  1. [75] SWAP silnika czy remont silnika?
    Utworzone przez Alfista92 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-01-2015, 21:02
  2. Przekładka silnika 1,9JTD 110KM w miejsce 105KM
    Utworzone przez FXX w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 14:38
  3. SWAP 2,4 20v 175km w miejsce 1,9 16v
    Utworzone przez rybakmj w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 131
    Ostatni post / autor: 09-12-2011, 18:55
  4. [75] Swap silnika V6 24V
    Utworzone przez zielony75 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 22-10-2010, 17:51
  5. [33] Przekładka silnika 1.4 na miejsce 1.7 16V
    Utworzone przez zuurooo w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-09-2009, 12:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory