Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 140

Temat: 2.4 jtdm - awaria - przestroga - czego mogę się spodziewać silnik/głowica/uszczelka

  1. #81
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Zadzwoń do cinsoft.pl, kiedyś mieli nowe głowice.
    W mega abstrakcyjnych cenach, jak egzotyczne wakacje na "lajkiki"

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  2. #82
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,605

    Domyślnie

    czy ok 5tys to Twoim zdaniem abstrakcyjna cena za nowa?

  3. #83
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Za nowa ktora tez moze pęknąć. Lepiej było by kupic nową z 2.4 175. Pewnie tansza bo nie ma popytu

  4. #84
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,605

    Domyślnie

    nowa wytrzymac powinna lekko 200tys km, ale kupno dobrej używki ze 156 to tez rozwiazanie czesto stosowane przez forumowiczów(przekladka z konikami od 156!)

  5. #85
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Za 1500-2000 można kupić goły silnik do 156 20v....

    Nawet bym się nie zastanawiał, a częściami (poszukiwanymi) jakie zostaną można obdzielić kilka spektakularnych awarii na forum.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  6. #86
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Też bym tak zrobił. Ale nie kupując silnika gdzie lał wtryskiwacz

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  7. #87
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    Za nowa ktora tez moze pęknąć. Lepiej było by kupic nową z 2.4 175. Pewnie tansza bo nie ma popytu
    Jak nie będzie DPF, to nie pęknie.
    Ostatnio edytowane przez mlody2788 ; 25-04-2017 o 17:48
    SCYZ-GUM , Myślenice , 3-go Maja 22
    Modyfikacje Mechaniczne, Serwis, Sprzedaż AR

  8. #88
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm TI
    Postów
    56

    Domyślnie

    peknie tak czy siak. Tu nie dpf jest winny, raczej dlugosc samej glowicy i znacznie ciensze scianki niz miala 10v, ktore nie mialy tendencji do pekania. PDF ma wplyw, ale to 20v jest temu winne. Na fb ktos sie kiedys chwalil, ze zrobil prawie 300 k km z dpf i glowica nie padla.

  9. #89
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał Th3Alfisti Zobacz post
    peknie tak czy siak. Tu nie dpf jest winny, raczej dlugosc samej glowicy i znacznie ciensze scianki niz miala 10v, ktore nie mialy tendencji do pekania. PDF ma wplyw, ale to 20v jest temu winne. Na fb ktos sie kiedys chwalil, ze zrobil prawie 300 k km z dpf i glowica nie padla.
    Nie przesadzajmy. W 159 nie wiadomo czemu temperatury uruchomienia wentylatorów są troszkę wyżej przesunięte niż np w 166 czy 156.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  10. #90
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał Th3Alfisti Zobacz post
    peknie tak czy siak. Tu nie dpf jest winny, raczej dlugosc samej glowicy i znacznie ciensze scianki niz miala 10v, ktore nie mialy tendencji do pekania. PDF ma wplyw, ale to 20v jest temu winne. Na fb ktos sie kiedys chwalil, ze zrobil prawie 300 k km z dpf i glowica nie padla.

    Może używał auta zgodnie z przeznaczeniem czyli jeździł tylko w trasach gdzie wypalanie następuje co 800-1000km, a nie co 200-300km jak po mieście bo komuś się ubzdurał duży dizel do kręcenia wokół komina. Druga sprawa w 156 i 166 w wersji 20V chyba nie było aż tak częstych przypadków pękania jak w 159, a różniły się miedzy innymi DPF. Pekanie imo następuje przez zbyt częsty wzrost EGT jak pisałem stronę czy dwie wcześniej, a przyczyna jego wzrostu może być i DPF i np. lejące wtryski czy niedomagające turbo.
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 25-04-2017 o 18:17

Podobne wątki

  1. [166] Zakup - Czego się*spodziewać?
    Utworzone przez Garwanko w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 21-04-2017, 12:46
  2. Alfa Romeo 166 TI - czego się spodziewać po 300tyś?
    Utworzone przez wojtek89 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 28-04-2015, 07:19
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 07:27
  4. 2,0 TS głowica - uszczelka czy są problemy??
    Utworzone przez subratri w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-07-2009, 15:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory