Strona 327 z 377 PierwszyPierwszy ... 227277317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,261 do 3,270 z 3766

Temat: ALFA ROMEO 155V6 ( foty,historia, technika, dyskusje )

  1. #3261
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    z tego co sobię przypominam, to czujnik w naszych silnikach jes przykręcany przez przejściówkę M14 na M10.
    Przykręcając bez przejściówki pasuje czujnik od poloneza lub bizona który ma gwint M14 i jest dużo tańszy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #3262
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    w tsie jest odwrotnie od poldka z przejściówką w ori bez. W v6 tak tez nie jest przypadkiem?

  3. #3263
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    w tsie jest odwrotnie od poldka z przejściówką w ori bez. W v6 tak tez nie jest przypadkiem?
    Właśnie w oryginale jest przejściówka, pamietam bo to wykręcałem czyli otwór M14 jest w głowicy silnika. Trzeba jeszcze pamietać że miejsce montazu czujnika cisnienia oleju się zmieniło (z podpory filtra oleju w drugą głowicę głowicy silnika) pod cewką zapłonową

    Dziś dla pewności to sprawdzę
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 02-05-2017 o 09:05

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #3264
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Moja najnowsza modyfikacja:

    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  5. #3265
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    O matko!!!!!! dziwnie to wygląda koło na 5 śrub w 155 dystans redukcyjny?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #3266
    Użytkownik Znawca Avatar maryszkens
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Będzin/Dąbrowa Górnicza
    Auto
    155 1.8 16v FL// BMW 1
    Postów
    1,172

    Domyślnie

    Ale kształt jak dla mnie pasuje.

  7. #3267
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    O matko!!!!!! dziwnie to wygląda koło na 5 śrub w 155 dystans redukcyjny?
    nie, wszystkie piasty wymienione

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał maryszkens Zobacz post
    Ale kształt jak dla mnie pasuje.
    To na próbę, takie były pod ścianą, i opony też na miejscu, no i teraz wybór felg będzie większy.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  8. #3268
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Z czego piasty?

  9. #3269
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    Z czego piasty?
    GTV, tylko z tyłu trzeba przetoczyć, w celu założenia pierścieni ABSu.
    Tutaj jeszcze nie mam, ponieważ chce zamontować z tyłu tarcze 276 mm, i trzeba powalczyć trochę z odsadzeniem.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  10. #3270
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    wszystkie piasty wymienione.
    Fajny patent, daje różne możliwości...

    Mi w 155 brakuje składanej kanapy.
    Bo niby jest duży bagażnik, ale ciężko w nim zmieścić coś większego, np. rower.
    w 146, a nawet w GT nie ma z tym problemu.

Podobne wątki

  1. [155] Alfa Romeo 155 TS 8V - "wszystko o ..." (fotki, dyskusje, modyfikacje itp.)
    Utworzone przez rafal_155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1491
    Ostatni post / autor: 14-05-2023, 20:09
  2. Historia Alfa Romeo
    Utworzone przez fiergloo w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-04-2009, 19:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory