nie nie, ale jeśli znasz takie tematy problemów z v6stką to chętnie poproszę o kontakt, oczywiście odpłatnie.
pozdro
nie nie, ale jeśli znasz takie tematy problemów z v6stką to chętnie poproszę o kontakt, oczywiście odpłatnie.
pozdro
Witam.Mam problem z wypadającymi zapłonami w 156GTA. Od samego pczątku tj od dnia zakupu wywalało błąd P0300 i P0301. Do tego doszło zjadanie oleju w b. dużych ilosciach co zakończyło sie niedawno remontem silnika. Pierwszy tłok wypalony. Byłem przekonany, że juz nie zobaczę wypadających zapłonów jednak bardzo się myliłem. Wczoraj odebrałem auto i niestety po przejachaniu niecałych 200km wywaliło błąd na postoju P0301 P0302 P0303 czyli górna głowica. Trzęsie i telepie budą tak samo jak przed remontem. Świece nowe, cewki podmieniane z dolnej głowicy i nadal to samo.Nie słychać wystrzałow z wydechu tylko cały drży i przydymia.Silnik chodzi nierówno. Jak jest silnik zimny to chodzi z kulturą jednak po zejściu z ssania zaczyna coraz bardziej kołysać.Za każdym razem towarzyszy też błąd P0136 (o ile sie nie myle to sonda lambda) Podobno w serwisie sprawdzali sondy i są ok. Co może być przyczyną? Dodam że rozrząd ustawiany na ori blokadach a zapłon wylatuje.Do tego dodam, że podczas jazdy nie słychac czystego brzmienia busso tylko coś jeszcze w tle buczy podczas dodawania gazu. Silnik na dotarciu także jeżdże na niskich obrotach.
,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]
Kolego a jak dodasz trochę gazu ? Powiedzmy 2 tys RPM ?. To dalej chodzi bez cylindra ? Czy chodzi ok ? U mnie po tym jak poprostu mi się wypiela kostka od wtrysku to chodził bez jednego gara i wtedy przy wyższych prędkościach obrotowych było też nie fajnie. Kompresja jest ok ? Czujniki spalania stukowego ?. Nie wiem czy da się diagnozować czujniki. Czy poprostu je wypiąć
Sondy sprawdź sam. Mają oscylować w granicy 0.1- 0.9 volt. U mnie wywala błąd sondy i też trochę swiruje . Chodzi nie równo.. i sonda pracuje w 2/3 zakresu. Od 0.3 do 0.9 volta ..Co prawda mam 2.5 ale to prawie to samo![]()
Ostatnio edytowane przez Alfiar95 ; 08-05-2017 o 05:47
Podmien wtryskiwacze glowicami przod-tyl to sprawdzisz czy to nie lejace wtryski.
Jaka była diagnoza po rozebraniu silnika? Skoro był remont warto by ustalić jaka była jego przyczyna?
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Może zmienić servis?
Pytanie czy remont to nie wypadowá poprzednich usterek elektroniki.
Sterownik i wiázka do sprawdzenia.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Jak dodam gazu to wydaje sie ze jest ok.Na wolnych obrotach nadal częsie i gubi zapłon.Kostki od wtryskiwaczy wyglądają ok.Dzisiaj oddaje do ASO. Gdzies tu na forum wyczytałem że jak nie chodzi na jednej głowicy jak trzeba to może być moduł zapłonu.Ktoś miał remoncik i w drodze do domu wyleciały mu zapłony.Podobno zmiana tego sterownika na dolocie pomogła.
- - - Updated - - -
Pierscienie do wymiany, odbudowa głowic.W ostatniej fazie łykała 0.5l oleju na 350km. Zapłon jak wypadał tak wypada.Nie chce mi się wierzyć aby cos spartolili z rozrządem.Wczesniej był minimalnie przestawiony.Teraz ustawiony na ori blokadach.
,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]
Czyli rozumiem ,że przy tym remoncie nie oddałeś wtrysków do sprawdzenia? A to duży błád!
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Dzisiaj dopytam czy sprawdzili wtryskiwacze.Zawsze mozna podmienic z góry na dol i sprawdzic jaki bedzie efekt.
,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]
Coś mi się wydaje ,że i tak pojedziesz do forumowego fachowca .ASO to raczej ci nie pomoże a co najwyżej uszczupli portfel
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html