Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: Niestabilność przy większych prędkościach

  1. #21
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Cytat Napisał marekzel Zobacz post
    Witaj tyle co ja się orientuje to nie ma sztywnego koła do AR czyli tak zwany pro kit 4 czy coś z valeo robi to. Już to ogarniałem wiem tyle co znalazłem żę nie którzy przekładaja z benzyny ale z jakiego silnika co i jak to nie pamietam. A tak po za tym wydać 1750 zl na zestaw w porownaniu do innych modeli aut to naprawde mało badz podobnie( vw i bracia jak audi skoda seat podobna cena ale opel bmw i tak dalej to juz tanio) miałem opla vectra 2,2 dti i uwiesz dwu mas sam nowy kosztował luka badz valeo 4 tyś a sprzegło okolo 800zl wiec jak dla mnie to nie drogo za nową cześć ktora wytrzyma 200-300 tyś km a komfort lepszy niż jakieś cuda modzić dla paru złotych oszczednści
    Ze niby valeo wytrzyma 200 tysiecy
    60 tysięcy bedzie spoko wynikiem. Valeo to niestety ale szit lepiej zakładać zestawy luka.

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Mieszka w
    Żelistrzewo
    Auto
    Alfa romeo 156 1,9 JTD 8V Sportwagon
    Postów
    26

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    Ze niby valeo wytrzyma 200 tysiecy
    60 tysięcy bedzie spoko wynikiem. Valeo to niestety ale szit lepiej zakładać zestawy luka.
    Witaj nie wiem dlaczego stwierdzasz ze valeo trzyma 60 tys ja jestem p wymianie dwumasy ktora siedziała 156tyś i jeszcze by potrzymała żeby nie sprzegło

    A tak po za tym 60 tyś w moim przypadku to okolo 2,5 roku jezdzenia więc zdaje mi się że coś co jest warte 1200zł wytrzymuje tak mało to coś dziwnego \( sachs kosztuje 2tys0 jeśli iść tym co pisałeś to powinien wytrzymać 3 lata mojej jazdy jeśli patrzeć po cenie
    Po za tym jeśli tobie wytrzymała tylko tyle km przejechanych to albo ytrafiłeś na coś ferelnego albo tak jezdzisz ostro.
    Ostatnio edytowane przez marekzel ; 11-05-2017 o 16:41

  3. #23
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Sporo założyłem sprzegiel,większość to valeo bo jest tanie i ludzie to kupują ,niedosc ze jedno na pięć działa ujowo to jeszcze po dwóch latach juz czuć ze to można by już zmieniać.
    Mowie tu o dieslach w benzynie jakoś problemów nie było chyba

    Przrjezdziles 156 tysięcy na kupnym valeo? To chyba rekord jest

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Mieszka w
    Żelistrzewo
    Auto
    Alfa romeo 156 1,9 JTD 8V Sportwagon
    Postów
    26

    Domyślnie

    Ja nie przejechałem tyle na valeo tylko kupilem auto gdzie było już do wymiany sprzęgło a dla zasady chciałem dwumase odrazu machnąć i dostałem od poprzedniego własciciela dokumenty w których było że kiedy było wymieniane i to on wymieniał.Mogę powiedzieć jeśli chodzi o sprzegło to było dwa razy wymieniane w czasie jednej dwumasy valeo gdzie sprzędło także valeo. Ale też pamietajmy że jednak cena swoje robi chodz jeśli chodzi o sprzęgło to raczej różnica 2-3 stów więc jak dla mnie małą ale różnica za dwumase duża zapłać 1150zł a zapłać ponad 2tyś. O to mi chodziło.
    Wiesz tak naprawde możemy się spierać i pisać o tym lata i tak zawsze bedzie coś, trzeba pamietać to nie są samochody nowe z salonu czy 3-5 letnie tylko 10 plus więc mało kto chce kupe kasy inwestować w samochód który kosztuje niecałe 10tyś.

  5. #25
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Ja po prostu nie kupie do swojego auta sprzęgła czy dwumasy valeo.
    Jak padnie mi w obecnej 2.4 to potestuje fabrycznie regenerowane dwumasy plus sprzęgło luk

  6. #26
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Co do dwumasu oryginal wytrzyma ile km w takim silniku 1.9 16v? W poprzednim moim samochodzie dwumas oryginalny wytrzymał 184tyś.

  7. #27
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Ciężko stwierdzić. W moim 2.4 mam 250 tysiecy . Książka serwisowa mówi o wymianie samego sprzęgła,wiec mozna przyjąć ze w sprzyjających okolicznościach 300 tysięcy wytrzyma. Ale równie dobrze moze skończyć sie po 100 tysiącach. Wszystko zależy od użytkownika.

    W 1.9 jtd 105 we fiacie mam 400 tysięcy i dwumas fabryczny,ale juz dopomina sie wymiany

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    28

    Domyślnie

    Sprzęgło + dwumasa 2030 zł, tyle kosztowały części. Ślicznotka mnie nie oszczędza, jeszcze popsuł się alternator, czyli kolejne 250 zł + napinacz 90 robocizna tego wszystkiego 800 zł, jeszcze doszły pewne poprawki duperele, to już sie nie mówi nawet, także miłość jest ślepa i tyle co tu dużo gadać haha

Podobne wątki

  1. [146] 146 Gwizdy przy większych prędkościach.
    Utworzone przez qazaqwe45 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-05-2015, 14:02
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 11:00
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 20:51
  4. Drżenie ,wibracje przy większych szybkościach.
    Utworzone przez bartekalfa166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-09-2012, 11:20
  5. Terkotanie przy większych prędkościach
    Utworzone przez inobart w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-12-2010, 17:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory