Strona 24 z 311 PierwszyPierwszy ... 14151617181920212223242526272829303132333474124 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 3101

Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #231
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    ze 147 było dużo dużo lepiej - to było coś nowego i innego, a kształt scudetto był jednym z tych elementów który cieszył najbardziej bo był to powrót do historii marki. W 149/Milano nie ma nic takiego wszystko znamy z innych aut. Dużo lepiej wypadała by z tyłu gdyby światła były okrągłe tak jak na jednej z wizualizacji, gdyby to scudetto delikatnie podciągneli wyżej i pochylili ku tyłowi. Przednie lampy nie są niczym rewolucyjnym inne marki też takie stosują bo taka dziwna moda. Problem właśnie w tym że Alfa nie patrzyła co jest modne ale pokazywała co będzie modne. ,
    Ciekawe czy Milano będzie miała system DNA?
    I kiedy wkońcu jest premiera? We wrześniu we Frankfurcie czy na wiosne dopiero w Genewie bo różne informacje krążą?

  2. #232
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    W 149/Milano nie ma nic takiego, wszystko znamy z innych aut..... Cinek, trafiłeś w sedno! O to chodzi.

  3. #233
    Dawid166
    Gość

    Domyślnie

    Mnie też nie powaliła, ale czekam cierpliwie na pokaz "na żywo". Podobnie miałem z nowym Jaguarem XF, na zdjęciach i w reporażach/testach telewizyjnych nie podobał mi się, ot takie Legacy trochę większe, ale na żywo na 19" felgach auto rządzi - karoseria ma tyle przetłoczeń, które umykają obiektywowi, że w pierwszej chwili go nie poznałem na ulicy. Mam nadzieję, że tu będzie podobnie.

    Co do trzydrzwiowej wersji to przy premierze Bravo, po cichu w salonach mówili, że wersja HGT (czy też jej odpowiednik w tym modelu) ma być trzydrzwiowa (jakoś do tej pory te plotki ucichły), kto wie czy nie ziści się ta przepowiednia w Milano GTA.

    A te fotki, które są powyżej też wprowadzają niezły zament, na drugiej (ujęcie od tyłu) byłem przekonany, że jest Scirocco nowe dopóki nie spojrzałem na znaczek.

  4. #234
    biedziak
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    To jest Alfa Romeo !!! Ma być jedno spojrzenie i mam wiedzieć że to jest to , a nie chodzić dookoła auta i oglądać jak kreska przechodzi w kreskę i może mi się spodoba.Co to jest BMW projektu Bangla do którego trzeba sie przyzwyczaić ???
    ja cie rozumiem, kazdy tego oczekuje. tylko ze z marki Alfa Romeo to teraz chyba tylko nazwa zostala i reguly gry dyktuje Fiat. wczesniej kazdy mial tego swiadomosc, zaakceptowal to, bo modele spelnialy jakies tam oczekiwania. dopiero po ostatnich modelach widac, ze fiat ma gdzies twoje, moje i innych zdanie, co do oryginalnosci tej marki i niestety raczej niewiele mamy do powiedzenia w tym temacie. dla fiata liczy sie sprzedaz i nie beda patrzec na gusta kilku wybranych osob. taka polityka firmy, ktora chce zostac liderem na rynku. trafic do ogolu, a nie tylko do wybranych. wybrani wybieraja maserati, ferrari i tu akurat mozna byc spokojnym modele coraz piekniejsze. alfa to klasa srednia i tu licza sie wyniki, a nie oryginalnosc. to widac na przykladzie Mito, jezdzi ich juz bardzo duzo, wybieraja ja zwykli ludzie nie tylko alfisti. ktos kto kiedys wybralby fiata czy inne auto dla ludu teraz bierze pod uwage takze alfe.co oczywiscie nikogo z nas nie cieszy, ale co zrobic trzeba bedzie sie przyzwyczaic.

  5. #235
    Dawid166
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał biedziak Zobacz post
    ja cie rozumiem, kazdy tego oczekuje. tylko ze z marki Alfa Romeo to teraz chyba tylko nazwa zostala i reguly gry dyktuje Fiat. wczesniej kazdy mial tego swiadomosc, zaakceptowal to, bo modele spelnialy jakies tam oczekiwania. dopiero po ostatnich modelach widac, ze fiat ma gdzies twoje, moje i innych zdanie, co do oryginalnosci tej marki i niestety raczej niewiele mamy do powiedzenia w tym temacie. dla fiata liczy sie sprzedaz i nie beda patrzec na gusta kilku wybranych osob. taka polityka firmy, ktora chce zostac liderem na rynku. trafic do ogolu, a nie tylko do wybranych. wybrani wybieraja maserati, ferrari i tu akurat mozna byc spokojnym modele coraz piekniejsze. alfa to klasa srednia i tu licza sie wyniki, a nie oryginalnosc. to widac na przykladzie Mito, jezdzi ich juz bardzo duzo, wybieraja ja zwykli ludzie nie tylko alfisti. ktos kto kiedys wybralby fiata czy inne auto dla ludu teraz bierze pod uwage takze alfe.co oczywiscie nikogo z nas nie cieszy, ale co zrobic trzeba bedzie sie przyzwyczaic.
    Chyba przesadzasz. Jeśli faktycznie miałoby tak być to po co fiatowi utrzymywać kilka marek i ładować kasę w ich promocję oddzielnie?

    Alfa zawsze będzie się pozycjonowała inaczej niż fiat czy lancia, jest przeznaczoan dla innego grona odbiorców. Inna sprawa czy pozycjonuje się do zupełnie niszowych odbiorców czy po prostu do innej ale szerokiej grupy. Wydaje mi się, że fiat zmierza do wzorca zbudowanego w końcu lat 90' przez volkswagena - marka podstawowa (vw-fiat), marka o sportowym zacięciu (seat-AR), marka luksusowa (audi-lancia). Oczywiście w obydwu koncernach są istotne różnice, ale zasada jest ta sama sprzedać to samo jak największej liczbie klientów, a że jeden lubi drogie opakowanie, drugi mocny środek a trzeci patrzy tylko na cenę... Uważam, że Włosi wciąż jeszcze mniej udają zróżnicowanie a bardziej je wdrażają niż Niemcy.

  6. #236
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    racja, sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż, do wyrzygania sprzedaż. Zapomnijcie o oryginalności. Przy okazji: Kretyni z pismo motoryzacyjnych ilekroć piszą cos o AR, zawsze pojawia się wątek "ten czy tamten model nie odniósł dużego sukcesu rynkowego" albo "auto miało średnio umiarkowany sukces rynkowy".
    Tak, jakby w przypadku AR liczono na sprzedaż na poziomie Golfa czy Astry. Utrwala się takie przekonanie, ze te auta się średnio słabo sprzedają a u żytkownicy ich nie chcą, bo są awaryjne. "Włoskie g...." jak się powszechnie słyszy i co druga osoba mówi "tak ale one są awaryjne".
    Wyrzyganie.

  7. #237
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    Średnio na jeża,mogli się bardziej postarać ale jest wg. obecnych trendów. Właśnie wg. obecnych trendów a nie jak kiedyś gdy 156 wyznaczała trendy. Pewnie gdybym miał taką sumą jak kosztować będzie ta alfa to bym jej nie kupił. Bo i tak wszystkie auta teraz są takie same to i po co przepłacać kupiłbym pro cee'd ;p

  8. #238
    slip83
    Gość

    Domyślnie

    No dobra, ale pro cee'd nie ma TAKICH silniczków :-D A tu na szczęście powracają alfowskie jednostki... Ludzie znajdujmy pozytywy, a nie doszukujmy się samych negatywów!

  9. #239
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    jestesmy po prostu rozczarowani, mamy prawo, bo od naszych ulubienic wymagamy najwyższych emocji. Nie chcemy rownania do poziomu morza. Chcemy Himalajów.

  10. #240
    ViP Znawca Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Postów
    1,108

    Domyślnie

    Cytat Napisał biedziak Zobacz post
    alfa to klasa srednia i tu licza sie wyniki, a nie oryginalnosc. to widac na przykladzie Mito, jezdzi ich juz bardzo duzo, wybieraja ja zwykli ludzie nie tylko alfisti. ktos kto kiedys wybralby fiata czy inne auto dla ludu teraz bierze pod uwage takze alfe.
    Już niech Cię nie ponosi.
    Zakładając, że na tym forum są tylko Alfiści z krwi i kości, to policz ile jest osób, które kupiły nowy samochód w salonie.
    Naliczysz ich co najwyżej kilka. To właśnie "zwykli" ludzie kupują nowe samochody. My je później odkupujemy i bawimy się nimi. Mówisz, że tyle Mito jeździ już po ulicach. Masz na forum jakiegoś właściciela takiego autka?
    Także nie ma się co dziwić, że producent dopasowuje produkty, w tym przypadku samochody, do klienta, a nie do miłośnika marki. Możemy nad tym ubolewać, ale nic z tym nie zrobimy. Gdyby nie Fiat, to może w ogóle AR już by nie było.

    Co do samej Milano, to cóż człowiek patrzy i wzdycha krzywiąc minę. Nie powala to autko niestety. Nie robi takiej furory jak 159. 159 można zarzucać nadwagę i kilka innych rzeczy, ale gdy się ją zobaczyło po raz pierwszy to szczęka lądowała na podłodze. A patrząc na Milano człowiek sobie myśli: "trzeba się przyzwyczaić"

    Choć przyznam, że czekam na lepsze zdjęcia wnętrza samochodu, bo te pokrętła wzbudzają moje zaciekawienie. Sama sylwetka samochodu nie za bardzo, choć nie można powiedzieć że jest brzydka. Ale brakuje czegoś nowego. Poszczególne modele Alfy wyznaczały nowe trendy, a teraz mam wrażenie, że to Alfa powiela coś, co kto inny wymyślił..

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory