Oglądając amerykańskie testy Giuli odnoszę wrażenie, że się amerykanie w Alfie zakochują bardzo mocno. Problemem nie jest samochód czy marka jako taka, problem to mizerna sieć dilerska i serwisowa, która w tak dużym kraju stanowi spory problem dla zainteresowanych kupnem Giuli. Bez znaczącego (kilkukrotnego) zwiększenia liczby salonów nie ma szans na dużą sprzedaż.
Andrzejsr Skończ narzekać w tym temacie i załóż sobie swój - dlaczego nie warto kupować tej marki, bo do dyskusji o Giulii nic nie wnosisz EOT
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pojawiła się pierwsza giulialicytuje ktoś?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
A to przepraszam![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
In the first five months of this year, [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo has reached 37,020 units sold across Europe, it gave a really good which results in an improvement of + 40.5% in sales compared to the results recorded in the same period last year . The market share of [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo in Europe now stands at 0.5%.
The excellent results of May of [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo are linked to a general increase in sales in all major European markets, with the exception of the UK. In May, in fact, [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo grew by + 31.9% in Italy, 42.3% in Germany, + 121.1% in Spain and + 58.4% in France.
May is also the first month of full commercialization of the ' [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo Stelvio that with about 1800 units sold (almost 50% registered outside Italy) recorded an excellent debut on the European market. Well even the [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo Giulia that exceeds 2500 units sold in Europe, continuing a growth process that progressively getting closer to the rivals to units sold, despite the absence from the range of a station wagon version. More than half of units sold by [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo in May are new generation models (Julia and Stelvio).
Czyli Stelvio w maju 1800 sztuk, Giulia ponad 2500 sztuk (Europa)