Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 71

Temat: Blokada tylnego dyferencjału

  1. #41
    Użytkownik Rowerzysta Avatar treboR L
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    AR Stelvio pełna opcja
    Postów
    267

    Domyślnie

    Jakieś 7 lat temu jeździłem podczas testów GT z Q2 (normalną jeździłem na co dzień, bo byłem jej właścicielem) na torze doszkalającym kierowców. I jak by tego urządzenia nie nazwać jest różnica. Na "kółku" poślizgowym przejazd jednego okrążenia był zawsze lepszy z Q2 niż bez niego. Dlatego stwierdzam, iż lepsze takie niż żadne.

  2. #42
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pitero
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Giulietta Sprint
    Postów
    672

    Domyślnie

    Tylko ze w gt jesli bylo Q2, to bylo montowane mechaniczne. eQ2 nie bylo w opcji.
    Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale

  3. #43
    Użytkownik Rowerzysta Avatar treboR L
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    AR Stelvio pełna opcja
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pitero Zobacz post
    Tylko ze w gt jesli bylo Q2, to bylo montowane mechaniczne. eQ2 nie bylo w opcji.
    Co do tego bym polemizował. W GT testowali Q2, które miało wejść do Giulietty.

  4. #44
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,458

    Domyślnie

    Słuchajcie, nawet ja już hoho temu wyczytałem w informacjach od Alfy , że Performance to raczej prawdziwe performance, a nie jakaś pod... elektryczna jak w Giulieccie (swoją droga jaka elektryczna szpera w GT??? kiedy ?) , czyli : aktywne zwieszenie (więc pewnie siła tłumienia amort., gdzieś jakiś użytkownik jeżdżący oboma wersjami pisał, że standartowe bez pakietu performance jest pomiędzy sztywnym a miękkim nastawieniem w wozie Z Performance ) plus mechaniczny mechanizm LSD - czyli jakiś torsen.

    Jedno pytanie tylko się nasuwa , czy coś tam sprytnego takiego jak w Qadrifoglio jest/będzie - dokręcanie zewnętrznym kołem zakrętu (może coś skopiowali od Forda w tej kwestii ? No ale Ford klientom wszystko wyjaśnia jak działa ich przeniesienie napędu, łącznie z filmikami na YT które nawer laikowi wszystko wyjaśnią, a tu mamy Alfę Romeo, którą należy się cieszyć że w ogóle jest i tyle inie zadawać zbędnych i kłopotliwych pytań
    Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 20-06-2017 o 14:23

  5. #45
    walgreen
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    czy coś tam sprytnego takiego jak w Qadrifoglio jest/będzie - dokręcanie zewnętrznym kołem zakrętu (może coś skopiowali od Forda w tej kwestii ?
    "Torque vectoring" nie ma, było o tym wcześniej w tym wątku lub w innym.

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2017
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0 200KM
    Postów
    35

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Słuchajcie, nawet ja już hoho temu wyczytałem w informacjach od Alfy , że Performance to raczej prawdziwe performance, a nie jakaś pod... elektryczna jak w Giulieccie (swoją droga jaka elektryczna szpera w GT??? kiedy ?) , czyli : aktywne zwieszenie (więc pewnie siła tłumienia amort., gdzieś jakiś użytkownik jeżdżący oboma wersjami pisał, że standartowe bez pakietu performance jest pomiędzy sztywnym a miękkim nastawieniem w wozie Z Performance ) plus mechaniczny mechanizm LSD - czyli jakiś torsen.
    To ja bym prosił o podanie gdzie jest taka informacja, bo w katalogu / cenniku nie dojrzałem. A w salonie usłyszałem właśnie że jest to elektryczna "szpera", cokolwiek to znaczy. Co do amortyzatorów to jest tak jak piszesz i jest to powiązane z trybem DNA - w zależności od ustawienia trybu zmienia się "opór" zawieszenia.

  7. #47
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,606

    Domyślnie

    tu macie wycinek emaila jakiego dostałem od FCA w grudniu 2016 jak próbowałem ich coś więcej podpytać:

    Występujący w samochodzie tylny mechanizm różnicowy może być w dwóch konfiguracjach:
    - Samoblokujący mechanizm różnicowy typu mechanicznego LSD (opcja).
    - Mechanizm różnicowy normalnie otwarty.
    Oba mechanizmy różnicowe dostępne są tylko w przypadku wersji 2.0 T4 MultiAir i 2.2 Mjet

    niewiele, ale jest ważne info przy LSD - typu mechanicznego
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  8. #48
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,458

    Domyślnie

    Aaa, sprzedawca powiedział ? no , proszę zgaduj kliencie nasz którego mamy w d. , a Ty i tak się prosisz o nasze nasze wytwory, zgaduj sobie i szukaj prawdy, czy to co on powiedział to prawda, czy stula bo uważa cię kliencie za debila , któremu można wszystko wcisnąć, czy po prostu nie wie, a może ktoś inny z tej Sportowej Marki dla zmyłki gdzie indziej puścił w eter fałszywe info tak brzmiące :

    "performance pack includes mechanical limited-slip differential, electronic suspension and paddle shifters to streering wheel in automatic versions"

    Żeby kupując nowe auto szukać po omacku odpowiedzi na podstawowe pytania, zwłaszcza w wozach , które mają miłośnicy wyczucia detali i smaczków w prowadzeniu kupować...ech.

  9. #49
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,606

    Domyślnie

    w alfie tak bylo, jest i pewnie szybko sie nie zmieni.

  10. #50
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Cytat Napisał walgreen Zobacz post
    "Torque vectoring" nie ma, było o tym wcześniej w tym wątku lub w innym.
    W Quadrofromagio torque vectoring jest na 100%. Bylem na prezentacji w [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo i caly slajd o tym byl.
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

Podobne wątki

  1. Łożyska dyferencjału/szpery GT
    Utworzone przez Zambezi w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-07-2015, 21:39
  2. momenty dokręcania łożysk dyferencjału w jtd?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-12-2013, 21:49
  3. [156] Obudowa dyferencjału
    Utworzone przez adi.ldz w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 15:41
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-08-2013, 07:21
  5. [33] Odwrócenie dyferencjału w skrzyni z 33 boxer
    Utworzone przez corek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 26-07-2010, 12:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory