AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!
Zwróćcie uwagę że producent podczas przeglądu robi aktualizację więc jest duża szansa, że nowy program zostanie "nadpisany".
Oni oferują ubezpieczenie, które jest właśnie gwarancją na wiele części wchodzących w interakcje z tuningiem mechanicznym. To jest nawet dużo lepsze niż zwykła gwarancja. Więc robiąc taki pakiet możemy spać spokojniej, niż w przypadku zwykłej gwarancji producenta.
- - - Updated - - -
Dopóki nie sprawdzę organoleptycznie, że np wtryski, turbina, dolot itp są takie same to nie dam sobi ręki uciąć. Też mam takie informacje ale wolę się sam przekonać.
Wcale bym się nie zdziwił, chociaż wersja 210 wyraźnie odstaje momentem obrotowym w serii i może być jakiś inny osprzęt. A te 230/500 to raczej nie koniec możliwości. To jest stage 1, czyli bezpieczne wartości. Ledwo ponad stówka z litra to dziś bieda, nie oszukujmy sie
- - - Updated - - -
No w sumie na jedno wychodzi, ubezpieczenie czy gwarancja. Po prostu ubezpieczyciel pokrywa koszty ewentualnych napraw. Koszty są podane "od", i w krótkiej notce napisano, że zakres ubezpieczenia może obejmować różne układy (silnik, napędowy itp), więc trzeba by wejść w szczegóły żeby ocenić, chociaż pewnie to fajne rozwiazanie.
Ostatnio edytowane przez Tomtrz ; 30-05-2017 o 09:13
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
w pierwszych partiach produkcji jak najbardziej możliwe, choc nie jestem pewien czy 210KM to będzie to samo, wszystko po to żeby szybciej wejść z pełną gamą modeli itp. potem mogą być różnice np turbina, IC, wtryski.
Gadałem dzisiaj w Bielsku w FCA z gościem od Alfy, i powiedział że obecnie produkowane 2.0 200KM już się różnią od 280KM - powiedział że w 280KM i w pierwszych 200KM były np 3 sondy lambda, a w nowych 200KM są juz tylko 2. Co do innego osprzętu powiedział że nie miał jeszcze czasu popatrzyć na to.Może Ty masz dostęp do aktualnego ePera? Jeśli tak może byś wyczaił metodą prób i błędów jakiś aktualny VIN, i zaglądnął czym się różni np od takich z zeszłego roku.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Znalazłem niemiecką firmę, która robi chip tuning dla 200 KM benzyny https://www.racechip.de/
Odnosnie silnikow diesla napisalem do centrali fca odnosnie silnika 2.2 diesel 150 180 km.Odpowiedz -roznia sie tylko oprogramowaniem.
i pewnie 136hp tez. tylko na dzien dzisiejszy, a potem kto wie.