A jaki mi promonujecie intercooler
A jaki mi promonujecie intercooler
ja bym proponował pomierzyć obecny możliwości jakie masz (miejsce etc) u siebie również rozważałem różne opcję(ale 1,6 :/) może ktoś z forum juz zarzucał większy do TB 2.0 ,żeby dobrać naprawdę zle i przesadzić (lag) musiałbyś zarzucić przeogromnyi dać rur od metra
(miar jest pełno i nie wszystkie dane są łątwo dostępne ,bądz tylko po przetestowaniu czasem szybciej jest podpasować IC ktory ktoś wsadzał i np starcza do 400hp) czy wystarczy można jeszcze stwierdzić przez sprawdzenie temp w gornych obrotach silnika gdzie temp przed kolektorem nie powinna znacznie wzrosnac gdy wzrosnie drastycznie to IC nie daje rady i mozna próbować dalej ale to tak jak mowie metoda prób ,może ktoś jeszce wspomoże kolegę ...
Pozdrawiam
Starscream,no to czekamy na fotki.Ten z 2.4 JTD to jakaś pomyłka,wygląda jak z jakiegoś skuterka.Escort 1.8 TD ma 2x większy.A kwestia dolotu powietrza który go chłodzi to osobna sprawa.Mała dziurka obok halogena i coś na kształt lejka.Też mysle,żeby to przerobić.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Pomysł miałem dobry bo:
stożek od spodu jest izolowany od kolektora mata termiczną, od strony chłodnicy jest ekran pochłaniający ciepło a do stożka jest doprowadzone zimne powietrze z prawej strony zderzaka. Poza tym w przeciwieństwie do benzynowych nie doładowanych silników temp powietrza zasysanego ma tu troszkę mniejsze znaczenie, bo IC ma za zadanie schłodzić jei tak.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Starscream jak by nie patrzeć to i tak zasysa gorące powietrze ( z obu stron masz "grzejniki") więc umiejscowienie jest w 100% złe powinieneś pomyśleć o dłuższej rurze ale nie zakończonej filtrem tylko najpierw rura doprowadzająca zimne powietrze z zewnątrz a dopiero po środku jakaś puszka na filtr (i to najlepiej osłonięta czymś izolującym) i dopiero wtedy cała reszta chociaż nie wiem czy to rozwiązanie i tak będzie dobre a dlaczego? zrobienie dolotu to nie jest wyssane z palca przekroje i długości rur tylko odpowiednio obliczone przez producenta i jestem pewien ze zamiast zyskać nawet ten 1 czy 2km jesteś straty ale to tylko moja skromna opinia nie wierzysz mi jedz na hamownie i sprawdź na seryjnym układzie i na stożku z takim umiejscowieniem
Ostatnio edytowane przez aniol_jojo ; 17-07-2009 o 18:18
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...