Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Ciśnienie na cylindrach

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    A moze to tylko glowica na zaworach tez moze uciekac cisnienie

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Czarek GTV
    Dołączył
    07 2017
    Mieszka w
    Rawa Mazowiecka
    Auto
    GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
    Postów
    223

    Domyślnie

    Maxrolex tak wykonał pomiar że ja powiem że wniosków z wyników trudno wysnuć.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar Thoo24Mass
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    Alfa Romeo 156 V6 Berlina, Toyota Celica GTi V gen
    Postów
    152

    Domyślnie

    Zrób próbę olejową tylko zrób tak jak opisałem wcześniej, bez świec. Dowiesz się ile tracisz kompresji na pierscieniach.

    Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Czarek GTV
    Dołączył
    07 2017
    Mieszka w
    Rawa Mazowiecka
    Auto
    GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
    Postów
    223

    Domyślnie

    Problem kolegi to szarpanie auta, a sam zasugerował brak kompresji i tak szuka powodu. Moim zdaniem trzeba zacząć gdzie indziej.
    Thoo24Mass, masz rację z badaniem ciśnienia sprężania, tak to sie robi plus ciepły silnik.
    Ale kolega powinien zacząć zupełnie z innej strony diagnostykę.

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar Thoo24Mass
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    Alfa Romeo 156 V6 Berlina, Toyota Celica GTi V gen
    Postów
    152

    Domyślnie

    Mnie bardziej chodzi o jego pytanie czy 10atm jest ok. Przy okazji sprawdzi do ilu skoczy. Co do samego szarpania nie odnosiłem się

    Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar maxrolex
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    105

    Domyślnie

    Co do sprawdzenia ciśnienia, jutro postaram się wykonać je tak jak kolega napisał wcześniej, ciepły silnik, brak świec, z dodatkiem oleju.
    A szarpania wcale nie szukam tutaj. Szarpanie wskazywało na poduszkę pod skrzynią biegów lecz po wymianie problem tylko troszkę się zmniejszył, szarpanie jak było tak jest troszkę słabsze ale nadal dość silne aby utrudniać życie.

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Czarek GTV
    Dołączył
    07 2017
    Mieszka w
    Rawa Mazowiecka
    Auto
    GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
    Postów
    223

    Domyślnie

    Nie chce mi sie sprawdzac w 2 TS 12 barów jest ok.
    Stopień sprężania pomnóż przez 1,2.
    Ostatnio edytowane przez Czarek GTV ; 26-07-2017 o 21:37 Powód: dopowiedz

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar maxrolex
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    105

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarek GTV Zobacz post
    Nie chce mi sie sprawdzac w 2 TS 12 barów jest ok.
    Stopień sprężania pomnóż przez 1,2.
    Jeżeli mam pomnożyć przez 1,2 to wychodzi kolejno od lewej:
    12.6
    12,36
    12,24
    12,12

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Czarek GTV
    Dołączył
    07 2017
    Mieszka w
    Rawa Mazowiecka
    Auto
    GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
    Postów
    223

    Domyślnie

    Stopień sprężania w 1,8 i w 2 to chyba to samo czyli 10:1
    Czyli jak masz pomiar 12 barów to fabryka....
    Sorki ide spać, jak coś to jutro wieczorem.
    Dobranocka.

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar Thoo24Mass
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    Alfa Romeo 156 V6 Berlina, Toyota Celica GTi V gen
    Postów
    152

    Domyślnie

    Czarkowi chodziło o teoretyczną wartość. Stopień sprężania wynosi chyba 10:1 więc dla TSa 12 barów jest ok a Ty masz 10.
    Zmierz z odrobiną oleju w cylindrach i zobaczysz sam czy będzie poprawa. Jak kompresja wzrosnie o 2-3 bary to znaczy, że pierścienie nie są pierwszej świeżości. Jak kompresja będzie podobna to pewnie nagar na trzonkach zaworów albo na przylgniach ale dokładnie będzie wiadomo po zdjęciu głowicy. Jeżeli telepie Ci silnikiem to może być źle złożony rozrząd o ząbek na którymś z wałków. To wszystko teoria.
    Równie dobrze poduchy silnika, drążek reakcyjny, niesprawny układ zapłonowy, wtryskowy itd. ;-)

    Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Ciśnienie w cylindrach
    Utworzone przez mariokowal27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2014, 13:44
  2. Pytanie laika o zawory i ciśnienie w cylindrach w V6
    Utworzone przez Sudi w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 24-07-2012, 20:49
  3. [146] Za wysokie ciśnienie w cylindrach
    Utworzone przez scyzorsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-05-2011, 18:04
  4. [GTV] GTV V6 Turbo - słabe ciśnienie na cylindrach - czeka mnie remont?
    Utworzone przez tomason2 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2010, 18:31
  5. [33] nie równe ciśnienie w cylindrach
    Utworzone przez dosman w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 31-10-2008, 06:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory