A moze to tylko glowica na zaworach tez moze uciekac cisnienie
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
A moze to tylko glowica na zaworach tez moze uciekac cisnienie
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Maxrolex tak wykonał pomiar że ja powiem że wniosków z wyników trudno wysnuć.
Zrób próbę olejową tylko zrób tak jak opisałem wcześniej, bez świec. Dowiesz się ile tracisz kompresji na pierscieniach.
Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Problem kolegi to szarpanie auta, a sam zasugerował brak kompresji i tak szuka powodu. Moim zdaniem trzeba zacząć gdzie indziej.
Thoo24Mass, masz rację z badaniem ciśnienia sprężania, tak to sie robi plus ciepły silnik.
Ale kolega powinien zacząć zupełnie z innej strony diagnostykę.
Mnie bardziej chodzi o jego pytanie czy 10atm jest ok. Przy okazji sprawdzi do ilu skoczy. Co do samego szarpania nie odnosiłem się
Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Co do sprawdzenia ciśnienia, jutro postaram się wykonać je tak jak kolega napisał wcześniej, ciepły silnik, brak świec, z dodatkiem oleju.
A szarpania wcale nie szukam tutaj. Szarpanie wskazywało na poduszkę pod skrzynią biegów lecz po wymianie problem tylko troszkę się zmniejszył, szarpanie jak było tak jest troszkę słabsze ale nadal dość silne aby utrudniać życie.
Nie chce mi sie sprawdzac w 2 TS 12 barów jest ok.
Stopień sprężania pomnóż przez 1,2.
Ostatnio edytowane przez Czarek GTV ; 26-07-2017 o 21:37 Powód: dopowiedz
Stopień sprężania w 1,8 i w 2 to chyba to samo czyli 10:1
Czyli jak masz pomiar 12 barów to fabryka....
Sorki ide spać, jak coś to jutro wieczorem.
Dobranocka.
Czarkowi chodziło o teoretyczną wartość. Stopień sprężania wynosi chyba 10:1 więc dla TSa 12 barów jest ok a Ty masz 10.
Zmierz z odrobiną oleju w cylindrach i zobaczysz sam czy będzie poprawa. Jak kompresja wzrosnie o 2-3 bary to znaczy, że pierścienie nie są pierwszej świeżości. Jak kompresja będzie podobna to pewnie nagar na trzonkach zaworów albo na przylgniach ale dokładnie będzie wiadomo po zdjęciu głowicy. Jeżeli telepie Ci silnikiem to może być źle złożony rozrząd o ząbek na którymś z wałków. To wszystko teoria.
Równie dobrze poduchy silnika, drążek reakcyjny, niesprawny układ zapłonowy, wtryskowy itd. ;-)
Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka