Kia, która jak dotąd nie wypuściła żadnego dobrze prowadzącego się wozu, nie może od "tak sobie" wypuścić samochodu prowadzącego się równie dobrze co lider segmentu czyli Giulia. Nie mają do tego ani technologii, ani specjalistów oraz pewnie też chęci. To jest samochód projektowany głównie pewnie pod rynek amerykański, prowadzenie nie jest tam priorytetem.
Stinger ma kilka atutów (wygląd, tanie V6,cena) ale prowadzenie NA PEWNO nie będzie jednym z nich.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowane przez Żuczek ; 29-07-2017 o 15:35
"Nie może", "na pewno".
No nie wierzę, same Alfy i Omegi na forum, niesamowite![]()
To jest jakaś nasza narodowa przywara, bycie wrzdchwiedzącym i nieomylnym?
Przepraszam, a kiedy [notranslate]Alfa[/notranslate] ostatnio wypuściła lidera segmentu pod wzgledem prowadzenia prócz Stelvio i Giulii? 8C zbudowane na bazie F430 10lat temu? A może 4C, które uznano za ciekawą, ale mało poważną alternatywę dla Lotusa Exige i Porsche Caymana?
HyundaiKia ma kieszenie zapchane pieniędzmi, bo na każdym aucie mają wyższą marżę, niż VAG oraz całą armię projektantów, w tym bandę inżynierów podkupionych z BMW. Po Sportage i Tuscona ludzie stoją w kolejkach.
Chęci nie mają na sto procent. Całe auto jest dla beki, a tak w ogóle to nigdy nie wejdzie do sprzedaży, taki żart prima aprilis w sierpniu.
Nie zrozumcie mnie źle, byłem na jeździe próbnej Giulią i na razie to dla mnie nr 1 w klasie, ale jesli Stinger jeździ dobrze, to moze o to miejsce zawalczyć. Jeśli z auta wyjdzie lipa to się pożegnamy i zawrócę w stronę salonu AR.
Ostatnio edytowane przez Farfocel ; 29-07-2017 o 16:07
Fanboya nie przedyskutujesz.
Jest według mnie jedna, podstawowa rzecz, która [notranslate]Alfa[/notranslate] może nauczyć sie od Kia/Hyundai - modele podstawowe i ich sprzedaż. Jak masz model podstawowy, który rozchodzi się na pniu (robi to też np. Skoda), to jest z tego kasa na R&D i można sobie poszaleć z modelami "extra" i zrobić "halo car" (obecnie Giulia QV).
Podobnie ma Mazda (na pniu schodzą 3ki ,6tki, CX3, CX5), Toyota (Aurisy, Yarisy, C-HR czy RAV4 itd), że bez uszczerbku dla budżetu mogą pozwolić sobie na MX5 (w tym RF, czy myślenie o kolejnej generacji RX), czy Toyota lada dzień z następcą Supry (w linku poniżej na Pętli).
https://www.youtube.com/watch?v=JnYvEqHNAAY
Kibicuję bardzo Alfie i życzę udanych dwóch różnych (conajmniej) modeli podstawowych, które porządnie zasilą budżet: hatchbacka/sedana i SUVa (lub crossovera) i otworzą drzwi do fajnych projektów, np. do roadstera (czekałem na na urealnienie się [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo Spider Concept, ale się niedoczekałem, bo Mumin/Mito i Giulietta nie napchały kasy Alfie).
Oby Giulia i Stelvio były w tym dobre (są one według mnie wyższym odpowiednikiem Mazdy 6 i CX5, ale brakuje odpowiednika CX3 i 3ki do kompletu)
Zaorać Mito i Giuliettę i wypuścić porządnego hatchbacka i crossovera w zamian, a więcej zobaczymy ciekawych aut ze scudetto.
PS: Ja się roadstera tylno-napędowego niestety od Alfy nie doczekałem (dawniej chciałem 159, ale w JTDM nie jeździ to zgodnie z moimi oczekiwaniami - wyjątek 1.75TBi, który ma lżejszą mordkę, ale dostać pewną sztukę to jak znaleźć czterolistną koniczynę), Giulii wtedy na rynku nie było. W ogóle przez ładnych parę lat nie było ciekawej Alfy.
Teraz mamy nowy start i oby nagradzał nas ciekawymi modelami w nadchodzących latach![]()
Ostatnio edytowane przez cra3y ; 29-07-2017 o 16:31
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
Alfie pieniądze na auta w planach FCA zapewnić ma chyba glównie "pięćsetka", Tipo i Jeep.
Kup sobie fiata 124! Nie dość, że roadster to jeszcze dzięki uturbionemu silnikowi mamy dobrą podstawę do dalszych modyfikacji. Squadra już oferuje tuning ECU i dodatkowe kilkadziesiąt koni mechanicznych![]()
Widzisz, [notranslate]Alfa[/notranslate] ma skubać budżet FCA. To jakby Porsche miało skubać budżet grupy VW. Niech marka zacznie zarabiać na siebie.
PS: Roadstera znalazłem, zanim 124 wyszło, chociaż Abarth 124 mnie ciągle interesuje (ale jest totalnie z czapki pozycjonowany cenowo).
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
Co by te biedne marki motoryzacyjne zrobiły bez was, drodzy internetowi specjaliści od wszystkiego![]()
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Moje przypuszczenia oparte są na prostej dedukcji, Twoje jedynie na "bojowym" wyglądzie nowej Kii i pobożnych życzeniach
[notranslate]Alfa[/notranslate] 159 prowadziła się bardzo dobrze, chyba najlepiej z przednio napędówek w swoim czasie. Najlepsza Kia wtedy opiera się na lusterkach na byle zakręcie. Wiadomo było, że Giulia będzie jeszcze lepsza i dzięki "wmieszaniu" się w temat inżynierów z Ferrari została numerem jeden wśród sedanów.
Sportage nie prowadzi się dobrze a sprzedaje się rewelacyjnie. Firma ta nie ma w priorytecie tworzyć dobrze prowadzących się samochodów a jedynie dobrze się sprzedających. Rozumiesz różnicę?
Stinger może być hitem i fajnym dupowozem ale nie będzie się nawet w części prowadził jak [notranslate]Alfa[/notranslate] i dawał takiej radości z jazdy. Nie ma takiej opcji![]()
Żuczek, np. Mustang zawsze prowadził się słabo (generacja z lat 2000, którym się bardzo interesowałem i który chciałem kupić, ale to była tragedia), tzn. był dobry na prostych oraz do palenia gumy i koniec, a ostatnia generacja okazuje prowadzić się genialnie (bynajmniej ja jestem za cienki w uszach, żeby wykorzystać wszystkie możliwości GT), podobnie jak taczka prowadziły się zazwyczaj Cadillac'i, a obejrzyj sobie recenzję np. Motor-Trend, gdzie śmigają Cadillaciem CTS-V czy ATS-V i co mają do powiedzenia.
Daj marce szansę, ponieważ zawsze istnieje szansa, że marka może wypuścić model całkiem udany
anAlfaBeta, gdyby nie "risercz" przed-zakupowy, to pewnie skończyłbym z MX-5 rocznik 2015-16 i obecnie zastanawiał się, czy skrzynia biegów wyzionie u mnie ducha na gwarancji czy może chwile po. (obecnie, tj. od 2017.04 jest 3cia poprawka skrzyni manualnych, zmienione pary 2,3 i 4 biegu łącznie z wałkiem pomocniczym oraz kilka elementów, skrzynia potrafi się sypnąć bez ostrzeżenia, przy niewielkim przebiegu - więcej na miata.net)
Pewnie szukając 159tki też ryłeś po forach (i byłeś chucki'em norris'em internetów), szukając info na temat silników, dlatego masz 1.9 JTDM, który jest w miarę udanym silnikiem (po ogarnięciu klap, opcjonalnie DPFa), a nie np. 2.2 JTS, czy trochę bardziej problematyczny i ciężki, ale kapitalnie brzmiący 2.4JTDM.
Dlatego dobrze jest zaglądać tu i szukać informacji, kiedy Giulia wyleczy się z wad wieku niemowlęcego.
Ostatnio edytowane przez cra3y ; 29-07-2017 o 18:08
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
Zgadzam się z tym co napisałeś, ale ja odnosiłem się do tych porad "co [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo jako marka powinna zrobić bo na pewno robi źle i nie przemyśleli i powinni najpierw zrobić małe masowe auto żeby sfinansować lepsze auto a nie odwrotnie bo kradną budżet z FCA i nie znają się na marketingu i w ogóle przecież toną" i tym podobne dyrdymały internetowych specjalistów od wszystkiego, którym jakoś nic się w życiu nie udało większego niż poranny stolec - tacy najwięcej narzekają i się wymądrzają "jak ja bym był właścicielem Wstaw-Dowolną-Markę to bym zrobił inaczej" no ale jesteś najwyżej właścicielem praw autorskich do wspomnianego stolca (nie piję personalnie do Ciebie, cra3y). Ponad 13,5 tys postów w tym wątku a większość to szambo albo marudzenie starego dziada co miał AR 25 lat temu i dla niego ta marka tonie i on już nigdy AR nie kupi ale siedzi i nabija trzeci tysiąc postów na forum fanów marki.![]()
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była