Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Autoregulacja świateł ksenonowych

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTS
    Postów
    5

    Question Autoregulacja świateł ksenonowych

    Cześć,
    może ktoś mi pokazać jak powinny być przymocowane elementy odpowiadające za autoregulacje wysokości świateł ksenonowych? Ostatnio na przegladzie diagnosta powiedział abym je przymocował(okolice lewego tylnego koła), wszedłem pod auto i wszystko wydawało mi się poprawne umocowane.

    Przy włączeniu świateł poziom podnosi się i opada(czyli standardowo), ale jednak podczas jazdy swieca za wysoko. Miał może ktoś podobny problem?

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    diagnosta powinien je recznie ustawic, poszukaj pare tematów o samore4gulatorach juz było

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTS
    Postów
    5

    Domyślnie

    Przegladalem inne tematy ale nigdzie nie widzialem takiego problemu. Wiekszosc jest o silniczkach, ze lampy opadaja. Tutaj jest problem(chyba) z tym ze czesc od lapania poziomu nie trzyma sie wahacza(znow chyba), ale nie mam pojecia jak to ma wygladac zrobione.

    Wysłane z mojego Lenovo_K50_T5 przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Wstaw zdjęcia swoich to Ci powiemy jak ma być. Oczywiściw przód i tył.


    Wydymione samsungiem.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    wpisz, w wyszukiwarke "czujniki poziomowania " tam jest kilka zdjec
    Ostatnio edytowane przez Cubus00 ; 09-08-2017 o 11:37

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,605

    Domyślnie

    po ruszeniu czujnikiem czy wiekszych zmianach zawieszenia (np nowe sprezyny,ale pewnie tez po latach jak juz auto siadzie) robi sie kalibracje w kompie xenonow a potem ustawia sie recznie wysokosc srubami regulacyjnymi orzy lampach. zadaniem czujników jest tylko kompensacja zmieniajacej sie pozycji zawieszenie wg punktu kalibracji. komp wylicza sobie o ile kat swiecenia sie zmienil w porownaniu do poziomu z kalibracji i odpowiednio koryguje silniczkami w lampie.

    tylnego czujnika nie mozna dowolnie ustawic, trzeba w okolicy srodka zakresu zeby nie bylo problemow z dzialaniem autopoziomowania.najlatwiej to robic z pidlaczonym kompem obserwujac napiecue z czujnika widziane przez kompa ustawic w okolicy 2.5v. potem dopiero kalibracja i potem reczne ustawienie.
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 09-08-2017 o 12:40

Podobne wątki

  1. Samopoziomowanie reflektorów ksenonowych.
    Utworzone przez Paweł24 w dziale GT
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 08-10-2013, 20:29
  2. Regulacja świateł ksenonowych
    Utworzone przez kovi4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 31-07-2013, 14:58
  3. Wymiana lamp ksenonowych
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-12-2010, 11:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory