Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie paliwa - JTD 105KM

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    nie wiem jak w naszych jtd, ja miałem uszkodzony zawor zwrotny listwy wtryskowej(bezpieczenstwa) w dci i tez przez to nie palił, - moze jakis trop


  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfa 166 jtd Zobacz post
    ... do rozruchu jest potrzebne140-160,na biegu jałowym 300
    Chyba odwrotnie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #13
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2017
    Auto
    fiat stilo
    Postów
    2

    Domyślnie

    Witam,troche odkopie mam problem odpaleniem fiat stilo 1.9 jtd 115km moglby ktos potwierdzic moje przypuszczenia czy to pompa wysokiego cisnienia ? ponizej logi



    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,000 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,000 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 0,00 °
    Początek wtrysku głównego: 0,00 °
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 448,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,061 V
    Temperatura powietrza: 30,0 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,414 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1010 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 22,9 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 9,1 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,523 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 458,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 1,23 %
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
    Przekaźnik pompy paliwa: Nie aktywny
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Ciśnienie oleju: Nie OK

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,000 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,000 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 0,00 °
    Początek wtrysku głównego: 0,00 °
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 448,8 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,061 V
    Temperatura powietrza: 30,2 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,410 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1010 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 22,9 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 5,4 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,513 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 458,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 1,23 %
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
    Przekaźnik pompy paliwa: Nie aktywny
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Ciśnienie oleju: Nie OK

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,000 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,000 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 0,00 °
    Początek wtrysku głównego: 0,00 °
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 449,2 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,061 V
    Temperatura powietrza: 30,3 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,405 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1010 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 22,9 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 5,4 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,508 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 458,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 1,23 %
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
    Przekaźnik pompy paliwa: Nie aktywny
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Ciśnienie oleju: Nie OK

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,000 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,000 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 0,00 °
    Początek wtrysku głównego: 0,00 °
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 449,2 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,061 V
    Temperatura powietrza: 30,3 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,405 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1010 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 23,0 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 3,6 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,508 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 458,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 1,23 %
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
    Przekaźnik pompy paliwa: Nie aktywny
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Ciśnienie oleju: Nie OK

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,000 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,000 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 0,00 °
    Początek wtrysku głównego: 0,00 °
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 449,6 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,061 V
    Temperatura powietrza: 30,4 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,400 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1010 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 23,0 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 3,6 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,508 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 458,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 1,23 %
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
    Przekaźnik pompy paliwa: Nie aktywny
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Ciśnienie oleju: Nie OK

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,000 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,000 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 0,00 °
    Początek wtrysku głównego: 0,00 °
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 449,6 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,061 V
    Temperatura powietrza: 30,4 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,400 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1010 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 23,0 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 1,8 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,508 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 458,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 1,23 %
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
    Przekaźnik pompy paliwa: Nie aktywny
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Ciśnienie oleju: Nie OK

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,000 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,000 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 0,00 °
    Początek wtrysku głównego: 0,00 °
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 449,6 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,061 V
    Temperatura powietrza: 30,4 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,400 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1010 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 23,0 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 65,9 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,626 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 458,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 40,00 %
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Active
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Nie OK
    Przekaźnik pompy paliwa: Active
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Ciśnienie oleju: Ok

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,000 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,000 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 0,00 °
    Początek wtrysku głównego: 0,00 °
    Zmierzona masa powietrza: 906,3 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 448,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,056 V
    Temperatura powietrza: 28,9 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,468 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1010 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 22,7 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 38,4 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,596 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 458,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 1,23 %
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
    Przekaźnik pompy paliwa: Nie aktywny
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Ciśnienie oleju: Ok
    Ostatnio edytowane przez Arek Arej ; 21-07-2017 o 14:18

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    W ten sposób nie zdiagnozujesz, czy to pompa CR, czy regulator ciśnienia. Ewidentnie nie masz ciśnienia, które pozwala na rozruch, ale który z tych dwóch elementów za to odpowiada? To, co możesz zrobić sam, to wykręcić i wyczyścić regulator, lub podmienić na inny, sprawny. Jeżeli po tym nadal będzie problem z rozruchem, to może wskazywać na pompę CR, ale wtedy to już diagnoza nie przez Internet, tylko gdzieś do serwisu.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar takpoprostu
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Czarnków
    Auto
    159 SW 1,9 jtdm 16v 2006r
    Postów
    461

    Domyślnie

    A czy za małe ciśnienie może powodować problemu z odpalaniem po dłuższym postoju ? Szarpie telepie buda po czym odpala... Lecz kolejne odpalenia przechodzą już bez problemu ? Czy raczej to świece ?
    Alfa Romeo

    145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    W 159 1.9 150? Ostatnio walczyliśmy z taką ,wywalilismy klapy ,niewiele to zmieniło. Dopiero regeneracja wtryskiwacza załatwiła sprawę.

    Świece kolego w sierpniu nie robią nic

Podobne wątki

  1. 225/45 R17 Jakie prawidłowe ciśnienie opon?
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 18-01-2023, 12:02
  2. [159] Jaki powinno być prawidłowe ciśnienie w cylindrach Alfa Romeo 159
    Utworzone przez pepe998 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-03-2018, 09:32
  3. [155] Jakie powinno być ciśnienie paliwa?
    Utworzone przez rrybski22 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 21:32
  4. Prawidłowe ciśnienie paliwa 1.9 JTD 8v 115KM
    Utworzone przez kobe83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-08-2010, 17:04
  5. [164] Q4 Jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju
    Utworzone przez s_ordak w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-12-2008, 20:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory