Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Prawidłowa praca pompy vacum

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    146

    Domyślnie Prawidłowa praca pompy vacum

    Witam. Jak w temacie, czy na odpalonym silniku przy biegu jałowym gdy zdejmowanie wężyk który idzie od pompy vacum do overboosta to ciśnienie zasypianie powinno być ciągle czy pulsacyjne? U mnie pulsuje i zastanawiam się czy pompa nie pada bo obok niej pojawia się olej

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Pulsacyjne

    Wydymione samsungiem.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    146

    Domyślnie

    A czy na zgaszonym silnik gdy zdejmuje ten przewód który idzie do overboosta powinno byc jeszcze ciśnienie? Bo u mnie nie ma

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Tak, powinno byc ale nie po stronie pompy lecz drugiej, w stronę zbiornika podcisnienia.

    Wydymione samsungiem.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    146

    Domyślnie

    Bo tak się zastanawiam czy nie pada mi turbo, wymieniłem overboosta i wszystkie wężyki i skoro pompa vacum jest sprawna to zostaje mi geometria turbiny, Alto dziwnie reaguje na gaz, najpierw jak mu ostro denerwuje to wskazówka idzie na maksa od doładowania a po chwili trochę opada i wtedy auto dostaje kopa

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDM 150 KM
    Postów
    21

    Domyślnie

    Cytat Napisał deathringer Zobacz post
    Bo tak się zastanawiam czy nie pada mi turbo, wymieniłem overboosta i wszystkie wężyki i skoro pompa vacum jest sprawna to zostaje mi geometria turbiny, Alto dziwnie reaguje na gaz, najpierw jak mu ostro denerwuje to wskazówka idzie na maksa od doładowania a po chwili trochę opada i wtedy auto dostaje kopa
    Rozwiązałeś problem doładowania?

Podobne wątki

  1. 2.4jtd 140 cf3 Prawidłowa praca? Cykanie?
    Utworzone przez PewienPan w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-03-2017, 21:51
  2. [GTV Spider] Prawidłowa praca spryskiwacza szyby
    Utworzone przez supa_adam w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-05-2016, 09:51
  3. Alfa 156 1,9 jtd 16v prawidłowa praca
    Utworzone przez pleome w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-01-2016, 18:03
  4. [159] Praca silnika prawidłowa czy to tylko przewrażliwienie:)?
    Utworzone przez czapel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-07-2014, 22:27
  5. Praca silnika [audio] - prawidłowa?
    Utworzone przez binio_vfr w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 16:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory