Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47

Temat: Temperatura silnika

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Maly update: po wymianie przekaznika tego kolo bezpiecznikow w kabinie i wymianie rezystora przy chlodnicy na nowy wentylator nadal nie dzialal. Podlaczajac sie kablem do Ecu dalo sie uruchomic drugi bieg ale pierwszego nie. Po dluzszej zabawie z miernikiem okazalo sie ze jakis debil rozlaczyl kostki ktore znajduja sie pod maska kolo prawego reflektora. Zeby sie tam dostac trzeba zdjac ta plastikowa oslone. Po podlaczeniu wszystko dziala. Jeden problem tylko pozostal: termostat otwiera duzy obieg przy 72 stopniach. Termostat nowy
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  2. #32
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dymo Zobacz post
    Jeden problem tylko pozostal: termostat otwiera duzy obieg przy 72 stopniach. Termostat nowy
    No to jaki to problem a kiedy ma się otwierac?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Untitled 1.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	39.3 KB
ID:	235869

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Untitled 1.jpg
Wyświetleń:	16
Rozmiar:	22.0 KB
ID:	235870

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Untitled 1.jpg
Wyświetleń:	46
Rozmiar:	5.0 KB
ID:	235871

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Untitled 1.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	21.2 KB
ID:	235868  
    Ostatnio edytowane przez supa_adam ; 02-10-2017 o 20:49

  4. #34
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał supa_adam Zobacz post
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: Untitled 1.jpg Wyświetleń: 0 Rozmiar: 21.2 KB ID: 235868
    To jest pełne otwarcie ale zaczyna otwierac sie wczesniej, wystarczy trzymać rękę na rurce wodnej żeby to wyczuć

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Zepsuty termostat albo jest otwarty ciągle albo za długo zostaje zamknięty. Też nie widzę problemu

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    No to jaki to problem a kiedy ma się otwierac?
    Po prostu zawsze myslalem ze silnik powinien pracowac w temperaturze 90 stopni a nie 72. A nie pali przez to wiecej?
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  7. #37
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dymo Zobacz post
    Po prostu zawsze myslalem ze silnik powinien pracowac w temperaturze 90 stopni a nie 72. A nie pali przez to wiecej?
    Zmień na inny silnik który mniej pali.

    Silnik najlepiej pracuje przy 100 st temperatury tylko trzeba by było lepszy płyn zalać

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Zmień na inny silnik który mniej pali.

    Silnik najlepiej pracuje przy 100 st temperatury tylko trzeba by było lepszy płyn zalać
    A moglbys czasami odpisac normalnie, bez sarkazmu, czy uraziloby to Twoja dume osobista? Ja nie wiem, nie znam sie, wiec zadaje tu pytanie. Po to chyba jest to forum. We wszystkich samochodach jakie do tej pory mialem silnik nagrzewal sie do okolo 90 stopni i tak zostawal. A tutaj 70-72 i do 90 podskakuje tylko w korku. Na trasie ciagle okolo 70 (sprawdzone podlaczajac sie do ecu). Nie wydawalo mi sie to normalne wiec wymienilem termostat na nowy ale nic sie nie zmienilo.
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  9. #39
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ostr
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    '97 GTV 3.0 V6 24V, '72 125p, '03 Vespa PX125
    Postów
    122

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dymo Zobacz post
    We wszystkich samochodach jakie do tej pory mialem silnik nagrzewal sie do okolo 90 stopni i tak zostawal. A tutaj 70-72 i do 90 podskakuje tylko w korku. Na trasie ciagle okolo 70 (sprawdzone podlaczajac sie do ecu). Nie wydawalo mi sie to normalne wiec wymienilem termostat na nowy ale nic sie nie zmienilo.
    To ciekawe, bo w moim 3.0 jest identycznie. Ponieważ byłem pewny, że termostat jest na stałe otwarty to zleciłem jego wymianę. Zobaczymy czy się coś zmieni jak odbiorę auto z warsztatu...

  10. #40
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar tomasz_
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    AR 156 Sportwagon 1.9 150 KM "GQ"
    Postów
    243

    Domyślnie

    Cóż, 70st to niedogrzany silnik mimo wszystko. Jest szansa ze masz trefny termostat?

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 04-08-2013, 17:47
  2. [146] Temperatura silnika
    Utworzone przez Jarek_Jarecki w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-02-2012, 14:41
  3. [146] Temperatura silnika
    Utworzone przez Gaba w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 11:24
  4. [33] Temperatura silnika
    Utworzone przez pipo w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 25-01-2009, 16:19
  5. Temperatura silnika.
    Utworzone przez Brzoza w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 75
    Ostatni post / autor: 25-02-2007, 22:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory