Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: Przycinanie się klapki wlewu paliwa

  1. #11
    mugler
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    Nie do końca precyzyjnie się wyraziłem - nie chodziło mi o przymarzanie wycieraczek na postoju, tylko zamarzanie zgarnianego śniegu / wody w komorze podszybia podczas jazdy, co skutkuje, że wycieraczki zamiast wycierać, mażą lodem. Od czasów Escorta to mi się nie przydarzało. No ale trochę tu przejaskrawiam pewnie, no i tegoroczna zima jest dość ciężka. Nie jest to wielki problem i musi być dość zimno (chyba poniżej 10) i śnieżnie, jednak się zdarza. A Niemcom się nie zdarza. No cóż. Cuore Sportivo.

    Edit:

    Właśnie skojarzyłem, że ten patent pewnie by rozwiązał problem gromadzenia się lodu na piórach wycieraczek podczas jazdy. Więc jak ktoś dobiera opcje, to niech to rozważy.
    Cuore sportivo!

    Podaję dokładny kod i nazwę opcji:
    57J - Szyba przednia z odbijającym promienie podczerwone ciemnym pasem i ogrzewaniem strefy wycieraczek - 1 000 zł

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał mugler Zobacz post
    Cuore sportivo!

    Podaję dokładny kod i nazwę opcji:
    57J - Szyba przednia z odbijającym promienie podczerwone ciemnym pasem i ogrzewaniem strefy wycieraczek - 1 000 zł
    No i dzięki. Dziś wziąłbym bez zastanawiania. Po prostu nie wiedziałem, że to może być problem, bo w Octavii, czy Passacie zdaje się w tym podszybiu było cieplej i takie zjawisko nie występowało.

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Przy naprawdę paskudnej pogodzie tzn mróz+gruby śnieg to ogrzewanie szyby też nie wyrabia i tak sie tworzy skorupa lodu na wycieraczkach .
    Do pełni szczęścia brakuje fordowskiego rozwiązania które podgrzewa całą szybę.

  4. #14
    darek3972
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kgv166 Zobacz post
    Dziś pojawiła się pierwsza mała "usterka" w mojej Julce (prawie 4000 km przejechane).
    Na stacji benzynowej klapka wlewu paliwa zaczęła się "przycinać". Po otwarciu jak chciałem zamknąć to klapka wciskała się i blokowała w maksymalnie wciśniętym położeniu tak, że głębsze wciśnięcie w celu ponownego otwarcia nie było już możliwe. Próbowałem kilka razy - sytuacja się powtarza. Udaje się otworzyć po kilkunastu próbach wciśnięcia ale nie działa to tak, jak powinno.
    Trochę mnie rozbawiła ta sytuacja bo przypomniałem sobie odcinek Top Gear s10e01 jak Clarkson jechał Lambo Gallardo w górach i zacięła mu się właśnie klapka wlewu paliwa. Skwitował to, że całe auto zrobili niemcy z audi a potem dali włochom zrobić tylko jeden element - otwieranie klapki :-).
    Dobrze, że jest sznurek w bagażniku do awaryjnego otwierania :-)
    Witam, miałem identyczny problem z klapką wlewu paliwa. Zamiast płynnie otwierac sie po lekkim naciśnieciu, blokowala się coraz bardziej. Ponieważ powtarzalo sie to non stop podjechałem do serwisu AR. Okazało się, że nie jest to problem nowy. 5 minut regulacji zapadki i wszystko działa już OK. damochód demo dealera miał ten sam problem ( co ciekawe w mojej Julce i w demo nie udalo sie otworzyc klapki przy użyciu awaryjnego otwierania jej od wnętrza bagażnika).

  5. #15
    kgv166
    Gość

    Domyślnie

    O... dobrze wiedzieć, w takim razie to na bank podjadę do serwisu. Dobrze, że mogą to bezproblemowo podregulować.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    klapke naprawiaja od reki w servisie moze to byla mala wada fabryczna?.....

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Sierek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Gulietta QV
    Postów
    282

    Domyślnie

    U mnie linka awaryjnego otwierania klapki też nie działa. U kogoś działa?

  8. #18
    darek3972
    Gość

    Domyślnie

    Jakiś czas temu miałem identyczny problem z moją Julką. Ponieważ zaczynało to być już denerwujące, a niestety awaryjne otwieranie klapki z bagażnika nie chciało działać, pojechałem z tą usterką do ASO. Po 10 minutach regulacji zamka- zatrzasku w klapce wszysko działa Ok.
    Cytat Napisał kgv166 Zobacz post
    Dziś pojawiła się pierwsza mała "usterka" w mojej Julce (prawie 4000 km przejechane).
    Na stacji benzynowej klapka wlewu paliwa zaczęła się "przycinać". Po otwarciu jak chciałem zamknąć to klapka wciskała się i blokowała w maksymalnie wciśniętym położeniu tak, że głębsze wciśnięcie w celu ponownego otwarcia nie było już możliwe. Próbowałem kilka razy - sytuacja się powtarza. Udaje się otworzyć po kilkunastu próbach wciśnięcia ale nie działa to tak, jak powinno.
    Trochę mnie rozbawiła ta sytuacja bo przypomniałem sobie odcinek Top Gear s10e01 jak Clarkson jechał Lambo Gallardo w górach i zacięła mu się właśnie klapka wlewu paliwa. Skwitował to, że całe auto zrobili niemcy z audi a potem dali włochom zrobić tylko jeden element - otwieranie klapki :-).
    Dobrze, że jest sznurek w bagażniku do awaryjnego otwierania :-)

  9. #19
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2017
    Auto
    Giulietta 1.6 JTDM (105Km)
    Postów
    14

    Domyślnie

    Odświeżam temat. Wczoraj miałem problem z korkiem, dopiero za którymś razem zaskoczył. W bagażniku z prawej strony przy końcu ściągnąłem trochę tapicerki, ale poza kablami nie znalazłem awaryjnego sznurka.

    Czy mógłby mi ktoś wysłać zdjęcie gdzie dokładnie znajduje się i jak wygląda awraryjna linka?

    Dwa, czy da się sam zamek jakoś przeczyścić żeby lepiej działał (WD-40), czy od razu pojechać do serwisu?
    W ogóle da się zamienić korek na jakiś z zamkiem. W moim byłym punciaku był po prostu zamek na korku i działało bez problemu

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arturo132
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Stelvio 2.0 280+, Giulietta 1,6
    Postów
    465

    Domyślnie

    Ale jaki problem z korkiem? Jeżeli już to zacina się centralny zamek klapki.
    Mam taki sam problem. Na otwartej klapce wciśnij bolec i zamknij pilotem drzwi. Następnie ponownie pilotem otwórz. Jeżeli po naciśnięciu bolec nie wyskoczy to do
    wymiany zamek klapki nr części 50552585. Cena około 150 zł

Podobne wątki

  1. Awaryjne otwarcie klapki wlewu paliwa
    Utworzone przez Dziarka83 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 18:47
  2. Demontaż klapki wlewu paliwa
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-01-2013, 17:12
  3. Demontaż klapki wlewu paliwa
    Utworzone przez dudzik87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 21:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory