To całe podwozie i komora pięknie wyglądają, ja decyduję się na tworzywo sztuczne- aluminium jest zbyt sztywne- zostają wgniecenia, osłona z tworzywa musi być lżejsza.
To całe podwozie i komora pięknie wyglądają, ja decyduję się na tworzywo sztuczne- aluminium jest zbyt sztywne- zostają wgniecenia, osłona z tworzywa musi być lżejsza.
Jak sztyne to lepiej. Poprawi sie delikatnie prowadzenie w tym ciezkim przodzie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Będzie jeszcze ciężej, nic nie usztywni- nie takie mocowania, to nie rozpórka.
Opinie ludzi jednak sa nieco innemoze blede, niewiem jeszcze tego nie sprawdziłem..
to cienkie alu jest watpie zeby 2kg ciezsza byla od plastikowego gowna![]()
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jakim cudem może nie być cięższa? Jaką grubość ma taka osłona ALU, dwa czy trzy milimetry? Plastikowe "gówno" robione jest z takiego materiału jak plastikowe butelki jednorazowe, jest trudnołamliwe i elastyczne, nie wgniata się po uderzeniu w przeszkodę. Nie jest oczywiście w stanie ochronić niczego mechanicznie (aluminiowa wersja też nie) , ale nie taka jego rola. Usztywnić auta jak rozpórka też nie jest w stanie, bo po pierwsze sama w sobie nie jest wystarczająco sztywna, po drugie małe śrubki mocowania nie przeniosą sił giętego podwozia, jeśli opinie kogoś są inne, jest to zapewne miłośnik takiego tuningu , u którego występuje efekt placebo.
Dla ciekawych zamieszczam dane wagowe:
- osłona OE (oryginalna) = 4,37 kg
- osłona aluminiowa z shop.alfisti.net = 4,34 kg
Prześwit w GT V6 na standardowym zawieszeniu w przypadku montażu osłony aluminiowej zwiększa się o 17mm w porównaniu z osłoną oryginalną.
Ostatnio edytowane przez Gregi ; 24-10-2017 o 22:12
Zamiennik z HDPE (polietylenu) - waga paczki gotowej do wysyłki (wraz z opakowaniem i elementami mocującymi) to 3 kg, ile waży sama osłona wkrótce sprawdzę. W porównaniu do oryginału materiał jest dużo bardziej odporny mechanicznie (i zmęczeniowo), wadą w porównaniu do wersji aluminiowej może być to, że jest palny.
Wersja aluminiowa, pokazana wcześniej na zdjęciach, ma o wiele mniejszy niż w oryginale otwór do chłodzenia miski olejowej (brak też nawiewu na dyferencjał) i w ogóle do odprowadzania ciepła z komory silnikowej dołem. Może to mieć znaczenie w przypadku 3,2 , bo ten silnik generuje duże ilości ciepła.
Ostatnio edytowane przez alfist ; 26-10-2017 o 08:25
W 3.2 jest chłodnica oleju, chłodzenie miski nie bedzie miało w takim przypadku mniejszego znaczenia? A co do dyfra, otwór jest, ma ktoś fotkę jak wygląda to oryginalnie?
Wysłane z mojego Nexus 6P przy użyciu Tapatalka
Oczywiście że olej jest częściowo chłodzony przez miskę- ma ona dużą przewodność cieplną, znaczną powierzchnię i żebra chłodzące z zewnątrz. W innych autach, bez chłodnicy ojeju, tylko miska go chłodzi.