Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: zestaw naprawczy wariatora

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jamrozw
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Czechowice-Dziedzice, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Spider 916
    Postów
    431

    Domyślnie

    jak by to kogoś interesowało to kumplowi został wariator mogę sie zapytać czy go chce popchnąć, a i jeszcze jednno wariator jest nowy.

  2. #12
    dejwa1
    Gość

    Domyślnie

    jestem na etapie wymiany własnie. Jesli możesz zapytac bede wdzięczny. Wal na prv jakby co
    pozdrawiam

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar tarsar
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    9-3 Aero V6 turbo ; 900S Talladega
    Postów
    123

    Domyślnie

    Wszystko okej,ale jak założyć tą podkładkę,która nigdzie indziej nie pasuje tylko na sam spód tej drugiej cześci, tej która zostaje po wyjęciu samej ośki.

    TO jest proste do demontażu i sprężyna idziie do wymiany, ale jeszcze nigdzie na żadnym forum nikt nie napisał, jak założyć tą głupia podkładkę... Ja zniszczyłem wariator, żeby zobaczyć jak to wygląda - jedyna szansa to dorobić jakiś pierścień,czy coś żeby można było zdemontować tą drugą część wariatora ,pod którą na dnie ma być owa podkładka - w innym miejscu nie pasuje za chiny...

    Skończyło się na nowym wariacie...A sama sprężynka chyba nie załatwia podejżewam tematu..

    proszę o sensowną polemikę

    pozdrawiam
    dawno temu i nieprawda: 33 1.8td rosso - 146 1.6ts nero - GTV 1.8ts nero - 156sw 2.4Jtd nero - 156sw 20v grigio luce di amalfi - GT ts blu chiaia di Luna - 156sw 20v grigio metalico - 166 Jtd cf3 nero volcano - 166 2.5V6fl - 159fl sw jtdm 16v grey indigo

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał tarsar Zobacz post
    jak założyć tą głupia podkładkę...
    pytasz o tą białą teflonową podkładkę czy dwie metalowe??

    biała na sam dół wypukłą sroną do denka wariatora,zresztą ona inaczej nie będzie dobrze leżeć.
    natomiast nie pamiętam dokładnie jak te dwie metalowe...

    albo wypukłymi stronami do siebie(czyli wkładasz w gniazdo wałka podkładkę wypukłością do góry,następnie wkładasz drugą wypukłością do dołu)i potem idzie wałek.

    albo wypukłymi stronami od siebie (jedna wypukłością do denka a druga do wałka)


    moja druga ulubienica...

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar eRBe
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Fiat Stilo 3D 1.8
    Postów
    211

    Domyślnie

    Cześć

    Odgrzeję kotleta bo mam pytanie odnośnie wariatora. Sprawa nie tyczy się co prawda Alfy 147 ale bliźniaczego modelu czyli Stilo 1.8. Mam do wymiany wariator i chcę spróbować tego zestawu naprawczego. Samochód posiadam parę dni więc i tak muszę wymienić rozrząd a że wariator klekocze to również chciałbym go wymienić/naprawić. Czy samochód po takim zestawie naprawczym odzyska "kopa" w odpowiednim zakresie obrotów czy ustanie tylko klekotanie?

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar olaf
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Śląsk - Bieruń
    Auto
    Alfa 147 1,9 JTD 2001r.
    Postów
    222

    Domyślnie

    Ja wczesniej miałem Stilo 1,8 i własnie tym zestawem naprawczym zrobiłem wariatior i wszystko było ok.

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar eRBe
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Fiat Stilo 3D 1.8
    Postów
    211

    Domyślnie

    Cytat Napisał olaf Zobacz post
    Ja wczesniej miałem Stilo 1,8 i własnie tym zestawem naprawczym zrobiłem wariatior i wszystko było ok.
    No to trochę dałeś mi nadziei. I generalnie auto dostało kopa w pewnym zakresie obrotów po zrobieniu tego wariatora? Ja świeżo kupiłem Stilo (miało być 147) i już na dzień dobry jest wariat do zrobienia - auto ma moc ale nie czuć tego "kopa" który powinien być w pewnym zakresie obrotów

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar CINEKX81
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    LIBIĄŻ
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 2019, ALFA ROMEO 159 1.9 JTDM 16V EX HIGH SPORT 2009
    Postów
    466

    Domyślnie

    Cytat Napisał andro34 Zobacz post
    oraz poprawne zmontowanie wariatora!!!
    stary temat ale jak dla mnie bardzo na czasie, dziś dostałem zestaw naprawczy i wymieniłem to co było w zestawie zajęło mi to 20min, na razie nic nie jest zamontowane do silnika mam zamiar zrobić to w przyszłym tygodniu, teraz pytanie czy jest możliwość złego zmontowania wariatora, można jedynie pomylić podkładki tzn. te dwie metalowe bo teflonowa inaczej nie może być wprowadzona chyba że się myle

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-02-2023, 00:30
  2. Zestaw naprawczy wariatora silników Twin spark
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 95
    Ostatni post / autor: 10-08-2021, 22:04
  3. [GTV] Zestaw naprawczy wariatora?
    Utworzone przez A__L__I__ w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-11-2011, 13:16
  4. [145] Zestaw naprawczy wariatora
    Utworzone przez Wicked w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 08:58
  5. Zestaw naprawczy wariatora
    Utworzone przez scyzorsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-11-2007, 20:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory