Sprawdzę logi jak wrócę z pracy
Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
Sprawdzę logi jak wrócę z pracy
Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
[MENTION=18522]criss[/MENTION] dzięki bo wracając znowu mi pokazało, że to P1064 (4 cylinder) jak chciałbym, żeby to była cewka i żeby ten cyrk już się zakończył i nie kosztowało to 3500..
[MENTION=18522]criss[/MENTION] dzwoniłem o numer części do ASO, powiedzieli mi, że elektrozawór jest częścią nie wymienialną.... czy ktoś z forum ma taką sprawną sztukę na zbyciu albo wie gdzie/jak takich rzeczy szukać/kupić?![]()
Ostatnio edytowane przez domin ; 15-11-2017 o 18:52
Ej właśnie [MENTION=66964]domin[/MENTION] a robiłeś kalibracje MultiAir?? generalnie to procedura obowiązkowa przy każdej wymianie oleju.[/QUOTE]
Jak kupiłem Julkę i poczytałem to forum, gdzie zdania były mocno podzielone odnośnie kalibracji MA przy wymianie oleju, to kontaktowałem się ze wszystkimi ASO w Warszawie oobiście lub telefonicznie i wszyscy stali na tym samym stanowisku, że nie robią kalibracji MA przy każdej wymianie oleju, że to jest jakaś ściema. Kalibracje robią tylko po wymianie MA na nowy więc nie wiem skąd ten mit o obowiązkowej kalibracji MA przy każdej wymianie oleju... gdzie tak jest napisane i która procedura serwisowa to przeiduje...?![]()
Robiłem kalibracja czy jak by tego nie nazywać 'po wymianie oleju' w MES. Kalibracja MA się nie udawała a nie upolowalem nikogo z Autocom'em. Mi to samo powiedzieli w ASO, że ich komputery nie mają nawet tej opcji (!).
Jeśli weekend pozwoli bo mam od... Cholery pracy to będę chciał sobotnia noc poświęcić na zamianę miejscami zaworów zobaczymy...
Tych zaworów nie da się zamienić.
Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
To samo mówi ASO, ale jakoś bardziej ufam Crissowi i Pawłowi...![]()
Kalibracje da sie zrobic tylko w aso sie to inaczej nazywa, mesem nie zrobisz za nic, nie idzie to. a co zamiany zaworów to nie mamy z Krzyskiem pewnosci czy sie da bo nie robilismy tego na moim module. :/
- - - Updated - - -
Kalibracja MA jest elementem procedury wymiany oleju, modul dziala dzięki olejowi, więc jego wymiana ma wplyw na prace modułu, Domin Ty wyjmowałeś moduł i zlewałes z niego caly olej, więc u ciebie to jest jak wymina modułu. kalibracja musowa.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Panowie, tak się wtrące. Zdarza się awaria MA bez zapisów błędów w ECU? Jak pisałem wcześniej, mam problem w chłodne dni - pali na 3 gary przez jakiś czas po odpaleniu. Wymieniłem świeczki i nic nie pomogło. Dziś w trakcie trzęsawki zacząłem ściągać kable z cewek i po zdjęciu z 3 brak reakcji. Można podejrzewać tę cewkę, ale niekoniecznie (może MA się zawiesił na tym cylindrze). Po zgaszeniu i odpaleniu było ok - palił na 4 gary. Zero błędów. MES pokazuje, że wszyskie cewki są ładowane. Zamieniam dzisiaj cewki miejscami i jutro zobaczę co się dzieje.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka