No ja miałem w Leonie 235 i to jest moim zdaniem za dużo jak na takie małe auta. 225 35 19 to znowu kiler dla felg. Tylko czy coś zmienią te 2 cm w przypadku profilu 40... no właśnie.
felgi TI są pancerne, miałem już kilka zestawów, żadne nie miały lekko i nic - opona 225/35 nie jest dla nich niczym trudnym - jeżdżę na takich gumach już od ponad 2 lat w Julce i jeszcze nie musiałem prostować żadnej markowej felgi.
Nie widzę też różnicy między zimowym zestawem 225/40/18 - założenie opon 235/40/19 da ci tylko psychiczny komfort i nic więcej,a do tego przy tej oponie jakikolwiek dystans większy niż 5mm trze już przy skręcie.
235 odpada. Ja chciałem 225/40. Felgi mam oz ultra hlt. Twarde jak pieron i mega lekkie. Teraz po regeneracji trochę mi ich szkoda i między innymi to pytanie o profil 40 nie 35.
a to ty kupiłeś tą QVke z wybebeszonym wnętrzem na Ultralegerach, już kojarzę... z tego co pamietam tam były chyba opony runflatna moje oko styknie ci założyć normalne gumy, RF są wyjatkowo twarde w porównaniu do normalnych gum.
- - - Updated - - -
dla pamięci - moja propozycja na zimę
18" z Giuli 4x9" ET34 z oponami 225/40/18
![]()
Vredestein Sessanta to raczej nie jest opona RF. No nic założę jakieś używki od kumpla na przymiarke i zobaczymy czy będzie czuć różnicę na 225/40. Jak i tak będzie twardo to zostanę przy profilu 35.
Planuję zakupić na zimę do G. felgi Rial Milano w rozmiarze 6,5x16 / ET38. Oryginały mają rozmiar 7x16 / ET41. Czy te pół cala mniej w szerokości i 3 mm różnicy w ET stanowi jakiś problem?
tylko taki, że rozlana opona na boki felgi zachowuje się jak łóżko wodne - zanim auto zareaguje tracisz cenny czas na straty reakcji spowodowane przesuwaniem się opony względem felgi
- - - Updated - - -
tylko taki, że rozlana opona na boki felgi zachowuje się jak łóżko wodne - zanim auto zareaguje tracisz cenny czas na straty reakcji spowodowane przesuwaniem się opony względem felgi
Giulietta qv ori zawieszenie. Felga 8.5 et40 19 cali. Opona 225/40. Komfort zdecydowanie lepszy jak na 225/35. 35 to deska kompletnie nie nadająca się na nasze drogi. Przy profilu 40 jest namiastka komfortu a czucie auta na ori zawieszeniu pozostaje genialne w porównaniu do moich wcześniejszych aut. Przy 200 km/h licznikowych przekłamanie jest na poziomie 6 km/h czyli śmiech na sali. Auto dokręca się spokojnie do 240. Nie czuję specjalnie spadku dynamiki. Do 19 cali polecam oponę 225/40.
Ostatnio edytowane przez ernest84 ; 08-12-2017 o 20:00